Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - ems

Itse keksin ottaa kääpiöhamsterin kun olen ikäni kaneja hoitanut ja jotenkin kaikenlaiset nakertajat ovat aina kiehtoneet (rotat kyllä eivät oikein, vaikka älykkäitä ovatkin). Opiskelen enää muutaman vuoden tällä paikkakunnalla, joten kanin ottaminen ei ole hyvä idea niiden pitkäikäisyyden vuoksi ja hamsterista olen haaveillut pitkään. Siinä sitten kun elämä vähän heitteli ja muutin omaan asuntoon niin kypsyi idea että hei, nyt se kääpiöhamsteri! Kerroin kavereille ja kaikki nauroivat, tyypillinen randomidea minulta! Äiti ei pitänyt ideasta myöskään, hän pelkää hiiriä ja ajattelin että kääpiöhamsteri ei äitiä miellytä kyllä... Mutta no, minä touhotin asiaa aikani ja kerroin ideasta kaikille reaktioista huolimatta. Sitten minä marssin hamsterinäyttelyyn jonnekin aika ihme syrjäkylälle ja ostin kasvattajalta ihanan safiirinvärisen nappisilmäisen tyttötalvikon! Annoin sille nimeksi Bobby ja tämä on kyllä niin mainio tapaus kuin olla voi! Suloinen ja vilkas, ymmärsi juoksupyörän ideankin muutamassa minuutissa eikä pelkää laisinkaan. Ruoka maistuu ja jahka saan siirrettyä vanhan ison akvaarion kämppääni, niin Bobby pääsee riehumaan oikein kunnon lukaaliin! :)

Ja nyt kaverit ovat aivan ihastuneita siihen, kaikki haluavat nähdä sen ja innokkaita lomahoitajia löytyy! Myös äiti on iloinen kun otin sen, vaikka hän asiaa ensimmäisenä vastusti :D Joten niin se Bobbyn suloisuus sai kaikki heltymään!