• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

1.-2.11.2008 Grand Gala-08 & Hamsterinäyttely (Vantaa)

Aloittaja viiru, 03.10.08 - klo:14:01

« edellinen - seuraava »

Jane_O

#90
Täällä myös pääsi Tampereen gängi kotio. Kiitos mukavasta päivästä! Ja Niinalle ja hänen perheelle paljon kiitoksia kyydistä  :sydan. Paluumatkan laulutuokio Miikan kanssa oli ihan paras :D.

Meillä meni päivä myös hyvin! Veikka oli robojen ulkkiksen ykkönen sertillä ja BIS5 (huomasinpa vielä kotiin päästyäni, että arvosana H oli muuttunut EH:ksi :)). Eikka sai ulkkiksesta H:n. Lemmikistä Eikka sai kannustuspalkinnon ja Veikka kuman :), molemmilla siis arvosana EH (ja Veikalla lisäksi + vielä perässä ;)). Ja nameja saatiin kovasti.

Lisäksi on kyllä pakko antaa hieman kritiikkiä järjestelyistä: ruokapuoli oli ehkä hieman liian heppoinen. Toisaalta ymmärrän, ettei lämmintä ruokaa ollut, koska lämmittäminen ei olisi onnistunut missään. Ja suklaapiirakka pelasti paljon ;).

Loppusaldona siis kuitenkin oikein kiva päivä, oli kiva taas nähdä kaikkia! :)
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]

Ninde

#91
Olihan siellä salaattia vaikka kuinka (kahta erilaista), puolet jouduin tuomaan pois kun sitä jäi hirveästi (ei kelvannut?). Salaatinkastike kyllä valitettavasti oli jäänyt muovikassiin, kun sitä ei huomattu enkä tajunnut sanoa että sellaistakin oli. Salaatin lisäksi tarjolla oli patonkia ja pasteijoita. Ei kuulkaa ole ihan helppoa yrittää ruokkia tuollaista määrää ihmisiä noin "alkeellisissa" oloissa, kun ruoan pitäisi kuitenkin olla sellaista joka kestää jonkin aikaa hyvänä ilman jääkaappiakin.

Heli

#92
Oon menossa nukkumaan niin en jaksa nyt muuta löpistä, mut piti tulla sanoon et MÄ TYKKÄSIN RUOASTA!  :D Kiitos paljon! Oli tosi hyvät sapuskavalinnat mun mielestä. Kiva oli kerrankin syödä jotain muuta ko makrulaatikkoa.  xD
Mut siis oli ihanaa salaattia ja pasteijat oli tosi hyviä. Eli kiitokset Nindelle, joka ilmeisesti ruoista oli vastuussa. :)


ps. Marjalla oli hienoja safiireja!  :sydan
Destiny's hamsterit 2001-2009

Minski

#93
Lainaus käyttäjältä: "Jane_O"Täällä myös pääsi Tampereen gängi kotio. Kiitos mukavasta päivästä!
^ Julkinen kiitos vielä meidän poikien hoitotädille, pojat olivat hellässä huomassa reissun ajan


Hyvin meni pojilla ja kassillinen palkintoja tuli poikien lisäksi kotiin; 2 puupellettipussukkaa, 3 ruokapussukkaa, hamsunnameja, pokaali ja vino pino ruusukkeita :) Pojat oli naatteja reissusta ja kömpivät kaikki 3 muitta mutkitta pesään nukkumaan :)

Toivottavasti en nyt kirjoita ihan puuta heinää, mutta meillä Qasper*** oli ulkomuotoluokassa S2 + Kuma + Paras veteraani ja lemmikissä Paras veteraani ja Hyvä veteraani :P
Niko oli koestandardiluokan KS1, Tuomarin suosikki ja BIS2 sekä lemmikkiluokassa PLH2.
Rode-mössykkä ei saanut nyt tällä kertaa kuin EH:t molemmissa luokissa + L1.
Hamsteriton tätä nykyä

Jane_O

#94
No juu siis en sentään noin pahalla tarkoittanut, kun mitä Ninde ilmeisesti otti. Kaipasin vaan sitä tuhtia lämmintä ;). Ja ymmärrän kyllä, että ruuan järjestäminen on aina oma projektinsa. Plus että kaikkia ei voi koskaan miellyttää ;).

Eli vielä selveentääkseni, en haukkunut ketään kritiikilläni, vaan sanoin sen jopa pilke silmäkulmassa. Eli unohdetaan asia kokonaan :D.

