• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Syyrisnäyttely 5.10. Espoossa

Aloittaja Mustikkamaan, 30.08.08 - klo:12:17

« edellinen - seuraava »

Minski

#30
Tulen, jos vain kyyti onnistuu :)
Hamsteriton tätä nykyä

Marla

#31
Lainaus käyttäjältä: "Goue"Mulla on ajatuksena yrittää lähteä tuonne ja reitti olis Porin suunnasta Tampereen kautta eli ohittaisin mm. Mouhijärven... Ei oo nyt vaan lähtö vielä ihan varmistunut...
Jos vain olet lähdössä, ja jos millään pääsisin kyytiin, niin tulisin kyllä kovin mielelläni vaikka siitä jostain Mouhijärven kohdalta :). Kulku siihen suuntaan onnistuu hyvin.

Juulia

#32
Ompas ketju pysynyt pelottavan hiljaisena :o ! Viimeiseen ilmopäivään on aikaa kaksi päivää, keskustelunhan pitäisi olla jo täydessä vauhdissa! :P
Montakohan syyristä on näyttelyyn uskaltautunut, meiltä tulee neljä.

Voisin toimia lemmikkisyyristen assarina.
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

GaneshaX

#33
Itse otan varmaan vaan urokset mukaan. Huomenna ilmo matkaan ;)  En ole osannut päättää ketä lähtee mukaan
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Mustikkamaan

#34
Se on ku tää on pelkkä syyrisnäyttely eikä oo mitään ulkomaisia houkutuksiakaan, niin ei varmaan kauheesti tuu kisaa ;)
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Goue

#35
En pääse lähtemään, koko viikonloppu tuli täyteen muuta ohjelmaa... eli musta ei ole kyydin tarjoajaksi, sori.

Täältä suunnalta lähteville esittäisin nöyrän toiveen ottaa yhteyttä, sillä hamsteripuotitavarat pitäisi saada kuitenkin paikalle!

jennu

#36
Me tullaan yhden hamsun voimin......
[size=85]Rangifer Tarandus "Viljami", pk rex kyyhkynharmaa
Cosmic Love "Cosmo", pk kyyhkynharmaa-hunaja
[/size]

Blizzard

#37
Kyl me taas Minskin kanssa tullaan :D
Hamsulauma ja koiruus

Minski

#38
^ Jee :D
5 hamsua vaan otan mukaan.

(Jos siis osataan perille :grin:)
Hamsteriton tätä nykyä

Marla

#39
No niin... Sainpahan juuri ilmoitettua kolme syrkkiä tuonne näyttelyyn. Olinpa ajoissa :D .
Kun nyt vielä sen kyydin saisi, niin hyvä juttu...
Miksi minulla on kerrankin hyvä tutina tämän näyttelyn suhteen? Hamsut vaikuttaisivat olevan siistejä ja kaikin puolin kunnossa. Elleivät sitten taas joukolla turmele itseään ennen näyttelyitä :kieli .

Juulia

#40
^ Joo samanlainen kutina! :D
Ei ole kuitenkaan tavoitteita tai vaatimuksia mitä pitäisi saada, mennään näyttämään hamsut ja se tulee mikä tulee. Hamsut ovat hyvässä kunnossa ja niillä riittäisi potentiaalia ihan sert-kamppailuun asti :P .

Millanens on osallistujakunta? Ilmopäivähän menee tänään umpeen :).
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

Ken_G

#41
Kolme veteraani-ikäistä herraa tulee näyttäytymään  8-)  Pikkuipanat ovat vielä alaikäisiä, mutta tulevat sitten Myyrmäen näyttelyyn.

Ninde

#42
Lainaus käyttäjältä: "JuuliaA"Millanens on osallistujakunta? Ilmopäivähän menee tänään umpeen :).
Osallistujamäärät kerrotaan kyllä mahdollisimman pian, harvemmin niitä ennen vikaa ilmopäivää edes lasketaan. ;)

Mä en muistanut ilmoittaa yhtään syrkkiä, täytyy katsoa josko kuitenkin toisi tuon yhden lemmikkiluokkaan. Tulossa olen siis joka tapauksessa kun olen tuomarina.

Maikkis

#43
Jos joku ei ole vielä kerinnyt lainkaan ilmoittautumaan niin otan ilmoittautumisia vielä vastaan 23.9 asti.

Ninde

#44
Työlistaa sitten taas, mulle voi ilmoittautua hommiin!

Ulkomuotoluokat
Niina Eskelinen
Sihteeri: Maiju (Maiju*)
Assistentti:

Heidi Lehikoinen
Sihteeri: Marika (Maikkis)
Assistentti: Jenni

Lemmikkiluokat
Heli Ojala
Sihteeri: Minna (Minnaw)
Assistentti: Ella (Ellipsi)

Saija Kukkohovi
Sihteeri:
Assistentti:

Info
aamupäivä: Martina (viiru)
iltapäivä: Martina (viiru)

puffetti & hamsteripuoti
aamupäivä: Martina (viiru)
iltapäivä: Martina (viiru)

Palkkioksi taas tuttuun tapaan lounas, kaffien ja pullien kera!