Pet Expo - Helsingin Messukeskus 4.-5.4.

Aloittaja Minnaw, 11.02.09 - klo:18:52

Aya

^Toivotaan et päästään lähteen! Ois se jo aikakin päästä taas näyttelyreissuille! ..vaikka ei kyllä ole mullakaan kauheesti mitään näyttelykuntoisia hamsuja. Ja jos yetta on wiidiin sihteerikkö niin mä voin olla vaikka sit assari XD

Valeriana

Lainaus käyttäjältä: "viiru"^ Mä korjaan kun olen asiasta niin innoissani, englantilainen ja walesilainen, eivät englantilaisia molemmat!  :D

Ihan huippukivaa saada taas pitkästä aikaa arvosteluita ulkomaalaisilta tuomareilta! Minusta on myös mukavaa, että sunnuntaina tällainen mahdollisuus on lemmikkiluokassakin.

Kumpi tuomari on walesistä? (Sihteerikköparka...Walesin murre on ainakin mulle ihan tajutonta)

Ninde

^Paul. Andrew puhuu oikein selkeää Englantia. Paul on myös käynyt kerran Suomessa, silloin kun hänen vaimonsa Sheryl oli täällä arvostelemassa pari vuotta sitten (juhlis Tampereella) ja muistaakseni hänenkin kanssaan kyllä pystyi ihan ymmärrettävästi keskustelemaan, että ei ehkä sitten väännä niin pahasti murteella.  :haha

GaneshaX

Oi vitsit, siinä kyllä olis hommaa, jos ihmisen pitäis opetella vielä murteetkin...

Kyllä ihmisen pitää pärjätä ihan perus englannilla, jos maailmalle lähtee :lol:

Tai niin olen olettanut ainakin itse pärjääväni XD
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

wiidii

Ettei yetta rupea liian innokkaaksi, niin mulle on jo sihteerikkö hoidettuna - pieniä ehtoja että sain majoituksen  :D  Mut lähtekääpä tekin, yetta ja Aya, niin saataisiin vaikka jotain kimppakyytiä aikaan! Otetaan vielä Terttukin mukaan kun sillä oli niitä nättejä kavereita nyt.  ;)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

yetta

No kelpaa mulle kyllä muillekin sihteerikön hommat tai vaikka sitte assarin, ihan sama, kunhan saa jotain tehdä :) Mut jospa tuo reissu onnistuis, kun ukko on muutenkin sinne menossa niin samalla pääsee itsekin. Mistä me saadaan tilataksi, jos kimppaa järkätään.. :D

jensku

~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

viiru

Lainaus käyttäjältä: "jensku"Kysäisen tälläista juttua, että kun tuossa 4.4 näyttelyssä on tuo ulkomaalainen tuomari ulkomuotoluokasssa, niin että kirjoittaako se ulkomuotoluokan sihteeri englaniksi vai suomeksi siihen arvostelu papeille...? :pihalla:
Sihteeri kirjoittaa arvostelun suomeksi.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

marlena

Hei Oululaiset. Tuleeko Terttukin?? Olis hienoa...
Susa-Erma´s Syyrialaiset ja Venäjänkääpiöt: Talvikot ja Campbellit
Asumme Tampereella! 040-5839435

Aya

^ei ainakaan vielä olla mitään sovittu, mä sain jo selviteltyä tuon viikonlopun itelleni vapaaksi, vielä kun laurakin onnistuisi, niin pääsee sopimaan tarkemmin. Sitten näkee, että ketä meitä on lähdössä. Voipi olla, että meillä on autoon lähdössä jo muitakin ihmisiä niin, ettei autossa ole enää edes tilaa :)

yetta

Joo ei oo siis ainakaan yks kyyti (tää mun..) satavarma, mun pitää vaan toivoa et harjottelussa ei ois viikonloppuja eikä alkuviikosta koulua, plus yks vapaa siihen et melkosta arpapeliä.. Mut senpä näkee tässä ens kuun puolella, riippuu kuinka ajoissa saa uudet aikataulut tietoon. Ei kannata siis hengitystä pidätellä tän asian kans  :D

Enkeli89

olis edes opiskelijakortti niin junalla voisi kurauttaa sinne, mutta 120€ pelkkiin matkoihin tuntuu aika järkytä hinnalta..
enää neljä syrkkkiä, kaksi gerbiiliä, kolme karvaista kania ja kissat-liian moni rakas on nyt tähtenä taivaalla \":(\"

GaneshaX

Voi kun pääsisin tulemaan sunnuntaina. Kauheen kiva, kun on lemikkiluokassakin ulkomaalainen tuomari.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Anonymous

Terve tuloa meille viikonlopuks ni voit menää vaikka molempina päivinä kuten sanoin puhelimessa :lol:

Pertti

Håhå, kyllähän Paulin englantii ymmärsi kun vaan keskitty kunnolla ja kysy tarpeeks monta kertaa et sori :D Mä sentään olin kanssaan vielä kahdesti päivällisellä aika onnistuneesti :P

Mutjoo, mä en taida olla tulossa, meillä on Rahiksen puolesta kaikensortin konseptikoulutusta ja kasinopelikertausta tuona viikonloppuna :(
Kyllä aina yhen voi ottaa!