Poikaspäiväkirjat 4

Aloittaja Heli, 09.06.11 - klo:02:16

spellcaster

^ Jos en väärin muista (lueskelin jotain poikasketjua...) niin Helille oli syntynyt joskus 11 roboa, tosin kaikki eivät jääneet eloon? Muistanko oikein?

Vevve

^ Olisiko se 11 poikasen talvikkopoikue? Semmosista nimittäin juteltiin täällä aiemmin kun mulle syntyi 12 penskan talvikkokasa.  :D
... mitä ennätystentekijöitä mä oikeen pidän  :pihalla:

Heli

On meillä tosiaan syntynyt myös roboja se 11.  :) Tähän hätään en ulkoa muista jäikö kaikki henkiin...pieni muistikuva on että 10 olis jäänyt, mutta en nyt varmaksi muista.
Destiny's hamsterit 2001-2009

spellcaster

^ Joo niin muistelinkin että 11 niitä oli  :yes:  Juuri vanhoja ketjuja läpilukeneena...  ;)

jonna

Meillä on taasen ihunia syrkkilapsosia  :lov  TexMexillä on kaksiviikkoiset ipanat, 13 kipaletta. Pari hopsua, hopeasoopeleita, hopeamustia sekä ms valkoisia  :sydan
Värijakauma on aika jännä, hopeamustia neljä, hopsuja kaksi, hopeasoopeleita 5 ja 2 valkoista. Odotin vähän enempi noita hopsuja ja mustia "ehkä"-varauksella  xD

wiidii

Höh, kun harmittaa. Yksi mustista poikasista löytyi tänä aamuna kuolleena - oli ihan vaan ruokakipon vieressä.  :|  Ei mitään ulkoisia ongelmia näkynyt olevan, eli mikähän pienelle oli sitten tullut. Loput neljä ovat hyvinkin pirteän ja liikkuvaisen oloisia, onneksi. Tuntuu vaan niin oudolta kun on näin pieni poikue, viime aikoina on syntynyt niin isoja poikueita (6-10 poikasta) tänne päin.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Unipallo

Meidän (toivottavasti) odottava äiti on ihan hirveän vauhti päällä. Illalla ei ollut sekuntiakaan paikallaan terrassaan. Mietin jo että pitäiskö ottaa juoksari siltä pois, kun juoksi siinä kun mielipuoli.  :shock:

S.D.G.

Haha. Kannatti varmaan valittaa täällä joku aika sitten sitä poikasettomuutta, kun muutaman päivän päästä syntyi poikue, siis se ihka eka varsinainen Regalis-poikue.   :lov

Meillä temmeltää neljä kaksiviikkoista vauvelia, jotka on aivan tolkuttoman isoja kaksviikkoisiksi. Ja joo, ikä on varma, pesäkin tutkittu synnytystä edeltäneenä iltana.
Oi onnea ja auvoa. Taas osaa arvostaa poikasia.  :sydan
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.

Vevve

Löytyipäs meilläkin tänään arviolta viiden päivän ikäinen talvikkopoikue yhdestä pesästä. En ole jaksanut noita talvikkopariskuntia kauheasti kyttäillä kun ei ne oo tuntuneet lisääntyvän sitten millään, mutta onneksi nää sentään lisäänty  :sydan Eli isänä Goldilock's Skeleton Crew ja emona Jyväskylän näyttelystä Suomeen muuttanut normaali tyttönen Geishas Promis Love.  :) Seitsemän penikkaa näytti olevan.

spellcaster

12.9. Joo ei tärpännyt meillä eka astutus, tänään koitettiin jo uudelleen kun Hiileltä löytyi pieni kiima, mutta ei antanut ihan astua. Toivottavasti seuraavalla kerralla tärppää  :|

13.9. Astutin Hippiksen äsken kun kiima löytyi tänään paremmin. Annoin hamsujenkin puuhastella vähän kauemmin ja tällä kertaa näytti että sulhanen saattoi jopa osuakin oikeaan paikkaan  :P

Sintturainen

Possu sai oli eilen illalla saanut pentuja. Oli kopin sijaan tehnyt pesän avopesään, joten pääsin jo kurkkaamaan, n. 5-6 pentua näytti olevan  :sydan

Unipallo

Meidän Lillillä on selkeesti pyöristyny maha. Paljon enemmän näyttäs olevan kun Lumilla. Saattaa tulla enemmän poikasia tällä kertaa.  :) Ja vihdoin se on rauhottunu. Mellasti 2 iltaa hullun lailla, nyt hiljakseen keräilee syötävää tuolla.

Eve87

Mä en uskalla puhua vielä mitään, mutta musta tuntuu että meillä ois ens yön aikana ehkä naperoita homumamman masun alla  :sydan

Ja Elysee teki hyvin selväksi, ettei kiimaa eilen ollut, vaan hyppi ja koetti saada uroksen kankusta kiinni, sinne ei urosta passannut sekaan laittaa  :D (samanlainen kun äitinsä :D)
Wonderland's Hamstery