• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteripulinat, osa 10

Aloittaja Mustikkamaan, 09.04.11 - klo:14:01

« edellinen - seuraava »

Eve87

Itse tykkään enemmän tästä uudesta teemasta forkalla, ja senhän voi tosiaankin vaihtaa takaisin, jos tykkää enemmän vanhasta  :peukku:

Ei mahda muutenkaan olla erityisen paljon sopivia teemaehdokkaita valmiina, ja ei teemaa kyllä itse kannata alkaa rakentamaan, kun nämä valmiit on ihan toimivia  :enkeli:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Katitar

mun mielestä se edellinen ei ollut niin kiva kuin tää nykyinen. toiminnoiltaanhan nää on kuin yksi yhteen, mutta ulkoinen olemus on nätimpi tässä, kuin siinä vanhassa! mä annan ainakin pointsit tästä suunnittelijalle.  :yes:
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

viiru

Lainaus käyttäjältä: Minnaw - 15.05.12 - klo:14:20
Ihana saada postitse paperinen kutsu yleiskokoukseen. Ymmärrän toki, että tämä oli vain poikkeus, mutta oon jotenkin niin jääny kaipaamaan näitä perinteisempiä viestintävälineitä  :puna:
Oliko kutsua muuten aiottu laittaa nettiin lainkaan (vuosikaudet ollut tapana)? Kirjeversio ehti jo mennä paperinkeräykseen. :nuija: Oliko kokous jo tänä viikonloppuna?
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Vevve

^Kokous oli tänään Lahden näyttelyssä.

MortimerRiddle

Onpas tämä paikka uudistunut! Hyvältä näyttää!  :hyper: Minä olen nyt sitten vain yhden hamsun omistaja... Peetu on kyllä sitkeä pappa!!!
Suffeli-talvikko, s. 14.10.13

Pipatus

Tänään käytiin sitten ostamassa uudelle tulokkaalle tarvikkeita.
Nimeksi on päätetty Unelma, sillä tyttö Syrkki on tulossa :D
Sitten mulla on Onerva ja Unelma  :futschlach:
Syrkkityttöni Unelma <3

Eve87

Huomenna on modausurakka, en kyllä kovin innolla odota, täytyy myöntää. 6 isoa samlaa nököttää pahaenteisen näköisenä eteisessä  :icon_cheesygrin:

Sit mekin siirrytään samla aikaan!  :hyper:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Katitar

meilläkin modailtiin toissapäivänä vähän lisää laatikoita. ostin clas ohlsonin tyhjäksi noista tarjouslootista mitä siellä oli. hain ensimmäisen satsin (6kpl) muutamia viikkoja sitten ja nyt hain vielä 5 lisää.. katsotaan saavatko varastoonsa täydennystä vielä tuohon hintaan mitä noita nyt sai.  :icon_cheesygrin:
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

Pipatus

Kuinka kaikki ossaa tehä asumuksia laatikoista? :D
Huomenna olisi tarkoitus kuitenkin mennä ostamaan tälläinen: http://www.petshop.fi/small_pet_accessories/accommodation/ferplast_duna_fun.html
Faunattaressa olen noita nimittäin nähnyt ja päätin äidin kanssa mennä hakemaan sellaisen, että saa tuo neiti vähän jotain tekemistä, kun nykyinen asumus on niin tylsä :)
Syrkkityttöni Unelma <3

Ana

Lio teki eilen semmoiset tempaukset kyllä, että kuulemma en sais enään ottaa naaras syrkkiä vain urokset ois sallittuja :D Juoksutin sitä käytävällä ja eiköhän neiti päättänyt ainoan patterin taakse kiivetä mitä siinä oli. No sieltähän sitten ei voinnut millään tulla pois. Joten yritin varovasti työntää sitä harjan varralla pois, mutta sehän ei vain käynnyt vaan päästi tyttönen semmoset hajut, että meinas ihan pökrätä minä ja poikakaveri. No ei siinä auttanu ko patteri irottaa, että saatiin yks pois sieltä.

EmmaTi


Ana

#761
On se vaan kyllä kaikista pahin haju ikinä mikä nuista tulee :D Liokin ennenkin tempaisut ruutamala hajua tuomarin päälle. Uroksethan ei kuulemma tätä hajua päästä!?

http://www.youtube.com/watch?v=AeJa5-MZQ1Y&feature=related hahaa löytypä hamsteri piiretty vahingossa :D

Sintturainen

Täähän on nyt ollut hiljainen ketju, ehkäpä se on tämä kesä... Mä haluan ehkä sittenkin pari roboa, vaikka vannoin ettei ikinä koskaan  :icon_redface:

Vevve

^Varo, roboilla on tapana viedä ensin pikkusormi, sitten koko käsi  :loov:

MortimerRiddle

#764
Hieman on taas hamsterikuumetta; taitaa olla ihan joka syksyinen juttu mulle.  :kankaalla:

Peetu-pappa voi yhä hyvin! 2v6kk mittarissa! Aika haalea herrasta on tullut, mutta sydämeltään yhä tulta ja pippuria. Vähän vaan jännittää kun pian olisi taas muuton aika, että mites tuo pappa siitä selviää! Onneksi nyt ei ole yhtä kylmä kuin jouluna eli silloin kun viimeksi muutettiin. Peetu sai syksyn ekan mustikanvarvun pari päivää sitten syödäkseen. Tehokkaasti oli sen syönyt. ^.^

On hamsut vaan kerta kaikkisen ihania otuksia.  :puna: Tulee ihan hobitit mieleen... Pitäisi Peetusta ottaa uusia kuvia tässä jossain vaiheessa, jos vain pystyn. En nyt hirveän usein ole tuota häkkiä viitsinyt pestä tai järkkää muuttaa, kun Peetu ei oikein tykkää siitä.

Hamsterikuumeen lisäksi ÖTÖKKÄONGELMA on muuten myös kanssa sellainen "joka vuotinen juttu..."  :yaak: Mustia örkkejä vipeltää milloin missäkin! Argh! Päätinkin tästä lähtien pitää siemenseoksen tiukasti pakastimessa!!!

//oho, olipas vuodatus... Hyvä tuo Anan piirretty :'D Hirveän Henrin hamsterista tuli vähän meidän edesmennyt kujeilija Sisu-rouva mieleen...
Suffeli-talvikko, s. 14.10.13