Poikaspäiväkirjat

Aloittaja Ninde, 26.01.09 - klo:16:03

Anonymous

tuntuu että tää menee jo ohi tän aiheen joten fiksuna lopetan tähän ja kannatan ehdottomasti kasvattajalta hankittua jalostuseläintä ja lemmikki hamsu saa olla vaikka mistä.

Olive

Lainaus käyttäjältä: "maarit"
Lainaus käyttäjältä: "Olive"No täältähä löyty varsinainen älynjättiläinen  :peukku:

Mun älyssä ei ole mitään vikaa.  :yea:

Mä en ainakaa käyttäny IKINÄ sellasta hiiriemoa uudestaan joka oli syöny edellisen poikueensa.Itseasiassa eräs hiiriemo söi ensi poikasensa ja kuoli ite muutaman viikon sisällä.

Puhutaan täysin eri lajeista. En usko että sulla on hajuakaan kuinka usein hamsteriemo syö poikasensa, hiirillä oon ymmärtänyt sen olevan harvinaista. Ja kun katsos niitä kaikkia ei lue täällä foorumilla  ;) Ei kannata esittää tietävää asioista, joista itsellä ei oo kokemusta. Se on ihan yleispätevä neuvo ihan kaikilla elämän osa-alueilla.
Ja kun tää kyseinen yksilö ei ees viimeks syönyt niitä, vaan poikaset kuolivat itsekseen ennen viiden päivän ikää. Nyt tällä toisella kerralla jostain syystä on syönyt. Katsotaan mitä kolmannella kerralla käy  ;)

Lainaus käyttäjältä: "venomenom"
Lainaus käyttäjältä: "taikahamsu"Eikä tuo mitään kerro vaikka hamsu olisikin ostettu eläinkaupasta ja taustoja ei tiedä.
paitsi sitä että taustoja ei tiedetä. kun niitä ei tiedetä niitä ei tiedetä. suvussa voi olla vaikka mitä. mutta kun ei tiedetä niin ei tiedetä.

kauheesti tunnut ylistävän eläimiä joiden taustoja ei tiedetä, tuntuu siltä että olisit kaikkialla kokoajan kertomassa kuinka tässä kasvattajalla hommatussa on tätä ja sitä ja eläinkauppaeläimet on vaan parempia kaikessa. tiedä sitten miksi.

[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

viiru

Cheersbigears-talvikkokasvatus

Olive

^Oi, onnea :)
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

venomenom

Lainaus käyttäjältä: "Olive"Ja musta tuntuu että joistan syystä sä yrität löytää jotain sanottavaa  jollekkin koko ajan. Pistä nimet ylös ja mee juttelee suoraan näyttelyssä niin tulee paljon kehittämpi keskustelu ja asia saadaan kivasti päätökseen ilman ulkopuolisia kommentoijia.Täällä foorumilla on mun mielestä aika alhasta lähtee arvosteleen ketään tolla tyylillä. Koska mun mielestä menee jo siihen kastiin, ettei kuulu yleiselle puolelle.
ai? no, tämä ei ole tilanne, eikä sitä pitänyt näin tulkita. sulle ehdotin karsimista ja koska et sanonut mitään mihin mun olis tarvinnu vastata jätin sen siihen. sen jälkeen vastasin muiden kommentteihin, ja sitten ainoastaan taikahamsua ihmettelin ääneen, eikä sekään ollut mitään muuta kuin ääneen ihmettelyä. en usko että näyttelyyn oon ihan justiinsa nyt pääsemässä, eli tuskin siis muistan enää näyttelyn aikana aiheita. alhasesta en tiedä. arvostelua ei ole tapahtunut.
[size=85]syrkki Chick, lk s musta 100608
kinkit Pyttis, normaali 101207, Raoul, normaali 130109

why isn\'t life as easy as taking candy from a hammy?[/size]

Vevve

Lainaus käyttäjältä: "viiru"Jotain iloista ja syyrialaisiin liittymätöntä tähän väliin: meille syntyi aamulla viiden poikasen talvikkopoikue. :sydan

Onnea!  :sydan

Jerry Lou Jonathan -talvikkopoju muutti jo uuteen kotiinsa jossa se kuulemani mukaan pärjäilee tosi hyvin ja on hurmannut koko perheen.  :)

Mustikkamaan

No niin, eipäs nyt lapset tapella! Yksäreillä jatkot  :sydan  :sydan  :sydan
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Elven

Jeps, pysytään aiheessa, eli poikaspäiväkirjoissa.
Mulla on täällä pesässä kasvamassa 9 kpl alta viikon ikäisiä syrkkinaperoita. Väreinä normaali, ja normaali valkonauhainen. Osa saattaa kasvattaa pidempää turkkia.

jennu

Onnea! :)  KEtkäs on vanhemmat? Kysyn ihan vain mielenkiinnosta :)

Elven

Jennu: No isukki on mun puoltoistavuotias hyväkuntoinen papparainen Jin, ja emona nuori neitonen Annie. Värit näkynee tuossa allekirjoituksessa.
Ja juu, normaalia tosiaan yritin, tämä on jo toinen kerta, mut nyt onnistui.

Oih, meidän Hallan siskon tyttöjä :sydan

Elven

Ai Halla on sisarus. Kannattaa viedä näyttelyyn, Annie oli jo luokkavoittaja yhdes näyttelys.  :)

Kiitos vinkistä, Tampereella varmaan poiketaankin näyttelyssä :D
Sori, menee vähän ohi aiheen...

henna&heidi

Meillä on bongattu eilen nakkeja! :sydan  Eli kaksi ollut ovella kiemurtelemassa, emo otti takaisin pesään. Täällä ollaan nyt innoissaan, mutta samalla pelätään, sillä tämä on ensimmäinen poikue ja emo on aika söhlä yleensäkin. Toisella kerralla tärppäsi. Toivottavasti nämä nyt selviäisivät.
MUOKS. tänään kurkattiin pesään, viisi nakkia  nyt ainakin!
MUOKS2.7 nakkii bongattu!

Miharu

^Onnea ! :)  :lov
+ kääpiöluppa ja nelivarvas.