Edit: Ps. Ja tuo suklaapiirakka-juttu tuossa aikaisemmassa viestissä oli sitten oikeasti kehu ja kiitos, ei mikään v-..lu.
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]

Niina-03

#95
Kiitos kaikille minunkin puolestani  :) oli oikein mukava päivä. Taustamelu oli aika kova, elämet varmaan säikkyivät arvostelussa tavallista enemmän ja ääntä oli vaikea saada kuuluville. Valaistuskin oli vähän keltainen, mutta toivottavasti se ei haitannut ulkomuotoluokkaa? Aina ei ole olosuhteet ihan pop, mutta ainakin palkintoja oli paljon jaossa  :)

Onnittelut voitoikkaille Satumetsäläisille  :sydan
Omat eläimet eivät tälläkertaa menestyneet, mutta ehkä vielä joskus.

Lainaus käyttäjältä: "Jane_O"Niinalle ja hänen perheelle paljon kiitoksia kyydistä  :sydan. Paluumatkan laulutuokio Miikan kanssa oli ihan paras :D.
Miikalle ei ole vielä estot kehittyneet, vaikka en tiedä onko äidillekään  xD
Kiitos mukavasta matkaseurasta kaikille.
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

marlena

#96
Meiltä myös kiitokset. Mukavasta matkaseurasta Niinalle, Tuomakselle, Janelle ja pikku Miikalle  :lov  Miikalla on niin ihanat jutut
Oli mukava nähdä "vanhoja" tuttuja: Soilea ja vauvaa, Piiaa, Tiinaa ja vauvaa  ynnä muita ynna muita.
 Ja kiitokset myös Arjalle ja Lasselle mukavasta seurasta. Ja ihanasta retkipöydästä jolle ensi kesänä on kovaa käyttöä...
Pitää myös onnitella "Riimiä" joka oli Koe- ja eistandardien BIS 1  :sydan  :sydan  :sydan
Meidän molemmat mukana olleet syrkit saivat sertin :sydan , kiitokset Tuijalle.
Ja Talvikoissa oli S-E Julia S2 sertillä. Saijalle kiitokset myöskin. Meille tuli myös ruokapusseja joita aina tarvitaan, ihanaa että annetaan tuollaisia palkintoja...
Ja Aija lähetti mulle ihanan Karamelli- hamsun  :lov
Eli oli tosi onnistunut päivä
Ai niin meille tuli myös pikkuinen possu, hähää, siis lelu Lunalle. Se röhkii hienosti. Annankin sen vasta joululahjaksi. Se on tosi hieno...


(ps. Marjalla oli hienoja safiireja! :sydan ) kiitokset kehuista Heli...
Susa-Erma´s Syyrialaiset ja Venäjänkääpiöt: Talvikot ja Campbellit
Asumme Tampereella! 040-5839435  
http://susaermas.suntuubi.com/

Aya

#97
^toivottavasti tykkäsit tytöstä, sukutaulut tulee sit perästä kun hyvä muistisena unohdin ne kemiin :D

Meidänkin hamsut (tai ainakin yksi :D) oli ilmeisesti pärjännyt, ymmärtääkseni S2 + serti sieltä ois tullut, mut ehkäpä se selviää sitten tarkemmin kun hamsut kotiutuvat tänne pohjoiseen. Pääsee sitten tutkailemaan millaisia arvosteluja on tullu. Tuhannet kiitokset Marjutille vielä  tätäkin kautta hamsujen kuljettamisesta ja välittämisestä uusiin koteihin! Harmittaa kovasti kun ei itse paikan päälle päässyt tällä kertaa.

täytyy vielä kommentoida, että mun mielestä salaatti, patonki ja pasteijat kuuloistais aivan loistavalta aterialta, nam!

Minski

#98
Lainaus käyttäjältä: "marlena"Meille tuli myös ruokapusseja joita aina tarvitaan, ihanaa että annetaan tuollaisia palkintoja...
Mä tykkään kans paljon, tosi hyvä homma :jeps: Ei ole tarttenut vähään aikaan juuri hamsun ruokaa ostellakaan ite xD Ja ne puupellettipussukat oli kyl upee juttu ! Ja oli myös kiva, kun meiän Qasper sai semmosen pahvirullan, siitäkin on oikeesti iloa myös hamsulle :yes:
Hamsteriton tätä nykyä

Saga

#99
Minun pikkuinen Lucas oli lauantaina kääpiöhamstereiden lemmikkiluokan 5. Se sai hienot palkinnot ja valmistui samalla SHY:n valiolemmikiksi. Sunnuntaina Lucas oli kääpiöhamstereiden lemmikkiluokan 2. Loistavaa  :)
SHY VL Siiri

Juulia

#100
Mulla ei olisi ainakaan mitään valittamista ruokapuolesta. Olisin vaan onnellinen, että joku viittii nähdä vaivaa ja väsätä edes jonkinmoisen ruoan muille, ettei tarvitse itse eväitä kantaa selkä väärällä.

