• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poikaspäiväkirjat

Aloittaja Ninde, 26.01.09 - klo:16:03

« edellinen - seuraava »

Olive

#270
Tossa ilmotuksen laitossa on joku vitsaus. Heti kun laitoin ilmotuksen, on yks kuollut ja pari heikossa hapessa  :S Viimeks kun laitoin ilmotuksen, niin samana päivänä kuoli kaks ja sitten meni loppujen lopuks kaikki kahdeksan.
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

venomenom

#271
^eikös siis kannattaisi karsia loput etteivät joudu kitumaan?
[size=85]syrkki Chick, lk s musta 100608
kinkit Pyttis, normaali 101207, Raoul, normaali 130109

why isn\'t life as easy as taking candy from a hammy?[/size]

Olive

#272
Ei mun mielestä, koska aina on eritasosia poikasia ja pienetkin selviävät monesti ja jos ei, emo kyllä hoitaa ne tosi pian pois.
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

venomenom

#273
no mutta kerranhan on jo samalla naaraalla näin käynyt, eli ei ole mitään takuuksia poikasten selviämisestä vaan päinvastoin.

eikä se aina niin varmaa ole että emo tappaisi poikasensa nopeasti, en usko että hamsteri osaa niskat katkaista, vaan hamsterithan syö ötököitä, eli elävältä.

ilman sarvia ja hampaita, vai mitä.
[size=85]syrkki Chick, lk s musta 100608
kinkit Pyttis, normaali 101207, Raoul, normaali 130109

why isn\'t life as easy as taking candy from a hammy?[/size]

GaneshaX

#274
^^ Ja sukutaukua ei saa tehdä, ennen kuin pennut on isoja, silloin kuolevat varmasti... :<

Ei tässä tuu yhtään taikauskoseksi, ei sit yhtään...
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

wiidii

#275
Joo, ei myynti-ilmoja, kuvia, papereita eikä mitään ennen kolmen viikon ikää.  :|
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Minski

#276
Mä oon huomannut myös, että jotain sattuu ihan varmasti heti, kun menee sanomaan, että poikasia on syntynyt. Parempi kun pitää vaan suunsa supussa niin kaikki menee hyvin :) Taikauskoiseksi tässä nimenomaan kyllä väkisinkin tulee :)
Hamsteriton tätä nykyä

Olive

#277
Lainaus käyttäjältä: "venomenom"no mutta kerranhan on jo samalla naaraalla näin käynyt, eli ei ole mitään takuuksia poikasten selviämisestä vaan päinvastoin.

Edelleen eri mieltä, sillon emo jätti syömättä poikaset ja nyt oli yhden syönyt. En karsi, en tee mitään, odotan vaan että selviävät. En ees katso pesään enää ikinä  :mrgreen:

Kiva että muillakin :) Jotain poppakonsteja tarvii varmaan kohta ottaa käyttöön.

Mut ei vaan, kai se ois tsekattava tilanne, jos ees uskaltaa enää.
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

Vevve

#278
Mullakin aina kun odottaa poikasia ihan intona niin jotain sattuu. Pitäisiköhän keksiä joku "sadetanssi" hamsterinpoikasille.  xD

Olive

#279
2 nakkiä jäljellä  :|
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

Anonymous

#280
ei voi olla totta  :(

Olive

#281
No mut ne oli tosi reippaita. Toinen 4 päivän ikänen läks jo pesästä toiselle puolella terraa, ikinä vastaavaa nähnyt. No, huomiseen taas ootellessa ja toivoessa että emo viitsis syödä muutakin kun lapsiaan :/
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

Heli

#282
Aika huvittava ehdotus, että varmuuden vuoksi pitäisi tappaa kaikki poikaset.  :roll:
Destiny's hamsterit 2001-2009

maarit

#283
Lainaus käyttäjältä: "venomenom"no mutta kerranhan on jo samalla naaraalla näin käynyt, eli ei ole mitään takuuksia poikasten selviämisestä vaan päinvastoin.

Mä en ymmärrä että miks ihmeessä täyty teettää naaraalle toinen poikue kun ekalla kerralla kävi miten kävi ja oli ongelmia ja nyt on vissiin sitten käymässä samoin ainaki näyttäs siltä.Suoranaista tyhmyyttä sanon minä...
Tällä hetkellä hamsteriton

Heli

#284
Mä kyllä ymmärrän jos haluaa vielä uudelleen koittaa, koska syyt siihen miksi poikue menehtyy voivat olla niin moninaiset. Välttämättä kyse ei ole mistään sellaisesta syystä miksi naaraan käyttö tulisi unohtaa.

Tietty kaksi kertaa jos käy samat niin se on toinen asia.
Destiny's hamsterit 2001-2009