• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hyviä eläinkauppoja-lista

Aloittaja Minski, 19.07.07 - klo:19:54

« edellinen - seuraava »

Anonymous

#150
Hyvinkäällä on todella hyvä eläintarvikeliike jolla on myös nettikauppa Nakertaja Puoti. Petpark sijaitsee Hyvinkäänkadulla ja omistaja/myyjä on todella mukava ja tilaa tarvikkeita jollei ole valikoimassa. Suosittelen lämpimästi ja saa hyvää palvelua. Sieltä saa myös ferplastin sibby dunajuomapulloa.

enskatar

#151
^^ Mäkään en oikein tuosta kyseisestä liikkeestä tykkäile... Ei ole tullut nyt hamsuharrastusaikana käytyäkään siellä, mutta kun joskus oon käyny akvaarion takia siellä, niin voi jee. Kaikista paras oli ehkä se, kun omistaja (käsittääkseni hän on omistaja) myi 130-litraiseen akvaarioon 6 kultakalaa. :P
[size=85]2 x syyrialainen hamsteri
1 x venäjänkääpiöhamsteri roborovski  [/size]

ammie

#152
Missäs toi Tampereen noksoppi edes sijaitsee nykyään? Sen jälkeen kun se lähti siitä koskarista niin en ole kuullut enkä nähnyt siitä mitään. Eipä sillä, että niin pakko oliskaan, ite en kans yhtään tykänny siitä liikkeestä.
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Viiru_

#153
okei, kiitos kun kerroitte, ei tarvitse toista kertaa mennä tuotteita katsomaan  :)
..ja siinä lähellähän on Musti&Mirri :)

ammie : se on hämeenkadulla (muistaakseni..)  (joo, kyllä se se tais olla :) )   no joku toinen voi korjata sitten jos on joku muu :)
ja se on sillai aika hassus paikkaa, eikä sinne oo esim. mainosta esmerk. Noksoppi - ihan kulman takana   ..tyyliin:)
muut voi varmaan selittää tarkemmin, kun mun sönkkäyksistä ei yleensä ainakaan kukaan mitään ymmärrä xD

Viiru_

#154
Lainaus käyttäjältä: "enskatar"^^ Mäkään en oikein tuosta kyseisestä liikkeestä tykkäile... Ei ole tullut nyt hamsuharrastusaikana käytyäkään siellä, mutta kun joskus oon käyny akvaarion takia siellä, niin voi jee. Kaikista paras oli ehkä se, kun omistaja (käsittääkseni hän on omistaja) myi 130-litraiseen akvaarioon 6 kultakalaa. :P


..tietääkseni se aikas pitkä mies on omistaja.

enskatar

#155
Lainaus käyttäjältä: "Viiru_"..tietääkseni se aikas pitkä mies on omistaja.
Selvä, no sitten puhutaan samasta tyypistä. :)
[size=85]2 x syyrialainen hamsteri
1 x venäjänkääpiöhamsteri roborovski  [/size]

Viiru_

#156
^ :)

jjenna

#157
Noksoppi on kyllä Hallituskadulla, ei Hämeenkadulla  :huh
Hamsterikasvatus jäädytettynä

Viiru_

#158
njää, ihasama :D

marlena

#159
Hämeenkadun puolelta sinne pääsee myöskin. Siinä on Citykäytävä. Ei siitä autolla voi ajaa. Autolla Hallituskadun puolelta. Se liikehuoneisto on sama jossa Tampereen Akvaario- ja Lintuliike oli kymmenien vuosien ajan.
Susa-Erma´s Syyrialaiset ja Venäjänkääpiöt: Talvikot ja Campbellit
Asumme Tampereella! 040-5839435  
http://susaermas.suntuubi.com/

Maikki^

#160
ÖÖ... no ite otin ekani Helsingistä, Keskustan elläin kaupasta, ja maailman ihahanin luonne hänellä... ja lappeenrannan Armadassa on kans hyvii hamsuja... tai ainaki ussein hyvä valikoima!  :D

Ninni <3                                Harri <3

GerbuHamsu

#161
Lohjan Prisman Faunatar. Sieltä saatiin hoito-ohjeet ja ohjastusta, mitä pitäisi ostaa.

Minnaw

#162
Nyt on pakko kehua muillekin. Kerrankin sattui niin, että meidän lähin lemmikkieläin- ja tarvikeliike on ihan huippu.
Kyseessä on Korson Megaeläin.
+ystävällinen palvelu
+jos tuote puuttuu, sen saa tilaamalla (menee n. viikko)
+eläimillä virikkeelliset asumukset
+laadukkaat tuoteet
+asiantuntevaa palvelua (jos tietoa ei sillä hetkellä ole, se otetaan selville)

Itse olen ollut erittäin tyytyväinen ko liikkeeseen ja voin suositella sitä kyllä eteenpäin!
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

Vevve

#163
Lainaus käyttäjältä: "Minnaw"Nyt on pakko kehua muillekin. Kerrankin sattui niin, että meidän lähin lemmikkieläin- ja tarvikeliike on ihan huippu.
Kyseessä on Korson Megaeläin.
+ystävällinen palvelu
+jos tuote puuttuu, sen saa tilaamalla (menee n. viikko)
+eläimillä virikkeelliset asumukset
+laadukkaat tuoteet
+asiantuntevaa palvelua (jos tietoa ei sillä hetkellä ole, se otetaan selville)

Itse olen ollut erittäin tyytyväinen ko liikkeeseen ja voin suositella sitä kyllä eteenpäin!

Megaeläimet myös täällä Helsingissä eli Itäkeskuksessa ja Herttoniemessä ovat kumpikin olleet todella hyviä kaikin puolin! Niissä olen aina kaikki ostokseni tehnyt, muita tämän seudun kaupoista en ole niin hyvää kuvaa saanut.

Nyt tosin Herttoniemen Megaeläin on syystä tai toisesta lopettanut/myyty ja tilalla on uusi paikka, Ideapet. Mitä nyt pari kertaa olen käynyt, niin aika hyvältä vaikuttaa. Myyjä on puhelias ja mukava, kaneille on väkrätty oikein jaloittelualuekin ja myytävillä syrkeillä kuului olevan suku tiedossa.  :)
Sivutkin paikalla näytti olevan //http://www.ideapet.fi/.

Minnaw

#164
Kiitos ideasta, tuollakin voisi piipahtaa!
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/