Näyttelypäivä oli oikein onnistunut. Oli kiva päästä näkemään tuttuja ja samalla yhdistelin nimimerkkejä ihmisiin :D . Erityiskiitokset Nillalle ja Ellipsille.
Hamsutkin saivat jotain kotiinviemisiksi. Mua vaan harmittaa, kun en saa niille tarpeeksi massaa ja tiedän että saisi olla enemmän...
Ronjasta saadaan hyvä vastus hamstrauskisassa Helin vasenposkisille! :haha
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

AnsaLucia

#101
Valtavan kiva näyttelypäivä taas kerran, kiitokset asianosaisille kun jaksoitte taas järjestää  :aplodit: . Itseäni häiritsi vain omien asioiden järjestelyongelma eli miksi ihmeessä ei voi olla kahdessa paikassa yhtä aikaa  :c8 . Hamsut toisessa päässä täpötäyttä hallia ja oman koirarodun erikoisnäyttely toisessa puolessa. Siinä sitten säntäilin puolelta toiselle kuin heikkopäinen. Onneksi meidän isäntä hoiti koirapuolta ja soitteli aina kun alkoi olla oman koiran vuoro mennä kehään ja sitten taas juostiin...

Kiva näyttely ja hienot palkinnot (meidän Riimikin kiittää kovasti, sekä tietysti Armi ja Pekko lemmikkipuolen huomionosoituksista). Ne pahvirullat ovat meillä kovin pidettyjä ja takuulla käyttötavaraa! Oli kiva tavata taas tavata Marjaa, Niinaa ja muita, enemmänkin olisin halunnut tavata (eta, olitko paikalla? samoin Christinaa en huomannut vaikka eläimiä oli luettelossa. Terkkuja kuitenkin näin foorumin välityksellä!), samoin Suvista ja Ellasta tuli nyt tuttuja kuin toimin eläintenväittäjänä.

Ja samalta reissulta meille muutti pieni helmitypykkä Elimiira, jolla on ihan valtavan nätit pitkät silmäripset  :lov

Seuraavaa näyttelyä jo odotellen...
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

AnsaLucia

#102
Tuota tuota... pikkuisen kritiikkiäkin tai vähän isomminkin... eli yksi hamsteri jäi arvostelematta lemmikkiluokassa vaikka oli paikalla (ulkomuotoarvostelun kyllä sai). Keljuttaa...
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

marlena

#103
Lainaus käyttäjältä: Aya^toivottavasti tykkäsit tytöstä, sukutaulut tulee sit perästä kun hyvä muistisena unohdin ne kemiin :D



Tykkäsin  tai tykkään kyllä  :sydan  :sydan  :sydan
Sukutaulu kyllä ehtii...
Susa-Erma´s Syyrialaiset ja Venäjänkääpiöt: Talvikot ja Campbellit
Asumme Tampereella! 040-5839435  
http://susaermas.suntuubi.com/

Niina-03

#104
Lainaus käyttäjältä: "AnsaLucia"yksi hamsteri jäi arvostelematta lemmikkiluokassa vaikka oli paikalla (ulkomuotoarvostelun kyllä sai). Keljuttaa...
Olen hyvin pahoillani asiasta. Minulle jäi mielikuvaksi se, että eläimet eivät kulkeutuneet kovin sujuvasti pöydälle. Siinä oli kaikenlaista sähläystä ja moneen eri otteeseen. Välillä tuomari (minä) etsin eläimiä pöydiltä sihteerin kanssa kesken arvostelun :(
Kun eläimiä on sekä standardeissa että lemmikkipuolella, boksit taitavat risteillä outoja reittejä... joku pomminvarma systeemi pitäisi keksiä, että näin ei pääsisi tapahtumaan! Ja assarilla luettelo, jossa merkinnät jos eläin on molemmissa luokissa että tietää mistä etsii.
Yritimme kuitenkin parhaamme. Kiitos Minnalle sihteeröinnistä :) päivä oli pitkä ja siinä hälinässä unohtui syömiset ja muut lakisääteiset tauot.
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]