Virikkeet

Aloittaja Maikkis, 17.07.07 - klo:19:11

HamsterSailor

Mun hamsterit tykkää munakennoista, joissa on pari herkkua sisällä. Aamulla kenno on silppua. :D Ruoka saa ihmeitä aikaan XD

Rassy

ei tää nyt tänne kuulu, mutta kuinka iso häkki syrkille pitäs ostaa?
Kaikki yhden ja yksi kaikkien puolesta!

Hamsufani97

Mitä isompi sen parempi ;D 70x40 riittää jo,en tiedä tarkkoja mittoja mutta tuossa esimerkki. Itselläni on noin. 70x40 (ei tarkat mitat ;D)

tintsku

^^70x40 on minimi kokonen, mitä isompi sen parempi :)

Hamsufani97

Pitäis tässä joku päivä rakentaa tuonne häkkiin itse virikkeitä, tasoja ja jotain muuta :D

ZiiCan.

Niin että onko tuo Erikeeper ihan myrkytöntä? Voiko käyttää virikkeitten rakennukseen?
[size=85]Keho, on mun temppeli,
sä oot kaunis kun amppeli,
ja tää asia on kaikille ihan simppeli.[/size]

Tape

Moi,mitä mieltä olette riippusillasta?

Terran koko l:125*K:53*s:50  :D

Anonymous

^ WAU! jos tossa ei hamsuilla oo tarpeeksi tekemistä niin ei missään. Teillä hamsut saa elää oikeeta luksus elämää <3 :sydan tosi hienosti paljon kaikkea, ja toi riippusilta on hieno!

Hamsufani97

Ei voi muuta sanoa kun että vau!! On siinä hamsterilla luksusta! Kuin iso tuo terra on? Ainakin tosi suuren näkönen ja paaljon virikkeitä. Saispa omallekkin tuommosen asumuksen!

hopeahamsteri

Tosi mahtava koti hamsulla! Oikea paratiisi.  :haha Mistä oletkin saanut noin ison terraarion?
 Muuten, mistä saisi sellaisen ison muovilaatikon jossa voisi pitää hamsua? Ei mulla enää hamsua ole mutta jos taas hankin niin voisin yhdistää häkin ja jonkun laatikon. Tai jos pahvilaatikon sisäpinnan päällystäisi jollain paksulla muovin tyyppisellä ettei pääsisi karkuun ja olisi helppo pyyhkiä märällä rätillä? Pahvilaatikoita kun on tosi isojakin ja ja niihin olisi melko helppoa yhdistää häkki jollain putkella. Vai onko kaikki pahvilaatikkoasumukset tuhoontuomittuja? Kunhan joku ISO laatikko edes olisi niin hamsu saisi kaivaa. Ei kiitos mitään lasiterraaroita.
Kolme talvikkoa omistanut ja tällä hetkellä hamsteriton koirapersoona.

ammie

^ Niitä muovisia säilytyslaatikoita löytyy esimerkiksi Vapaa valinnasta ja muista vastaavista kaupoista, kuten Tockmannilta. Ikeassa on vissiinkin sitten myynnissä vähän suurempia laatikoita kuin mitä muualla olen nähnyt. Niissä isoimman kokoisissa laatikoissa vaan tuppaa olemaan pyörät alla, jotka sitten helpottaa laatikon jyrsimistä.
Pahvilaatikkoon ei kyllä kannata varmastikaan hamsteriaan laittaa, ellei tahdo sen löytyvän jostakin aivan muualta, kuin itse asumuksestaan.
Dunaan saa ihan riittävästi purua kaivamista varten ja tehdäänhän niitä terrojakin pleksistä, jos lasi ei miellytä.  :)
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

hopeahamsteri

Kiitos asiallisesta vastauksesta! :)  Tuosta pleksistä vielä että mistä sitä saa? Ja mikä on hinta? Miten pleksistä kootaan "terraario"? Kiitokset jos vastaatte!
Kolme talvikkoa omistanut ja tällä hetkellä hamsteriton koirapersoona.

Juulia

Pleksiä saa lasiliikkeistä ja ainakin ymmärrykseni mukaan on kallista, varsinkin jos se on valmiiksi paloiksi leikattu (?).

Täällä on mielestäni hyvät ohjeet pleksiterraarion tekemiselle: http://www.kronolia.com/terra/index.html
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

piu´

Tape Mistä ostit riippusillan ? Ku se on noin pitkä :)

Miksei meirän hamsuherra ymmärrä mitä heinäpesällä tehdään ? :D
Kertokaa mitä virikkeitä vois laittee 80cm leveään häkkiin, mun mielikuvitus ei enää lennä :D

Hamsufani97

Itsekkin olen etsinyt tuollaista pitkää siltaa muttakun ei mistään ole löytynyt.