• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Mitä hamsterisi tekee juuri nyt?

Aloittaja Eve_, 03.08.08 - klo:20:07

« edellinen - seuraava »

Verna

#450
Nukkuu.... :sydan  Ja syö vähän oma ruokaa.... :sydan  :sydan
Verna<3

Ellli

#451
Möyrii tol pesässään. Aika todennäkösesti myös syö siellä, kun tollane rouskutus käy :sydan
Löysin Hillevin ruokavaraston sen pesästä kun siivosin sen häkkiä...
Haluisin tehä Hillevil penikoita taikka ottaa poika hamsun.. :lov  Mut mahtuuko jo 4 jyrsiä ( 2 on gerdiilejä) Kolmioon? ( Asun kerrostalos) Ja kannattaako pitää jyrsijöitä kerrostalossa..?
Miun mussut<3

Hillevi<33
Pantse<33
Eppu<33
Väiski<33
Typy<33

wiidii

#452
^Miksi pitäisi tehdä poikasia?

Meillä asuu kaksiossa (2h+keittiö) kahden ihmisen lisäksi päälle 10 jyrsijää, kani ja kissa, eipä ole mitään ongelmia.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Ellli

#453
Lainaus käyttäjältä: "wiidii"^Miksi pitäisi tehdä poikasia?

Meillä asuu kaksiossa (2h+keittiö) kahden ihmisen lisäksi päälle 10 jyrsijää, kani ja kissa, eipä ole mitään ongelmia.



O.O Oikeesti?
Äiteni mielestä meillä on jo nyt liikaa elukoita....  :huh
Miun mussut<3

Hillevi<33
Pantse<33
Eppu<33
Väiski<33
Typy<33

Vevve

#454
Lainaus käyttäjältä: "Ellli"
Lainaus käyttäjältä: "wiidii"^Miksi pitäisi tehdä poikasia?

Meillä asuu kaksiossa (2h+keittiö) kahden ihmisen lisäksi päälle 10 jyrsijää, kani ja kissa, eipä ole mitään ongelmia.

O.O Oikeesti?
Äiteni mielestä meillä on jo nyt liikaa elukoita....  :huh

Hehhe, tässä yksiössä asustaa minun lisäkseni yli 40 jyrsimöä, käärme ja kolme kissaa  :oops:

MortimerRiddle

#455
Pian käyn kahmaisemassa Timotein tähän vierelle, Peetu-pappa (miksi ajan täytyy lentää?) saa rullailla rauhassa pyörässään tämän yön.
Suffeli-talvikko, s. 14.10.13

Ellli

#456
.. Ei oo todellista :huh ... Vänän mää oon teille kateelline... Mulla ei oo muutaku 3 jyrsijää ja teillä on 40.... Mäkinhaluun! :sydan  :hyper
Miun mussut<3

Hillevi<33
Pantse<33
Eppu<33
Väiski<33
Typy<33

HamsterSailor

#457
Kusti on jaloittelemassa, Peppi ja Lilli nukkuvat :)

Vevve

#458
Lainaus käyttäjältä: "Ellli".. Ei oo todellista :huh ... Vänän mää oon teille kateelline... Mulla ei oo muutaku 3 jyrsijää ja teillä on 40.... Mäkinhaluun! :sydan  :hyper

Ei se kyl oo mitään ruusuilla tanssimista  :D Joskus tuntuu että koko ajan ne vaan kuolee ja sairastelee, kun tälläisessä porukassa on tietysti tosi laaja ikäskaala ja hamsut ei tunnetusti elä kovin pitkään. Ja on tässä siivoomistakin.  :kieli

Minttu

#459
Olen tässä viimeiset 15 minuuttia seurannut kun Minni yrittää raahata valtavaa herkkutikkua jonnekin :D Siis sellaista joka on tarkotettu esim papukaijoille. Toistaiseksi se on edenny tasolta alas ja on nyt jumissa. On se niin sulonen touhutessaan  :lov

spellcaster

#460
Istuskelen tässä juuri makkarin lattialla Balin juoksennellessa tuossa vapaana. Chilikin kävi tekemässä tuttavuutta aidan takaa mutta tytöllä ei näyttänyt olevan tärppipäivä...

Anzukka

#461
Meillä: Kiipeilee, miettii, nukkuu, imettää, syö, syö, syö, jne. pomppii, taivastelee  :pihalla: , juo en nyt jaksa kaikkii luettelee mut siin oli osa.
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Ellli

#462
Nukkuu, Kiipeilee ja tuijottaa johonkin kolmanteen ulottuvuuteen?
Miun mussut<3

Hillevi<33
Pantse<33
Eppu<33
Väiski<33
Typy<33

kiivi112112

#463
:)

HamsterSailor

#464
Lilli, Samppa ja Hemppa nukkuvat, Peppi syö pesässään ja Kusti on jaloittelemassa.