• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Pet Expo-lemmikkimessut 26.4-27.4 Helsingin messukeskuksessa

Aloittaja Vilma, 08.03.08 - klo:08:49

« edellinen - seuraava »

GaneshaX

#60
Siis koko kysymyksen idea oli se että:
tein perus sähköposti ilmon. Pistin luokaksi kummallekkin ulkkiksen.
Ennen tietoja (mihin pistin haluavani näyttelyluettelon, selkeästi) pistin että jos mahdollista haluan eläimeni sekä ulkomuotoluokkaan että lemmikkiluokkaan.
Riittääkö tämä? (point!)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Vilma

#61
Ihanaa, pian on näyttely! :)
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Juulia

#62
^^ muistithan laittaa myös perustiedot; isä, emä, kasvattaja, väri + mahdollinen kuvio, turkkimuunnos, nimi..syntymäaika, omistaja, mahdollinen rek-numero yms. ?

Ulkkiksessa nuo tiedot ovat pakollisia. Lemmikkiluokassa ei tarvitse tietää esmes väriä vaan tuomari määrittelee värin. Jos väri on "väärä" tuomari arvostelee hamsun kuitenkin "oikealla" värillään.
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

GaneshaX

#63
Tein perusilmon: eli kaikki ne tiedot mitä ulkkikseen tarvitaan.
Mutta pitääkö lähettää toinen ilmo pettiä varten?
Sitä tässä ajan takaa.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

helssii

#64
tää voi olla vähän tyhmä kysymys, mut siis jos olen tuonne tulossa esim. molempina päivinä kahden syrkin kanssa, täytyykö mun maksaa sisäänpääsystä? kun siellä luki, että on näytteilleasettajille maksuton, siis sisäänpääsy, mutta onko nuo näytteilleastettajat niitä jotka tuo jonkun eläimen sinne näyttelyyn vai niitä joilla on jotain niitä esittely- tai myyntipöytii ym...? :)

Mustikkamaan

#65
Näytteilleasettaja on just se joka tuo eläimiä :)
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Vilma

#66
^^^ Ei tarvitse.
Teit ihan oikein :)
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

KaisaM.

#67
Jee minäkin pääsen messuille ja nyt vasta tajusin että siellähän on hamsunäyttely.  :oops:  Pääsenkin sitten katselemaan näyttelypuuhia.  :)
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Sarantha

#68
Tulossa olen, en vielä tiedä menenkö vaan toiseksi vai molemmiksi päiviksi.

Ei ole nyt kyllä paljoakaan näyttelytettävää, ulkomuotoluokkaan ei ole kuin tuo yksi hamsteri, en sitten tiedä jos huvikseni ottaisin joitakin lemmikkiluokkaan... Minulla on tällä hetkellä vaan vanhoja ja täysin lemmikkitalvikoita...
Talvikkoharrastusta 2006-2008.
Kotona tällä hetkellä 2 gerbiiliä, 2 maatiaiskissaa & bordercollie.

KaisaM.

#69
Hei, onko mulla mahdollisuuksia tuoda hamsuja näyttelyyn, kun: tulen sellaisella valmiilla bussiyhteydellä suoraan messuille, lähtö Kotkasta on noin klo 9.30. Eli olen perillä näyttelypaikalla vasta hieman ennen 11.30. Voiko sopia niin että mun hamsut olis viimisten joukossa, tai kuinka kauan yleensä kestää hamsut edes arvostella? Ehdittäisiinkö mukaan?  :|
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Vilma

#70
^ Riippuu siitä, kuinka monta hamsteria on ilmoitettu ja millainen tuomari on.
Viimeksi kun olin näyttelyssä hamsuni kanssa, oltiin viimeiset lemmikkisyyriksissä. Siinä oli odottelua sellaiset neljä-viisi tuntia :)
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Satu-

#71
Tulossa ollaan kumpanakin päivänä syyrialaisen, talvikon ja kiinankääpiön voimin. Aika miesvoittoista sakkia, sillä kolmikosta ei löydy ainoatkaan naarasta.  :)

AnsaLucia

#72
Onko tietoa onko näissä lemmikkimessujen näyttelyissä tuomariharjoittelijoita? Tuumaan tässä ilmoanko lemmikkeihin ollenkaan jos kahtena päivänä jo kovasti pääsee käsiteltäväksi..
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

mirilii

#73
Minä olen kääpiöillä lemmikkituomariharjoittelijana.

Muistakaahan kaikki sitten, että Vuoden Voittaja palkinnot jaetaan messuilla!

Gekko

#74
No hitto, ei miulla oo mitään tuotavaa tuonne, mut lähen mie Saranthan mukaan kuitenkii hengailee XD Voisin tietysti ottaa lemmikkiin vaikka yhen vanhuksen..... Tai jos mie tuolta jotain kaivan. Mein kaikki on jo ihan ikäloppuja, en kehtaa niitä enää raahailla.
Hermeliini Omppu, leijonaharjas Luna ja okahiiret Manu, Sid ja Diego