• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Jyväskylä 13.4.13

Aloittaja jensku, 28.02.13 - klo:17:38

« edellinen - seuraava »

Tinjau

Mäpäs muuten kyselen täältä : jos haluaa jälki-ilmoittaa ,monelta se tapahtuu  :icon_mrgreen: ? Taisiis pystyykö jonku ajan aikana vaan jälkeenpäin ilmoitella vai sittenkun hakee omat näyttelynumerot ?

Vevve

Huomio!
Koska useampi tuomari ja hallituksen toimihenkilö pääsee juna-aikataulujen vuoksi paikalle vasta 10:30 - 11:00 välillä, hallitus on päättänyt siirtää arvostelujen alkamisajaksi KELLO 11.

Näyttelypaikka kuitenkin pyritään avaamaan normaalilla aikataululla.

Vevve

Lainaus käyttäjältä: Tinjau - 08.04.13 - klo:17:40
Mäpäs muuten kyselen täältä : jos haluaa jälki-ilmoittaa ,monelta se tapahtuu  :icon_mrgreen: ? Taisiis pystyykö jonku ajan aikana vaan jälkeenpäin ilmoitella vai sittenkun hakee omat näyttelynumerot ?

Aamulla ennen arvosteluiden alkua jälki-ilmoja otetaan vastaan infossa.

serkkU-

#78
Voin assaroida Päiville   :icon_smile:

Ritu

Okei, mihis aikaan sitten pitäisi ilmaantua juna-asemalle hakemaan? Saisi sitten mahdollisimman monta samaan kyytiin. Tai siis, ainakin sen sallitun neljä ihmistä :D
- Riikka

Päivi

Okei, mä ainakin varaan oman paikkani sun kyydistä, jos mahdollista, kiitos!  :icon_smile: Oon kl. 10.36 juna-asemalla aikataulun mukaan.

Ja kiva Sera, et tuut jeesii mua!  :sydan:
Vivaldine's hamsterit
-lk & pk syyrialaisia väreissä keltainen, musta-keltainen ja hunaja
Pienimuotoista kasvatusta vuodesta 2003

Ritu

#81
Okei, muutama muukin tais tulla tohon aikaan ja yks aikasemmin jo. Eli jos tuun sillon sinne sitten? Mut ilmoilkaa nyt vielä kaikki tähän ketkä kyydin tarvii niin katotaan tilanne. Ettei jää kukaan kyydittä.

Päivi: Ja mie tuun ilmeisesti sun sihteeriks, kun ei vastamupinoitakaan oo kuulunu  :icon_cheesygrin:

Muoks. Eve, Ely, Saija ja Päivi siis vissiin on tulossa mun kyytiin, mitä viestiketjua luin taaksepäin. Eli auto täynnä. Jos joku vielä kaipaa kyytiä tai en huomannut tuolta, niin ilmoilkaa.
2Muoks. Eve, sun juna tulee jo aikasemmin, mut haittaako sua vähän ootella? Menis samalla haulla sit kaikki.
- Riikka

Vevve

^Ely ei ole tulossa näyttelyyn sittenkään.

Ritu

Okei, eli sit ois yks paikka vapaana autossa  :icon_smile:
- Riikka

Päivi

Kiitos Ritu, mahtavaa!  :icon_smile:
Vivaldine's hamsterit
-lk & pk syyrialaisia väreissä keltainen, musta-keltainen ja hunaja
Pienimuotoista kasvatusta vuodesta 2003

Eve87

Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Vevve

Näyttelyvahvistukset lähetetty! Jos et saanut vahvistustasi, laita heti sähköpostia veera@hamsterit.net.

saija

Kiitos Ritulle! Minä tulen Päivin kanssa samalla junalla ja kyyti kelpaa.  :icon_cheesygrin:

Sintturainen

Jaaha, pitäsköhän kyhätä parit lahjoituspalkinnot :)
Multakin näköjään puuttuu vielä toimihenkilöt, hop hop ilmoittautumaan!

windy

Minäkin voisin johonkin hommaan tulla, kun alkamisaikaa siirrettiin niin ehdin ajoissa paikalle :) Voisin tuppautua vaikkapa lyhytkarvaisten syrkkien sihteeriksi, jos siihen hommaan ei vielä ole ketään ilmoittautunut?