• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

PiNan ja SHYn yhteisnäyttely, Sastamala 29.8.2015

Aloittaja Vevve, 09.07.15 - klo:19:10

« edellinen - seuraava »

Vevve

 :nocreke:Ketkäs tulossa?


Toimihenkilölista:
Huutele ketjussa minkä homman haluat, niin sinut lisätään listaan! Jos tehtävä ei ole ennestään tuttu, siihen opastetaan. Toimarit saavat päivän aikana lounaan sekä talkookortin joka oikeuttaa yhteen ilmaiseen ilmoittautumiseen tulevissa näyttelyissä.

Pitkäkarvaiset ja koestandardi syyrianhamsterit: Marjut Kaakinen
Sihteeri:
Assistentti:

Lyhytkarvaiset syyrianhamsterit ja ei-standardi syyrianhamsterit: Ely Vihavainen
Sihteeri: Kirsi Leppälammi
Assistentti: Pauliina Purtilo

Talvikot ja lasten lemmikkiluokka: Martina Munther
Sihteeri:
Assistentti: Henni Haatainen

Campbellit ja kiinankääpiöhamsterit: Jonna Tikka
Sihteeri: Marla Holma
Assistentti: Asta Rekilä

Roborovskit ja lemmikkikääpiöt: Veera Kujansuu
Sihteeri:
Assistentti: Kati Keinonen (+ Jonna Paatelainen)

Lemmikkisyyrialaiset: Saana Kankare
Sihteeri: Emmi Viuhko
Assistentti: Jeeli Laine

Ana

Alustavasti joo :) Meillä vähä ongelmaa kun ei toinen ainakaan saa vapaata töistä, että miten onnistuu yöpymisten suhteen, mut jotenki koitetaan tulla.

gimlixx


kileppal

~ Niinpal Gauhian - syyrialaiset hamsterit ~

emmivi

Näillä näkymin oon tulossa 5-6 syrkin voimin. :)

Vevve

#5
Kaikki tuomarit on vahvistettu, joten lisäsin aloitusviestiin toimihenkilölistan.

Muistakaa myös tapahtuman fb-sivu, jolla myös päivittelemme näyttelyä edeltäviä uutisia: https://www.facebook.com/events/1468094620153089/

Vevve

Ilmoittautumiskaavake näyttelyyn aukeaa teknisen säätämisen vuoksi hieman ilmoitettua myöhemmin. Pysykää kuulolla  :peukku:

jensku

Joo! Meikän on kyllä päästävä keinolla millä hyvänsä! Sillä meikä haluu nyt suorittaa ekan harkkariarvostelun lemsyrkeille!
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Katitar

messissä ollaan! mut vois laittaa assariksi roboille.  :yes:
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

Vevve

^Assaroitko myös lemmikkikääpiöt kun minulla on myös ne robojen lisäksi tuomaroitavana?

emmivi

Mun pitäisi päästä tulemaan, jos nyt vaan saan töistä tämän päivän vapaaksi.  :enkeli:

Mut voi laittaa vaikka lemmikkisyrkeille sihteeriksi.

Vevve

Ilmoittautumiskaavake pyritään saamaan toimintaan viikon päästä! Pahoittelemme myöhäistä ilmoittautumisen aukeamista.

gimlixx

Katselin tuossa lähtijöitä ja sain tulokseksi 15 hamsteria. Hmmm.  :enkeli:

Ana

Koirille saatiin hoitaja, joten tulee päivä reissu. Aina se on rankkaa tonne asti, mut pakkohan se on päästä :D Joten eiköhän 90% varmasti tänne tulla näillä tiedoilla :) Vielä toki yks asia joka voi haitata, mut sen näkee sitte ens viikolla.

kileppal

Minut saa heittää sihteeriksi (tai assariksi) pk tai lk syrkeille. Kaverini Pauliina on tulossa myös mukaan tutustumaan touhuun, ja mielellään hänkin siinä samassa touhuilisi jotain. Joten hänet voisi laittaa minun kaveriksi sitten assariksi (tai sihteeriksi).

~ Niinpal Gauhian - syyrialaiset hamsterit ~