• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsujen wikisivu

Aloittaja hitan, 24.10.07 - klo:01:14

« edellinen - seuraava »

EmmaTi

#630
Zooplussassa on halvat hinnat ja hyviä tarjouksia, tein yhteistilauksen kaverini kanssa ja nyt ootellaan pakettia.
Ainut vaan että mun tietokoneen asetuksissa oli jotain vialla ja siksi ostoskorista tipahti viime hetkellä pois kaikki akvaariokalojen ruuat ja suodatinmassat  :<  en sitte jaksanu etsiä niitä uudelleen, mutta ompa sitten hyvä syy tilata kohta uudelleen  :angel
Hamsuille on tulossa Crispyä, sellanen pitkä taivuteltava silta ja monilokeroinen mökki jota ajattelin noille poikasille leikkipaikaksi.

Vevve

#631
Zooplussa on ihana  :D

Mäpäs sain tänään kirpparilta 50 sentillä kymmenen vuotta vanhan Tammen Hamsteri -kirjan jonka on näköjään kirjoittaneet Peter Hollman ja Karin Skogstad. Mitä nyt sen verran selailin, niin näyttääpä kirja neuvovan ainakin hankkimaan normaalin hamsterin koska ne ovat kilteimpiä ja teettämään kääpiöpoikasia sisaruksilla koska ne tulevat parhaiten toimeen keskenään  XD

Iinu

#632
Hirviä hamsukuume, ois niin ihana kaks talvikkoa  :lov
Oon paljon kasvattajia katellu muttakun täällä Oulun lähellä ei oikein käpsykasvattajia oo. Ärsyttää välillä suunnattomasti asua tääl pohjoses kun aina kaikki tapahtumat ja muut on etelässä  :kieli

? Aivan Rakas "Ava", vkh tv
? Ahkera Sydäntenmurskaaja "Suffeli", vkh tv
? koirat Sepi & Rodi
http://sipsuttajat.blogspot.com/

Vevve

#633
^ 6.11 on SHY:n näyttely Oulussa!  :)
Sinne varmasti reissaa näyttelyvieraita muualtakin, kannattaa kysellä kasvattajilta ovatko tulossa paikalle tai voisiko hamstereita kuljettaa jonkun kyydissä.
//http://www.hamsteriyhdistys.net/nayttelykutsu.php?id=23

Nape

#634
Shh! Nyt ette enää puhu zooplussasta :D ! Mä kidun, kun en voi tilailla sieltä mitään :c8

Anonymous

#635
Tein tänään löydön: 2 terraa 5e/kpl toinen 75cmx35cm ja toinen 65cmx35cm. :mrgreen:

HamsterSailor

#636
Oon kateellinen taikahamsulle! :D Mäkin haluun tehdä tollasia jymy-löytöjä...

Näyttääpi siltä että Sissin villalankajupakasta selvittiin säikähdyksellä. Etin sitä lankaa vielä illallakin, mutta en löytänyt. Ehkä se on iloisin mielin pistelty tuulensuojaan... Mutta lankaryöväri voi hyvin :)

Cindu

#637
Lainaus käyttäjältä: "MirkkuH"^mikäs hamsu sulle on tulossa :)
syyrialainen (: täytyy ostaa vielä isompi häkki tai oikeastaan dunaa olen hankkimassa tutuiltani kun heillä on juuri sopivankokoinen.
[size=85]Cookie Dough \'\'Pipari\'\', naaras syyrialainen hamsteri, pks keltainen musta s. 09.09.10 ?
R.I.P Söpö uros roborovski normaali, s. 2008-10.08.10 ?[/size]

Joku

#638
Olen kyllä myös kamalan kateellinen taikahamsulle kun löysi noin halvalla :D Vaikka kyllä minäkin sain aika halvalla akvaarion ja sen pöydän(60e) :P
Ja meille onkin huomenna tulossa pieni talvikonpoikainen,kamalaa tämä odotus!
-Vkh talvikko Pekka-Top  ?, tutummin Toope 3.8.2010-21.6-2012
-Syyrialainen Jemma Peteriina ? s9-10.2011
-Maatiaiskissat Eero ?, Vilkas ? ja Noora?  26.7.2011
-Risteytyskani Juuso ? s. joskus talvella vuonna 2003

Anonymous

#639
Oli pakko nappaa heti ostaen ettei kukaan vie nokan edestä. Veli poika sitten kuskas ne tuoda mulle kotia autolla. XD

ammie

#640
taikahamsu on muka vähentääs hamsujen määrää, mut kummastipa tuo nuita asumuksia hamstrailee.  :D

Näin muuten tuossa lauantai-sunnuntai välisenä yönä untakin taikahamsusta, mutta sen voisin kirjata sinne hamsteriaiheisiin uniin, jahka tästä ehdin. Kummasti tämä foorumi tunkee mun uniinikin; Ei saa rauhassa teiltä edes nukkua.  xD
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Anonymous

#641
Niin mä vähennänkin mutta jostain kumman syystä ei voinnu noita sinne jättää. Laitan vaikka popottimille jos ei muuta käyttöä löydä.

ammie

#642
^No en mäkään olis noin halpoja jättänyt ostamatta, kun melkein ilmasiahan nuo olivat.  :)  Sama se mihin kaapinperukoille ne olisivat jääneet odottamaan taas asukkaita.
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

GaneshaX

#643
Aina pitää ostaa, jos halvalla saa  :mrgreen:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Anonymous

#644
^Kyllä  :mrgreen: