Hamsteriaiheisia unia

Aloittaja Ritu, 05.05.08 - klo:20:07

MortimerRiddle

Unessa kävelin tutussa "kotometsässä" ja Suffeli istui olkapäälläni. Syötin sille kaiken maailman luonnonantimia joita siellä polulla tuli vastaan ja sinnehän ne kaikki katosivat hamsterin kitaan kuin paperi silppuriin. Edessämme käveli eräs noita-akka, joka väitti, että hamsterille tuollaisten yrttien syöttäminen on myrkkyä. Minä ja Suffeli sitten vilkaisimme toisiimme närkästyneesti ja mutisimme, että se mitään myrkkyä ole.
Suffeli-talvikko, s. 14.10.13

Anchali

Hui kauheeta millasen unen näin viime yönä.  :woot: SHY järjesti hamsterinäyttelyn jossain vanhassa, purkutuomion saaneessa tiilirakennuksessa (näytti unessa vanhalta tehtaalta). Kaikki meni ihan hyvin siihen asti, kunnes tuli kauhee maanjäristys ja hamsuboksit alkoi tippuileen pöydiltä. Siinä vaiheessa meidät neuvottiin jättämään hamsterit siihen ja kiiruhtamaan ulos. Heti kun olin päässyt ulos, niin rakennushan tietty sitten sortui. Osa ihmisistä jäi sinne, samoin kaikkien hamsterit. Kun järistys oli ohi, ihmiset alkoi kaivamaan hamstereita raunioista ja niitä vipelsi ympäriinsä, puhumattakaan siitä uhrien määrästä. Siellä oli oikein tiimi, joka pyydysti elossa olevat, karanneet hamsterit ja sitten huutelivat, että "täällä olisi nyt löydettynä naaras syrkki musta, kenen mahtaa olla". Omistajuus todistettiin sillä, että hamsteri suostui menemään väitetyn omistajan kädelle.  :icon_rolleyes: Lopuksi pidettiin vielä adoptio tuokio, koska kaikki hamsterit eivät olleet löytäneet omistajaansa. Itselle siinä unessa tarttui mukaan roborovski. Että tällästä tällä kertaa.  :icon_lol:
Pähkinävorot- blogi: http://nuuskuttimet.blogspot.fi/