• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

"Vanhemmat" hamsteriharrastajat

Aloittaja Celia, 27.02.15 - klo:19:37

« edellinen - seuraava »

Verde

Nimenomaan kiireiselle aikuisellehan hamsteri on täydellinen lemmikki! Esim. meillä kummallakaan ei olisi aikaa paapoa koiria, kissoja tai edes kesyrottia, mutta hamsteri on juuri sopiva eläinystävä tähän taloon. Tunti päivässä riittää hyvin juoksuttamiseen/hoitoon ja vähempikin silloin, kun tarve on. Ihmettelen suuresti, mikäli useampi lemmikkiä toivova aikuispari ei ole tätä huomannut... Toki on paljon näitä ihmisiä, joille "lemmikki" = kissa tai koira eikä muita varteenotettavia ole edes olemassa, mutta saattaisi nekin yllättyä jos kokeilisivat :)

MirrorsEdge

Minä en ole vielä päässyt kolmeenkymmeneen, mutta olen siinä asiassa samaa mieltä Verden kanssa, että hamsteri on kyllä lapsettomalle pariskunnalle (tai yksinasuvalle) erittäin mielekäs lemmikki.

Ei tarvitse potea huonoa omaatuntoa siitä että on päivät töissä, kun hämäräaktiivinen hamsteri suurimmaksi osaksi lepäilee päivällä ja sen kanssa voi puuhastella sitten iltaisin.

Kyllä nuo pikku karvapallerot ovat vieneet sydämen niin että itse uskoisin että tulen harrastamaan hamstereita vielä pitkälle yli 30 vuotiaaksi. :)

speedy gonzales

Itse oon just näitä lemmikkejä ottanutkin, koska mulla on paljon aikaa niille töiden jälkeen. Ja koska asun yksin ja lapsia en ole koskaan halunnut, niin mullapa onkin oikeestaan täydelliset omat olosuhteet pitää näitä jyrsijöitä sun muita otuksia!  :yes: Olen muutenkin semmonen, että töissä tykkään jutella eri ihmisten kanssa, mutta illat haluan olla omassa rauhassa ja höpötellä omiani vaikka hamsterille.  :icon_cheesygrin:
Onni on pienen tassun kosketus, eläimen usko ja luottamus! Kotona on kaikenmaailman ötököitä.

gimlixx

Noni, minä tulin nyt sitten kun olen nyt tarpeeksi vanha.   :kuiva: :nuija:

Meillä on äkkiä laskettuna 20 syrkkiä. Kasvatan niitä kasvattajanimellä Wannabe.
Marsuja on enää 10, vielä vuosi sitten niitä oli 40. Kasvatan siis niitäkin. Nyt on vallanvaihto menossa ja marsut menettämässä tilaa hamstereille koko ajan vaan enemmän...

Näiden lisäksi meillä on viisi kania, neljä vuohta, kolme arosopulia, kaksi maakilpikonnaa, kaksi kissaa ja leopardigekko. Niin ja jokunen kummitussirkka. Eikä yhtään lasta. Nämä ovat kaikki minun!!  :nuts:

speedy gonzales

Onnea! 30 on hyvä ikä. Ei enää mikään tytönhupakko, mut ei aikuinenkaan vielä!  :icon_mrgreen: Ja kateellinen noista vuohista. Niitä ei oikein rivariin pysty ottamaan.  :icon_cheesygrin:
Onni on pienen tassun kosketus, eläimen usko ja luottamus! Kotona on kaikenmaailman ötököitä.