• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Pet Expo-lemmikkimessut 26.4-27.4 Helsingin messukeskuksessa

Aloittaja Vilma, 08.03.08 - klo:08:49

« edellinen - seuraava »

Elliska

#30
Juu, siilit :sydan

Pitääkin muistaa ottaa kamera mukaan, se tuppaa yleensä unohtumaan.. Viime lemmikkimessuillakin muistin kameran mutta siinä ei tietysti ollu pattereita :D.

Edit // Tässä teille sisäänpääsyhinnat:
Aikuiset 13 €
Lapset (4-6 v.) 2 €
Lapset (7-12 v.), eläkeläiset, opiskelijat ja varusmiehet 9 €
Perhelippu (max 2 aikuista ja lapset 4-12 v. ) 28 €
Aikuisten ryhmälippu (väh. 10 hlöä) 9 €/hlö
Koululaiset ja opettaja luokittain 2 € / hlö, voimassa pe 25.4.
Alle 4-vuotiaille ilmainen sisäänpääsy.

Näyttelleasettelijoille siis ilmainen.

//http://www.finnexpo.fi/petexpo/

Heli

#31
Niin ja eiks siinä ole vielä ollut yleensä se että jotta pääsee ilmaiseksi niin pitää olla paikalla ennen kuin ovet aukeaa suurelle yleisölle tms? Jotenkin olis sellainen hatara muistikuva.
Mutta niin lienee suurin osa näytteilleasettajista olisi varmaan muutenkin.
Destiny's hamsterit 2001-2009

Ninde

#32
Näytteilleasettajille on eri ovi sisäänpääsyyn kuin muulle yleisölle sekä todennäköisesti jonkinlainen kortti millä pääsee sisälle ilmaiseksi (tämä on vielä messujen järjestäjän taholta mietinnässä). Ja tosiaan näytteilleasettajien ja eläinten sisäänpääsy tapahtuu ennenkuin messut avataan yleisöllle. Tästä tulee sitten kyllä tarkempaa infoa niille jotka ovat ilmoittautuneet.

Vilma

#33
^ Pääsisikö vanhemmatkin sitten ilmaiseksi, jos lapsilla on kaksi hamsua mukana?
...tai siis, että meneekö vanhemmatkin näytteilleasettajien "piikkiin"?
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Mustikkamaan

#34
Noup. Vanhemmat maksavat itsensä sisään... Kantsii sumplia ne eläimet sekä lapsen että vanhempien nimille sitten.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Vilma

#35
^ Okei :)
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Minski

#36
Miten musta tuntuu, että tänne ilmotetaan ennätysmäärä hamsuja; kaikki ilmoo hamsun/hamsuja, että pääsee halvemmalla paikalle :D
Hamsteriton tätä nykyä

Lellu

#37
Meen tonne lauantaina kattelemaan :D Ois kiva omaki hamsteri joskus ilmotella jonnekkin näyttelyihin, mutta ku en tiiä sen kuvioita tai väriä...
Hamsteri ois just 2kk ja 1päivä lauantaina :D
Mietin että jos kuvan hamsterista jonnekkin foorumille tunkasen, niin voiskos joku mua vähän valaista ja kertoa väristä?
[size=85]Jos poika sut jättää,niin älä ala parkuu,lyö turpiin ja juokse karkuun.[/size]

Nilla

#38
Mä ainakin käyn kattelemassa ja kuvailemassa jokaista eläinlajia  :sydan
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

AnsaLucia

#39
Joko kohta on tietoa tuomareista?  (kuinka niin hätäinen... :c8 )
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

Pertti

#40
Itse en pääse paikalle, muut velvollisuudet kutsuvat :/ Pitäkäähän te muut hauskaa siellä!
Kyllä aina yhen voi ottaa!

Minnaw

#41
Lainaus käyttäjältä: "lellu_"Ois kiva omaki hamsteri joskus ilmotella jonnekkin näyttelyihin, mutta ku en tiiä sen kuvioita tai väriä...
Mietin että jos kuvan hamsterista jonnekkin foorumille tunkasen, niin voiskos joku mua vähän valaista ja kertoa väristä?
Voit ilmoittaa hamsterisi ilman väriä lemmikkiluokkaan (väri=?), jossa väri sitten kerrotaan tai voit laittaa tänne foorumille kuvan niin arvuutellaan  :)
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

Ninde

#42
Lainaus käyttäjältä: "AnsaLucia"Joko kohta on tietoa tuomareista?  (kuinka niin hätäinen... :c8 )
Tulee asap. Olin juuri matkoilla ja alan tätä asia nyt järkkäämään kuntoon(alustavat kyselythän on toki jo tehty aikoja sitten).

Lellu

#43
Lainaus käyttäjältä: "Minnaw"
Lainaus käyttäjältä: "lellu_"Ois kiva omaki hamsteri joskus ilmotella jonnekkin näyttelyihin, mutta ku en tiiä sen kuvioita tai väriä...
Mietin että jos kuvan hamsterista jonnekkin foorumille tunkasen, niin voiskos joku mua vähän valaista ja kertoa väristä?
Voit ilmoittaa hamsterisi ilman väriä lemmikkiluokkaan (väri=?), jossa väri sitten kerrotaan tai voit laittaa tänne foorumille kuvan niin arvuutellaan  :)

//http://hamsteriyhdistys.net/foorumi/viewtopic.php?f=35&t=1310

Tuonne laitoin nyt kuvia, ja toivon että sinne voitaisiin kertoa väristä :) :oops:

edit// vaihdoin tota linkkiä :D
[size=85]Jos poika sut jättää,niin älä ala parkuu,lyö turpiin ja juokse karkuun.[/size]

hitan

#44
Hih, jospas minäkin tulisin talvikkokundini kanssa vähän vilkuilemaan meininkejä, lemmikkiluokassa. Suurin huolenaihe on se että nappaan mukaan jonkun uuden ötökän tänne asustelemaan  :lol:

Sitä pohdin, että järjestyisiköhän talvikkoni kynsien leikkuu paikan päällä? Itse en ole millään uskaltanut edes yrittää tarraa hentoon käpälään saksien kanssa kiinni.

//Edit Pääh eipä olekaan tulo niin varma kun kyseisinä päivinä pitäisi aloittaa työt. Tosin Linnanmäki on lähellä messaria, ehkäpä pakenen pariksi tunniksi ;D