Hamsteri mangaa

Aloittaja X-File's/JonnaMilaya, 06.10.10 - klo:13:41

X-File's/JonnaMilaya

Eipä osunut silmään et joku muu ois vielä mitään maininnut tästä uudesta sarjakuvasta. Siis ihan oikea manga hamstereista.Mut auts ku vilisee virheitä.... Kääpiöille kelpaa häkki.campbelli ei ole venäjänkääpiö vaan campbellin kääpiöhamsteri joka vaihtaa talviturkin...Robot kuiteski aika ok. Japanistahan tää on suomennettu.
Vielä en ole sen enempä jaksanut lukea, kaikkea sitä nyt tuleeki ostettua...
~Solnechnyi Trusha~

Mustikkamaan

No siis OIKEESTI campbelli ei oo venäjänkääpiö  :D Campbellinkääpiöhamsteri on oikeampi.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Ely

Tohon nimitykseen liittyvä offi vaan, että jopa "laatujournalistien" näkee mokailevan nimien kanssa, näinpä jossain campbellia kutsuttavan cambelliniksi  xD
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Zinde

^Cambelli -> Campbelli ;)

Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"No siis OIKEESTI campbelli ei oo venäjänkääpiö  :D
xD

Onhan tällaiset väärinkäsitykset ihan ymmärrettäviä niillä, jotka eivät hamstereista sen kummemmin tiedä. Itse olin pitkään siinä luulossa, että talvikko on sama kuin venäjänkääpiöhamsteri eli siihen kastiin ei kuulunut muita hamstereista.
Mikä tämän mangasarjiksen nimi on?

X-File's/JonnaMilaya

Hamsteri päiväkirjat
~Solnechnyi Trusha~

Mianna

Jea, mä näin näitä anttilassa yks päivä, oli aika suloisia mut virheellisiä. Toivottavasti kukaan ei ota sarjakuvasta tietoja oikeaan elämään.  ;) Teki kyllä mieli ostaa, mutta oli mun mielestä aika hintava sarjakuvakirjaksi, makso muistaakseni jotain 5e?  :kieli

Pauliina

5,90€ tais maksaa. Siinä muuten luki, että hamsterin käymälään voi laittaa kissanhiekkaa, onks totta et voiko?

// Ja kun vilkaisin niin mä en ainakaan huomannut et campbellia olis sanottu venäjänkääpiöks, missä sivulla? Siinä missä esiteltiin kääpiöhamsut luki et ''Campbellin-kääpiöhamsteri eli campbelli'' 8-)
<3 Just live with it <3

Timmy Turner

^tais olla ihan siinä alussa, jos oikein muistan  :S

ostin kanssa ton kyseisen mangan, huomasin kanssa ettei sen tietoihin ole luottamista, mutta siitä huolimatta oli kyllä hauskaa lukee :D naureskelin täällä oikein kunnolla varsinkin Endoon sukupuoliongelmalle o_o
it\'s classy, not classic.

Iinu

Hamsut oli siinä ihan ylisöpöjä ja hauskoja, niille kyllä nauro, mutta ärsytti  jotkut virheelliset "vinkit", kuten että käpsyä kannattaa pitää mieluummin häkissä, jossa on pystysuuntaiset kalterit eikä vaakasuunaiset...

? Aivan Rakas "Ava", vkh tv
? Ahkera Sydäntenmurskaaja "Suffeli", vkh tv
? koirat Sepi & Rodi

Hilla

kävin tänään kirppiksellä ja siellä oli tuo hamsterin päiväkirjat 1 katsoin, et oi tuo on saatava kun ale hyllyssä oli ja yllätys yllätys ei hintaa.... :cry:

Hamu

Itse olen ostanut kaksi ensimmäistä osaa ja lukenut ne. Rakastuin piirto tyyliin ja hauskaa luettavaa se oli vaikka pientä tiedon puutetta kyllä huomasin xD

Yadell

Mulla on 1, 2 & 3 :) Ja kiva niitä on lukea, vaikka onkin täynnä virheellistä tietoa. Mutta on siellä hyviäkin vinkkejä, että esim. eläinkaupan myyjiin ei yleensä kannatta luottaa häkkiä ostaessa yms.
Kotia sotkee syyrialainen hamsteri Iiro (Sateenkaaren Zuloisuus)
sekä pupukaksikko Aapo & Nelli.

Jonsku

Mä sain joululahjaksi nelos-osan :)
Eiks täs sarjas oo vaan viisi osaa?
´Sitä osaa mitä haluaa!`

Yadell

6 osaa.
Kotia sotkee syyrialainen hamsteri Iiro (Sateenkaaren Zuloisuus)
sekä pupukaksikko Aapo & Nelli.