Yleinen näyttelypulina

Aloittaja iitu, 19.07.07 - klo:13:30

Minski

^ Me ollaan muotovalioruusuke saatu heti siitä näyttelystä, jossa se kolmas sertikin on ansaittu, rekisteröity ollaan sitten vasta myöhemmin.

Mulla on muuten edelleen Adoncian muotovalioruusuke ottamatta (sai kolmannen sertin Pinan näyttelyssä), kyseinen hamsu on tosin jo kuollutkin. Saanko ihan vaan ottaa semmosen ruusukkeen jossain näyttelyssä jostain vai pitäskö joltakulta kysyä siellä ? Samoin on Nathanielin shy vl-ruusuke ottamatta, kun valmistui myös Pinan näyttelyssä, kyselenkö noita joltain näyttelyssä vai miten saan ne ? Entäs Vincentin Vuoden lemmikkihamsteripalkinto, miten saan sen ?
Hamsteriton tätä nykyä

GaneshaX

^Mikset saanut palkintoja? Riittääkö ihan tosi että rekisteröi vasta jälkeenpäin?
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

susu

Mietin vaan, että uskaltaisko tuon meiän toisen robopojan kanssa tulla näyttelyihin pet-luokkaan, kun sen saa kyllä kädelle, mutta ei pysy paikallaan ja näykkäisee kevyesti kun tahtoo pois kädeltä..  :teipit  Olis kiva tulla näyttelyihin, mutta jos puraisee tuomaria niin ai kun kiva...  :roll:
Nipsu & Räpsy <3

Ninde

Lainaus käyttäjältä: "GaneshaX"^Mikset saanut palkintoja?
Siksi, että PiNa ei ko. palkintoja jaa, vaan SHY. Ne kannattaa pyytää palkintovastaavalta jossain tulevassa näyttelyssä.

Lainaus käyttäjältä: "GaneshaX"Riittääkö ihan tosi että rekisteröi vasta jälkeenpäin?
Valioruusukkeen saa heti mukaansa kun hamsu valmistuu valioksi (jos siis saa vikan sertinsä SHY:n näyttelystä), rekisteröinti vaaditaan valionarvon vahvistukseen.

Katar

Lainaus käyttäjältä: "Pikku hamu"Mitä tuomarit lemmikistä katsoo??   ottaako se sen käteen ja katsoo pureeko se??

[size=150]Kata[/size]
Ihminen on aina niin onnekas tai onneton miten itseään ajattelee

Essi

miten voi osallistua pet expon näyttelyyn??   Se olisi ensimmäinen näyttelyni, ekan syrkkini kanssa.  Nimittäin tuolla ei ole kun noita vanhoja näyttelyitä

GaneshaX

Ilmoittautumiseen tarvittavat tiedot tulevat poskipussiin ja tuonne "näyttelykutsut" osioon, kun tapahtuman ajankohta tulee lähemmäs.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Essi

Mutta en lue poski pussia:(  yritän kyllä.  Joten onko muita mahdollisuuksia??

Juulia

^ Ne tulevat edelleen tuonne "näyttelykutsut"-osioon, kun ko. näyttely on hieman lähempänä.

Viestit kannattaa lukea huolella läpi, ennenkuin kysyy uudestaan samasta aiheesta.
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

Sohvi

En halunnu tehä uutta aihetta joten kysyn sitä täällä: Mitä te laitatte evääks hamsuillenne näyttelyyn ? esim. mitä kasviksia ja hedelmiä vai jotain muuta. Ei muuten mut en tiiä  :oops:
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

Juulia

^ Ihan normaalia, mitä syötät joka päivä hamstereille ;) .
Porkkanaa, omenaa, päärynää, parsakaalia, kukkakaalia ymymym...

Tuoreruoat kannattaa laittaa yöksi likoamaan veteen, jotta ne keräisivät itseensä mahdollisimman paljon nestettä ja olisi mahdollisimman hyvä nesteenlähde näyttelyn aikana.
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

KaisaM.

Jes mieki ehkä viimein pääsen näyttelyihin ens vuonna.  :roll:  Mites, mulla on yksi hamsu jolla on ilmeisesti knikki, haluan varmistaa asian, ja onhan muuten mukava saada hamsusta arvostelu vaikkei mahdollisen knikin vuoksi jalostukseen käykään, niin onko mitään järkeä ilmoittaa sitä ulkomuotoon? Tai siis jos hamsulla on knikki niin saako se arvosanaksi sitten ihanjärkyttävänkamala vaikka muuten olisikin ihan hyvä?  :)  Ja anteeksi tyhmät kysymykset, hamsunäyttely-keltanokka kysyy.  :D
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Sohvi

no, ilmotin yhen hamsun ulkkikseen ja ei hyvä tullu ku oli knikki.
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

Mustikkamaan

Mä oon antanut ihan normaalin arvosanan, johon knikki ei ole vaikuttanut. Knikki on vaikuttanut vain hylkyyn. Eli käytännössä eläin voi saada vaikka ERIn mutta sitten hylkäyksen knikin takia.

Joskus oli käytössä, ettei annettu lainkaan yhteispisteitä ja kunto-pisteet otettiin pois. Mutta mm. minä ajoin sitä asiaa, että kunto-pisteitä ei pudoteta pois knikin takia, sillä kunto on tärkeä asia arvostella ja lopulliset yhteispisteet on itse kunkin mukava saada tietää. Jossain vaiheessa sitten päätettiin, että pisteet/arvosana annetaan normaalisti vaikka tulisikin hylky knikin takia. Vaikka informaatiokatkosta joillekin tuomareille asti siitä on ollut - vissiin turhan hissuksiin tuotu esiin, varmaankin enimmälti jossain kokouspöytäkirjoissa :S

Edit: jaa vissiin on sitten käytäntö muuttunut, se taas ei oo mulle asti kulkeutunut tieto :) Vrt. Niinan vastaus.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]