Vuoden 2010 Voittajahamstereiden palkinnot

Aloittaja Mustikkamaan, 15.06.11 - klo:10:49

Mustikkamaan

Vuoden 2010 Voittajahamstereiden palkinnot

Juhlanäyttelyssä 28.5.2011 koettiin ikävä tilanne: Emme olleet saaneet ruusukkeita toimittajalta, sillä paketti oli hävinnyt matkalla "jonnekin Eurooppaan". Siten emme saaneet tavan mukaan jaettua kaikkia Vuoden 2010 Voittajahamstereiden palkintoja. Pakettia ei ole vieläkään löytynyt, mutta toimittaja on jo ryhtynyt valmistamaan ruusukkeita uudestaan ja pyrkii saamaan ne meille heinäkuun alkupuolella. Plakaatit ja pokaalit kuitenkin onneksi saimme jaettua, joten:

Mikäli olet noutanut oman plakaattisi, voit pyytää minulta myös ruusukkeesi! Pienivaraisena yhdistyksenä toimitamme ruusukkeet ensisijaisesti tuleviin näyttelyihin. Ilmoitathan, mihin näyttelyyn olisit tulossa, niin järjestän palkintosi sinne. Voit sopia myös jonkun tuttavasi hakemaan palkintosi puolestasi. Jos tiedät, ettet pääse loppuvuoden näyttelyihin, voin postittaa ruusukkeesi kotiisi.

Lisätietoja sähköpostilla

heidimarialehikoinen (at) gmail.com
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit