• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Virikkeet

Aloittaja Maikkis, 17.07.07 - klo:19:11

« edellinen - seuraava »

Anonymous

#915
Katot on tehty biltemasta ostetusta sytykelastuista ja nyt en kokoja muista kun kerkisin ne jo nakkaan terroihin.

Vevve

#916
Hienoja mökkejä Taikahamsulla! Tekisin itsekin, mulla on levyäkin, mutta en jaksa täällä kerrostalokämpässä sahailla, mielummin teen sitten kesällä mökillä  :)

Mä sain vihdoin aikaiseksi surrutella koneella parit uudet riipparit ja putket ja samalla tehdä jonkinmoisen kuvallisen ohjeen mun sivuille myös tuosta putkilosta. Hetki kyllä kesti ennen kuin hokasin miten ihmeessä tommonen putkilo on helpointa tehdä, en muistanut yhtään ja se ylitti mun käsityskyvyn jo silloin kun mun äitee sen mulle neuvoi  :D





ohje: //http://veerasofia.net/riipparit.html

Mrk

#917
Taikahamsu ja Vevve ovat olleet ahkeria, hienoja tuotoksia! :)

Karoliina

#918
Rakensinpas ekaa kertaa pari puusiltaa  :grin Toinen on hamsterille, toinen on marsukokoa.





Aikaisemmin tein tämmöisen riippumaton. Jouduin ompelemaan sen käsin, kun ompelukoneesta oli neula rikki.
Happy is the one, who thinks he is happy.

Markka

#919
Hienot puusillat :) Riippumatto myös :)  Miten teit puusillat?
Meillä asustelee: Yam Yam's Chamonix 'Nalle' pk musta s. 16.9-12
Novascotiannoutaja Myrock's Rum 'N' Coke 'Muru' s. 27.6-11
Paremmilla hamstrausmailla Bella lk musta vn s.13.9-10 k.15.9-12

Karoliina

#920
Kävin tuolla sahailemassa pajunoksia, porasin pienet reiät oksien molempiin päihin ja pistin rautalangan rei'istä läpi.
Aika helppoa, mutta aikaa vievää hommaa :)
Happy is the one, who thinks he is happy.

Mianna

#921
Kivoja viritelmiä  :)
Itse tänään sahailin omenapuusta kuivan haaraisen oksan hamsulle kiipeilypuuksi. Saas nähdä mitä tykkää. Lisäksi sain aikaseksi porata viime kesänä tehtyyn tasoon reiät tikkaita varten. Tekisi mieli vielä jotain rakennella pikkukaverille, mutta on vähän ideat vähissä. Riippumaton ehkä voisin parsia kokoon.  :)

Sahapukki

#922
Itse tykkään keräillä metsästä koivun oksia, jotka lämmitämme 200 asteen lämmössä, uunissa. Ihan vain siksi, että kaikenlaiset pöpöt, ja bakteerit häviäisivät.
Meidän kääpiöhamsterille, annan kaikkia pahviputkia (esim. vessapaperirullia) joita tämä nakertaa.
Meiltä löytyy myös keramiiniputkia, kääpiö- sekä syrkki kokoa.
Ylpeä, kolmen hamsterin omistaja :-)

Ellli

#923
Talvella vei oksia. ( Keväällä en viitti allergiaa on.) Kiviä ja "linnunpönttöjä" joiden pitäis olla hamsterin mökkejä.. ( Jos siis oon ite tehny..  :kuiva: )
wcpaperi hylsyjä ja vähän kaikkee jännää.. ::D
Miun mussut<3

Hillevi<33
Pantse<33
Eppu<33
Väiski<33
Typy<33

Anonymous

#924
Tänään väsäsin kahteen terraan kannet ja parit koivutikkaat joista toiset sai Annikan Nöpö lahjaksi. Tuli kahmittua porukoilta pääsiäisenä oikein kunnolla oksia ja muitakin virikkeitä luonnosta joten nyt vain saha laulamaan  :mrgreen:

Jonsku

#925
Lainaus käyttäjältä: "Sahapukki"Meiltä löytyy myös keramiiniputkia

Voisko joku valaista, mikä on keramiiniputki :oops:
´Sitä osaa mitä haluaa!`

Markka

#926
Tiedättekö onko hopea(?)paju myrkyllinen hamsullle? Ajattelin kun kesällä tulee aitaremontti pihalta kaadetaan iso paju, niin siit olis kiva tehdä virikkeitä Bellalle :)
Meillä asustelee: Yam Yam's Chamonix 'Nalle' pk musta s. 16.9-12
Novascotiannoutaja Myrock's Rum 'N' Coke 'Muru' s. 27.6-11
Paremmilla hamstrausmailla Bella lk musta vn s.13.9-10 k.15.9-12

Sahapukki

#927
Lainaus käyttäjältä: "Narsu"
Lainaus käyttäjältä: "Sahapukki"Meiltä löytyy myös keramiiniputkia

Voisko joku valaista, mikä on keramiiniputki :oops:

No, tiedätkai ne "muoviset" mökkeröt - joita hamsuille saa eläinkaupasta. :) Ne ovat keramiinisiä, eli samasta aineosasta (vai mikä onkaan) tehtyjä putkia löytyy meiltä, eli vähän niinkuin muovisia, putkia. :--3
Ylpeä, kolmen hamsterin omistaja :-)

Jonsku

#928
^ Jaa, kiitoskiitos, mä luulin et se liittyy jotenkin keramiikkaan! xD
´Sitä osaa mitä haluaa!`

Sahapukki

#929
Oleppahyvä:D
Kaksi päivää sitten, tein jollekkin hamsulleni iglun. (: Tänään vasta oli kuivunut! Aapelille tein myös riippukeinun ja Wiimalle kukkaruukku - mökin.
Tänään olisi tarkoitus mennä eläinkauppaan ja ostaa sieltä kuljetusboksi ja jotain virikkeitä, jos ei tule liian kalliiksi.
Ylpeä, kolmen hamsterin omistaja :-)