• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Oulu 21.11.2009

Aloittaja Aya, 15.10.09 - klo:16:31

« edellinen - seuraava »

Aya

#15
^ei voi kyllä kuin komppailla tuosta syyristen tasosta, aivan upeita eläimiä!  :yes: pitihän sitä vähän käydä terrorisoimassa marjutin arvosteluja kun kääpiöitä oli niin vähän! saipahan taas vaihdettua mielipiteitä arvostelluista eläimistä ja tutustuttua muiden näkymyksiin. Vaikka hyvin samoilla linjoillahan me Marjutin kanssa oltiin!

Kääpiöissä taso sen sijaan oli aika normaali, arvosanoja jaoin H-ERIin, eli monen tasoista löytyi ja parhaimmat erottuivat selkästi joukosta :)

Tierra

#16
Kamilla sitten oli PLH1.. :) Vähän jännitti kun vastassa oli taas Mian talvikoita mutta kiva näin. Pitäs tulostaa se lappu että saisi lemmikkivalion arvon tuolle ehkä, ne kaksi muuta kun on kuolleet ennen sitä viimeistä sijaa niin kai tässäkin jotain tulee vastaan :D
- Jyrsijöitä gerbujen, talvikoiden ja chinchillojen muodossa. -

Mianna

#17
^Heh.. Onnea teille näin jälkikäteen.  :)
Meillä Kirppu sai ERI:n ja kuman, Luna sai H:n.

Disposable

#18
Tuokin näyttelypaikka on niin kiva ja viihtyisä. :) Itse olin tuolla viiden hampsterin voimin, otin sitten mukaan yhden "vähän" nuhruisemassakin kunnossa olevan hamsterin, kun olin kaikki (sopivan ikäiset, joita meiltä pelkästään tällä hetkellä löytyy  :lov ) automaattisesti ilmoittanut. Ja kiva että Nohtja pääsi edustamaan BIS:iin ilmeisesti erityisen kovatasoisia syrkkejä!
LK syyrialaisia Pudasjärvellä

Sintturainen

#19
Harmittaa vielä enemmän että en päässy  :D  Onnittelut vaan Helylle ja voittajahamsulle!!!

Laitampa tähänkin, 7.12 maanantaina ois OSJH:n järjestämä hamsteri-ilta Honkiksella. Sinne vaan mukaan kaikki pallottelemaan hampstereita, omien hamsujen kans tai ilman.

Helka

#20
Sopivasti Lihava sai ainakin nimellään aikaan kunnon naurut...olihan se sitten tuomarin suosikki ja sai erin ja kuman   :lov
Itse istuin päivän sihteröimässä...ja hienolta näytti elukat kyllä... minustakin taso oli kova ...hyvä pohjois-suomi! :mrgreen: