• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Tampere, 23.2.2013

Aloittaja P4tt4, 27.11.12 - klo:16:25

« edellinen - seuraava »

Humselo

Mä kyselin viime vuonna jonkin näyttelyn aikaan tota samaista hotellia kolmelle ihmiselle ja kolmelle hamsterille. Huoneita löytyi eikä ollut mitään hamstereita vastaan, kunhan pysyvät boxeissaan. Eli ainakaan viime vuonna ei olis tarvinu toimia salakuljettajana  :icon_smile:

Talvikot, Unni, Svetlana, Pirita ja Pekko
syrkki, Salmiakki

Rukyo

Täältä ollaan tulossa! :)
Mukaan lähtee varmaan ainakin yksi campbelli, ja syrkkejä hmm... 4kpl? :)
Pitää kyl viel hommata pari uutta kuljetusboksia kun turun näyttelyssä silloin hajos se yksi.

Oon tulossa muuten tuonne autolla, joten reitiltä uusikaupunki - laitila - eura- huittinen - tampere pääsee kyytiin :)
Tällä hetkellä en oo saamassa sinne mitään seuraa, joten autossa vielä tilaa ja pien bensakorvaus ois kiva :)
> Pienimuotoista kasvatusta pk syrkkien kanssa. Väreissä tavoitteena hopeasoopeli, luonnonvalkoinen, ms. valkoinen ja creme. <

BLOGI - WWW

EmmaTi

Lainaus käyttäjältä: Ana - 21.01.13 - klo:13:19
No niin kiva juttu! Sielä sitten on salakuljetajat poikineen :) Miettiiköhän henkilö kunt mitään ku niin moni tulee peitettyjen ikea kassien kans :D

Kyllä niistä hamsuista kannattaa mainita huonetta varattaessa, nimittäin mitään maksua hamsuista ei mene, mutta osaavat laittaa huoneen silleen ettei satu mikään allergikoille varattu huone.
Yks kaveri meni kerran hotelliin koiran kans siitä mainitsematta ( :prll:) ja kun henkilökunta aamulla näki koiran niin siivouslasku tuli käteen koska huone oli allergikoille varattu huone (tai oliko peräti koko hotelli).

Ana

kumminki ottavat maksun :(

Joo koira nyt ihan erijuttu siitä kyllä ymmärtää, että pitääkin maksaa kun paljon ennemmän siivottavaa. Mut purkissa olevasta hamsusta ei oikein viitsi maksaa 15eper elukka ;D

Zinde

Vaikka hamsteri olisikin purkissa hotellissa ollessaan, se voi silti aiheuttaa seuraavalle huoneenkäyttäjälle allergisia oireita.

Alkemistin

^ Juuh, samaa mieltä. Varoituksen sana siis, että me ilmoitamme meitin hamsuttimen hotlaan. Toivottavasti eivät ala sitten kyttämään kenenkään muun tuomisia, mutta jokainen päättäköön itsekseen.
Meillä on vain yksi eläin, joten tuskin siitä isoa kulunkia tulee. Älytöntä kyllä, jos menee 15e/nenu! Kaikkien pitäisi mennä samalla maksulla, vaivattomia häkkieläimiä kun ovat.

Humselo

Juu, mä olen samaa mieltä. Ilmoitus aina jo varatessa, näin ei allergisille koidu haittaa  :peukku:

Ja tosiaan vuosi sitten tota samaa hotellia kyselin, niin silloin ainakin suhtautuminen oli oikein positiivista, eikä niistä olis mitään maksuakaan mennyt.
Ihan mielenkiinnosta, kertokaahan sitten meille muillekin kuinka kellekin kävi, olipa sitten salakuljettaja tai ennakkoon ilmoittaja?  :icon_smile:

Talvikot, Unni, Svetlana, Pirita ja Pekko
syrkki, Salmiakki

Ana

Hajime mitä ne meinas sielä hotellissa ko sanoit?
Ja en mää allergisointia meinannu vaan se on älytöntä ottaa jostaki elukasta jona ei sotki niin 15e kpl. Et eria asia siivota koiran karvoja pois et siitä voikin ottaac15e.

EmmaTi

Siis ottaako hotellit koirasta lisämaksua? Mä en muista ikinä joutuneeni maksamaan koirasta extraa vaikka pidettiin koira aina mukana ku reissattiin ja yövyttiin hotellissa? Vai onko ajat muuttunu?

Ana

Juu nykysin kaikkien sivuilla lukee että lemmikki eläimestä pitää maksaa 15e lisämaksu. Tosin yks hotelli jossa oon olluniin sielä sai olla elukat ilmaseks.

Ninde

Riippuu ihan hotellista mitä maksaa, jos maksaa. Sokoshotelleissa lemmikkimaksu on 10e/vrk.

jonna

Vaikka ne ottaa sen lisämaksun niin tarkistaako kukaan montako hamsua siellä kassissa on...  :icon_e_wink:

Onko muuten kukaan tulossa Itä-Suomesta päin? Pari gerbiilimuksua kaipailisi kyytiä näyttelystä Joensuu-Lieksa suuntaan tai edes sunne päin.

Alkemistin

Lainaus käyttäjältä: Ana - 24.01.13 - klo:10:53
Hajime mitä ne meinas sielä hotellissa ko sanoit?
Ja en mää allergisointia meinannu vaan se on älytöntä ottaa jostaki elukasta jona ei sotki niin 15e kpl. Et eria asia siivota koiran karvoja pois et siitä voikin ottaac15e.

Laitoin vasta meiliä, uppaan kun tulee vastaus. :icon_smile: Viimeksi en edes tajunnut ilmoittaa hamsua hotelliin, koska otus tuli matkakuvioon vasta myöhemmin ja olimme ihan muuten reissussa. Myöhemmin katsoin, että olisi siinä Sokos-hotellissa maksanut 10e.

Ana

Joo sanoppa mitä ne vastaa niin tietää uskaltaako ite ilmottaa :)

Katitar

näillänäkymin meiltä ilmotellaan vaan kolme, maksimissaan 4, eläintä tänne. kolmen boksin kantamisella siis taidan säästyä.. mitä nyt kovinvaihtajia menee ja kröhöm.. tulee.  :haha: innolla odotan uutta SHY:n hupparia päälleni! ah! toivottavasti se on sopiva.
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***