• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Juoksupyörä

Aloittaja GaneshaX, 04.11.07 - klo:12:42

« edellinen - seuraava »

shalala

Candice verkkokauppa näköjään myy hakemaani. Valitettavasti suurin kokoa löytyy vain 20cm, joka on liian pieni syyrian hamsterille...

speedy gonzales

#496
Mulla on tuolla tyttö syrkillä puinen juoksulautanen halk.20cm. Tosi hyvä ja hiljanen on ollut, eikä ainakaan vielä juokse huonossa asennossa. On siis 7kk ikänen. Pysyy hyvin paikallaankin tuossa häkin tasolla, eikä tarvii siirrellä sitä. Ja pojalla taas on ollu monta kuukautta Savicin iso juoksupyörä halk.28cm. Semmonen muovinen umpinainen jaloillaan oleva. Ei kuuluu siitäkään oikeestaan mitään ääntä, vaikka ahkerasti sitä käyttää. Nimi on Savic large orbital Wheel.
Onni on pienen tassun kosketus, eläimen usko ja luottamus! Kotona on kaikenmaailman ötököitä.

MortimerRiddle

Suffelilla on aika iso pyörä, sellainen mikä on syrkillä aikaisemmin ollut, muovinen ja molemmilta sivuilta avoin. Se ihastui siihen kerta heitolla kun haettiin kotiin. Siellä se viettää mieluiten aikaa, vaikkakaan ei enää yhtä hanakasti kuin nuorempana. Hyvin tervepäinen kaveri kyseessä.

shalala meillä on juuri tuollainen juoksupyörä. Ihan tavallisesta eläinkaupasta on pari kolme vuotta sitten löytynyt. Minulla on noita ollut itse asiassa useampiakin, mutta yhden annoin ilmaiseksi pois häkin ostajalle ja yksi on sitten taas kadonnut johonkin matkan varrella. Paras pyörä, joka minun hamstereillani on tähän asti ollut. Ollut käytössä syyriksillä ja nyttemmin talvikolla, molemmille mennyt passelisti, isompaa kokoa.
Suffeli-talvikko, s. 14.10.13

speedy gonzales

Minäkin vaihdoin jo tuolle tytölle isomman juoksulautasen. :) Onko ne jotain 30cm halkaisijaltaan. Sai sitten hiiri sen 20 senttisen. Minusta jotenkin tuntuu, että nuo juoksulautaset on hiljasempia. Pitäs varmaan ostaa pari lisää. Ainut vaan, että vievät tilaa. Ite oon laittanut johonkin tasolle nuille.
Onni on pienen tassun kosketus, eläimen usko ja luottamus! Kotona on kaikenmaailman ötököitä.

gimlixx

Vain hullu hamsterinainen voi shoppailla yli 80€:lla juoksupyöriä netistä.

Niitä Trixien hypno-pyöriä siis, joissa on 28cm halkaisija. Parhaita pyöriä ikinä.  :loov:

Ely

Lainaus käyttäjältä: gimlixx - 11.08.15 - klo:13:40
Vain hullu hamsterinainen voi shoppailla yli 80€:lla juoksupyöriä netistä.

Niitä Trixien hypno-pyöriä siis, joissa on 28cm halkaisija. Parhaita pyöriä ikinä.  :loov:
Miten niin hullu, ihan normaalia tuo on.  :icon_cheesygrin: Sisfist!
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

hitodama

Heii sattuisiko täällä olemaan ketään, jolla olisi kokemusta erikokoisista Silent Spinner -juoksupyöristä? Ostin medium-kokoisen syrkilleni sen ollessa pieni, sillä otus nukkuu samassa huoneessa kanssani, joten pyörän hiljaisuus on melkoisen tärkeää. Olin oikein tyytyväinen tuohon, sillä se oli todella äänitasonsa suhteen sitä mitä lupasi ja lisäksi se oli helppo pitää puhtaana. Noh, hamsterin kasvaessa tilasin sille isoimman eli large-kokoisen vastaavan, vaan kappas, tuo ei ole hiljaista kyllä nähnytkään! Pitää ties millaista kolinaa ja rohinaa, minkä lisäksi se ei pyöri puoleksikaan niin liukkaasti kuin pienempi serkkunsa (mikä näyttää selvästi harmittavan hamsuakin). Sainkohan siis mahdollisesti nyt viallisen tuotteen, vai onko isompi vaan jostain mystisestä syystä tässä mielessä pientä huonompi? Ei pitäisi kyllä nähdäkseni olla, sillä sen verran suolaisen hinnan tuosta jättipyörästä sai maksaa...

Alkemistin

Niissä on kyllä keskinäisiä eroja, mutta ei sen pitäisi noin äänekäs olla.  :dry:

hheidiv

Mä otin Meiltä  juoksupyörän kokonaan pois, kun se alko pitämään niin hemmetinmoista ääntä, ettei samassa huoneessa enää pystynyt nukkumaan. Nyt on syrkkineiti ollut pidemmän aikaa ilman juoksupyörää. Toki pääsee tuo juoksemaan juoksarissa aina, kun siivoan häkkiä/ kun olen valveilla, juoksemaan vapaana aidatulla alueella sekä pyörimään kädellä ja ihan hyvin on mennyt näinkin  :icon_cheesygrin:

Eve87

Mitähän mieltä lie hamsteri, kun ei pääse tarpeeksi liikkumaan  :icon_neutral: Sinuna hankkisin hamsterille sellaisen pyörän mikä ei pidä ääntä, esimerkiksi puiset fillarit ovat äänettömiä.
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Meven

Vieläköhän täällä joku vastailee..?  :icon_mrgreen: Kahden vuoden tauon jälkeen olisi taas tarkoitus ottaa talvikko.  :sydan: Tietoja vain päivittelen, että kannattaako hankkia juoksupyörä vai juoksulautanen? Silent spinner tai sitten lautanen olisi ostoslistalla, mutten osaa päättää.

gimlixx

^ Ihan kumpi miellyttää itseä enemmän tai sopii asumukseen paremmin. Itselläni kääpiöillä on yksinomaan lautasia, syrkeillä sekä lautasia että fillareita.