• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Virikkeet

Aloittaja Maikkis, 17.07.07 - klo:19:11

« edellinen - seuraava »

Milzuli^

#585
^ Eikös niitä oksia saisi antaa? Annetaanhan niitä kaikenmaailman pajunoksia yms. Ei sen ainakaan vaarallista pitäisi olla ;) Ite en oo kyllä koskaan antanu, mutta... Neulasista en nyt oikein tiedä :D  Jos taas joku viisampi ihminen tietää paremmin, niin ihmeessä vastatkoon ;)))
Hippu
Lumihiutaleen Hippu
talvikko [size=200]?[/size] helmiäisnormaali

Anonymous

#586
^^ Mä en tiedä niistä neulasista, mutta eikö kuusen ja männyn oksat ole pihkaisia? Itse en ainakaan pihkaisien puitten oksia antaisi, mutten sitten teidä saako/voiko antaa.

Iinu

#587
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Mäkin oon kyl käyttäny maitopurkkeja joskus, kylläkin tosi harvoin, koska en oikein tykkää maidosta. Mutta kun oon miettiny, että annan mä koirallenikin järsittäväks maito- ja mehupurkkien sisällä jotain makupaloja niin oon aatellu, että miten se hamsulle sen ihmeellisempää materiaalia olis. Nyt tulee tietty joku koiranomistaja sanoon, ettei niitä sais antaa koirankaan jyrsittäväks :)

^Samaa mieltä. Ei maitopurkkien antaminen koirille ainakaan pitäisi haitata mitään. Tosin en anna niitä, koska koirat silppuaa niin kamalaksi siivoksi xD

Niin ja sitten, selasin noita sivuja ja oli hienoja virikkeitä! :) Pajusillat oli hienoja! Onko jollain/tietääkö joku jotain sivuja/ohjeita esim. pajusiltojen tekemiseen, entä muiden virikkeiden? Olis kiva itekkin yrittää väsätä jotain, jos vaikka jotkut ohjeet sais :)

Siis äh, vielä muokkaan... Siis joo löysinkin näiltä sivuilta kaikkia hienoja vinkkejä ja muita mutta silti :D

? Aivan Rakas "Ava", vkh tv
? Ahkera Sydäntenmurskaaja "Suffeli", vkh tv
? koirat Sepi & Rodi
http://sipsuttajat.blogspot.com/

ZiiCan.

#588
Lainaus käyttäjältä: "ZiiCan."Joo, oon ehkä kysynyt tän aikasemminkin, mutta miten te kiinnitätte juomapullon terraan tai dunaan?  :pihalla:

Ja muuten, eihän pihka vaarallista ole, saattaa vaan sotkea.. :)
[size=85]Keho, on mun temppeli,
sä oot kaunis kun amppeli,
ja tää asia on kaikille ihan simppeli.[/size]

Vevve

#589
^ Dunissa on yleensä se reikä, mistä pullon suuttimen saa sisään. Pullon voi kiinnittää ulkopuolelle esimerkiksi eläinkaupoista saatavilla imukuppikiinnikkeillä tai sitten laittaa sisäpuolelle katosta roikkumaan. Terroissa mulla pullot roikkuu yleensä kattoritilästä tai pistän ne seiniin kiinni akvaariomagneetilla.

ZiiCan.

#590
^Ookkei. Nyt sitten tiedän senkin.  :D
[size=85]Keho, on mun temppeli,
sä oot kaunis kun amppeli,
ja tää asia on kaikille ihan simppeli.[/size]

Anonymous

#591
Tänään aikanikuluks väsäsin tollaseet. Toi lauta juttu ei oo viel valmis kun poran akku loppu :x Tökeröitähän nuo on mutta halpoja.

-Alpseta-

#592
^ Ihan sairaan hienot.  :shock: Mulla menis hermot jos alkaisin jotain tollasta väsäämään!! xD

Anonymous

#593
^^ Höpsis! Noi ei ole tökeröitä nähneetkään! Noi ovat todella hienoja!  Osaisinpä mäkin tehdä tommoisia...

Anonymous

#594
Ei noissa menny ku joku 30-40min. Ilmatteeks porukoilta rahtaan noita kepukoita joka kerta ku käydään.

tintsku

#595
^Hienoja! Miten teet noita tikkaita? :)

Anonymous

#596
Poraan noihin sivupuihin reijät ja hiukka liimaa sit vaan tökkään ton välipuun siihen ja samoin toiselle puolelle. :grin

tintsku

#597
^Ahaa, pitääpä koittaa joskus, sitten kun lumet sulaa, tehdä itsekkin tikapuita. :)

Anonymous

#598
^^ Tuleeko sitä liimaa näkyviin hamsulle niin että hamsu voisi syödä sitä liimaa? Jos ei, niin sittenhän ei ole niin väliä mitä liimaa käyttää, vai?

Anonymous

#599
Ei sitä tule jos laittaa sen verran vähän ettei pursua yli. Ite käytin erikeepperiä joka tuntuu pitävän ihan hyvin.