• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia ja keskustelua hamsujen asumuksista

Aloittaja Tarja, 28.06.07 - klo:00:36

« edellinen - seuraava »

Maikkis

#15
Nuo kaapit ovat ollet todella käteviä, varsinkin siivouksen kannalta. Mutta viime yönä se tapahtui, mitä olen pelännytkin.. Pösö jyrsi reiän kaappiin  :(
Se joskus maistoi kaapin oven reunaa ja sivelin siihen sitruunaa, ettei se innostu enempää sitä maistelemaan. Ei sitruuna siinä kauaa tehonnut, kun Pösö taas keksi uusiksi alkaa jyrsiä sitä. Sitten laitoin sinappia siihen, ja se pitikin jonkin aikaa Pösön loitolla siitä, mutta viime yönä ei enää sinappikaan tehonnut, kun Pösö tajusi että siihen muodostuu reikä. Se ovi on sellasta pehmeämpää puuta. Nyt Pösö asuu terrassa.. Täytyy keksiä uusi ovi, tai sitten laittaa siihen sisäpuolelle metallilistat. Manta on onneksi asunut ihan kiltisti tuolla kaapissaan :)

@amorous

#16
Mappihyllystä tehty 6 kerroksinen asumus. Käytetty kissanhiekkalaatikoita ja valokuvakehykset ruuvattu etuseinäksi. Helppo ruokkia ja siivota.

Päivällä:


Yövalot:

Mustikkamaan

#17
^Siis onks noilla hamsuilla yöllä valot päälä? Tai hiffasiksmä asian ihan väärte?  :shock:
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

@amorous

#18
Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"^Siis onks noilla hamsuilla yöllä valot päälä? Tai hiffasiksmä asian ihan väärte?  :shock:
Lähinnä iltaisin, mukavampi katsella hamsujen touhuja. :)

Tiare

#19
Musu, sulla kun on noita Ikeasta ostettuja valkoisia muovilaatikoita(sun kuvassa alimpana hyllyllä ja mun ensimmäisessä kuvassa dunapinon alla tavaransäilytystarkoituksessa) niin ootko saanut tehtyä niihin sivuun reikää vai onko sulla ne ihan tuollaisenaan? Ja jos olet saanut tehtyä reiät niin millä olet ne tehnyt? Itselläni on pari tuollaista, mutten saanut niihin seinään aukkoa. Joten ovat nyt väliaikaisina asuntoina erotetuille poikasille tai muille jos tarvitsee. Tosin itsestäni tuntuu, ettei hamsteria tuntuisi haittaavan se ettei näe läpi. Muutenkin tuntuu kivan kokoiselta.

Meillä oli tämän näköistä jonkin aikaa sitten. Pitäisi varmaan ottaa uusia kuvia, kun järjestys on vähän muuttunut ja asukkaita vähemmän.



Elämä on tanssimista, joskus tanssi vaan ei luista.

Minski

#20
^ Jotenkin ihana toi terra <3 Terrat on kyllä parhaita, kun ne saa sisustettua niin kivasti osaks sisustusta :)

Tuli mieleen, että en ollu varmaan koskaan nähny Mustin hamsulasta kuvia, hieno on

Muuteskin kiva katella kun kaikilla on hamsuilla niin ihanat asumukset, tulee hyvä mieli :oops:

---

Kuvia meiltäkin. Ja nää kuvat on ollu infossakin esillä, mutta kun saman näköstä meillä on edelleenkin niin en nyt viittiny uusia kuvia räpsiä:

Olkkarinäkymä: :roll:









Keittiössä asustelevat:

Hamsteriton tätä nykyä

Noppis

#21
Marmen gabber:

[size=85]Apri ja Ronja ja Marme ja Rampe ja Kyösti ja Simona ja Mysli.[/size]

TiinaL

#22
Talvikoiden naapurielämää (välissä paperi näköesteenä):


Ja lisää naapurustoa:
Hypnôse

Tiiina

#23
Meillä tällänen. Sisustus on kyllä vähän muuttunu. Juomapulloki puuttuu, ja juoksupyörä otettu pois, koska tuliki vähän isompi kaveri mitä ensin piti :D

kiitos kysymästä, pidän kiinni tästä ystävästä.

Maikkis

#24
Mantalle sisustin eilen väliaikaisterran kun Mantan kaappiasunto meni huoltoon (Siihen laitetaan sellaset reunat).


Aika pienihän toi terra on syrkille (75x35) mut ihan kivan siitä sai :)

?Lyllerö?

#25
Huh huh, Minski!! Miten paljon sulla on oikein hamsuja?? :P  Mäki haluun yhtä paljon!!! :P  :P  Okei, enhän mä ees jaksais varmaan noin montaa hamua hoitaa.. xD
[size=85]


Vkh tv, Lyllerö 18.11.06 --->


[/size]

blood.and.tears

#26
Horsun laatikko:


Nauhiksen laatikko:


Lopuista taas kuvaa siivouksen yhteydessä.
Kotona tassuttelee
Cämpsyt Pilli ja Pulla
Puput Myrtti ja Tohveli
Maatiaiskisut MiuMiu ja Pantteri

Nilla

#27
Kivoja kuvia asumuksista! Itse en ole viellä ottanut,mutta sivuilleni aion laittaa kyllä kun ehdin  xD
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Maikkis

#28
Tänään tuli siivottua ja kuvattua pari asumusta.

Siirin vastasiivottu terra.


Pösö muutti gabberiin.


Tuo Pösön gabberi kaipaa kyllä vielä jotain sinne, on jotenkin aution näköinen vielä.

Minski

#29
^ Nättejä noi Siirin ja aiemmassa viestisssäsi olevan Mantan terrat :yes:

Lainaus käyttäjältä: "?Lyllerö?"Huh huh, Minski!! Miten paljon sulla on oikein hamsuja?? :P  Mäki haluun yhtä paljon!!! :P  :P  Okei, enhän mä ees jaksais varmaan noin montaa hamua hoitaa.. xD
Ei mulla oo kun 14 syyristä, aika vähän monen muun määrään verrattuna, mutta näyttää tietty että olis kauheekin lauma, kun joka nurkka on täynnä jotain hamsuterraa :)
Hamsteriton tätä nykyä