Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Aelita

^^ Mun mielestä on kanssa helpompi maksaa ihan vaan koko summa kerralla kun joka tapauksessa sen varausmaksun maksaa, muuten täytyy sitten taas varata sopivaa käteistä ostohetkelle. Toisaalta täysin "vieraalta" kasvattajalta ostettaessa saattaisi herätä epäluuloja, että saako sitä otusta lainkaan, jos olisi ehdottomana vaatimuksena ennakkomaksu, vaikkei tässä mistään suurista summista olekaan kyse.
^^^Ai vitsi kun on jännän näköisiä nuo ihan valkoiset huskivaavat :lov  Ovatkos nuo saaneet husky-geenin molemmilta vanhemmiltaan ja periyttäisivätkö he normaalinkin kanssa pelkkää huskia? *utelias*
Cadium Navy Blue "Taavi": Taavia odotettiin pitkään, josta johtuen nimeäkin mietittiin tosi tarkkaan. Työnimenä toimi merimies, mutta se ei pidemmän päälle tuntunut sopivalta. Muitakin nimivaihtoehtoja oli useita, mutta Taaviin päädyin kaverini ehdottamana tai pikemminkin heittona. Sopivan perinteinen, muttei kuitenkaan liiaksi massanimi.

Princess Phoebe Blue: Phoeben nimi puolestaan oli valmis jo ennen kuin edes tiesin, millainen neiti minulle on tulossa. Alun perin ihastuin nimeen luettuani kirjan Sieppari ruispellossa. Sopii kivasti suuhun, vaikka onkin kirjoitusasultaan kaikkea muuta kuin suomalainen.

Astra Elita: Astran nimi on suoraan lainattu autoltani. Minusta Astra on nätti nimi ja ainakin hamsterin nimenä harvinainen, jollei uniikki. Elita puolestaan viittaa eliittiin, mutten halunnut sitä kirjoitettavan Elitenä, ettei sitä vaan kontekstissa yhdistettäisi Moskvitch Eliteen :D
Minun kullannuppuni nukkuvat seuraavanlaisissa mökeissä:

Taavin mökki, joka on itse askarreltu puisesta pannunalusesta ja ylijäämäpaneelista. Alakulmia on Taavi omatoimisesti hieman pyöristellyt -> eipä taida olla tästä ilman kunnostusta enää jälkipolville asumukseksi :D

Sitten Taavilla on myös oma kukkaruukkunsa. Reikä on sen verran pieni, ettei Taavilla mahdu edes nenä siitä läpi, joten jumittumisvaaraa ei ole.

Phoebe puolestaan nukkuu sillan alla, joka on myös itsetehty, vaikkakin idea on varastettu sarjavalmisteisilta silloilta :P

Ja täytyyhän minun pikkuprinsessalla olla myös oma prinsessalinnansa. [[silppuamista varten]]

Sitten on vielä yksi itsetehty hirsimökki, joka ei juuri nyt ole käytössä. Tykkään tästä, koska kaato on tummaa pleksiä ja valo ei häiritse hamsteria, vaikka sen läpi voi varovasti tirkistellä nukkuvaa kullannuppuaan.

No niin, nyt minä jätän teidät rauhaan  :oops:
Lainaus käyttäjältä: "Ellipsi"
Lainaus käyttäjältä: "Blizzard"^Axel :sydan
Mikä katse :lov Ei tollasia kuvia tänne :taju:
Niinpä :lov  :sydan
Axel-poika käski kiittää kehuista :P
Muutama kuva Phoeben talvikkolapsosista  :lov

Tänään (poikasilla ikää 3 viikkoa):

Mahtuivat vielä kaikki samaan aikaan hellittäviksi. [[Valaistus sai heidät näyttämään vähän ruskeilta ja käteni ihan kirkkaanpunaisilta, mutta koittakaa kestää  :P ]]

Ja sitten vielä pari yksityiskuva maanantailta:

"Axel"

"Aamu"
Minä poikkesin tässä jokin aika sitten Pikkulinnassa täällä Turussa ja tykkäsin palvelusta ja hinnoista. Miinuksena vain hieman syrjäinen sijainti. Minusta tuli samantien kantis :D
Minulla on kaksi talvikkoa ja menot ovat jotain viiden euron paikkeilla kuukaudessa. Ei voi ainakaan kalliiksi touhuksi sanoa, vaikka olisin kyllä valmis enemmänkin sijoittamaan, sen verran monta hauskaa hetkeä saan heidän kanssaan viettää. Näyttelyreissuja ei tietenkään tuohon ole laskettu, mutta lasken ne enemmän omaksi, kuin hamstereiden viihdykkeiksi.

Puruja menee ehkä parin euron edestä. Kuivamuonaa äiti raahaa minulle aina töistään, joten se ei maksa mitään. Tuoreruoka on samaa, mitä itsekin syön, joten sitä ei lasketa. Vauvanruokaa ostan heille silloin tällöin, mutta se ei paljoa maksa. Satunnaisesti erehdyn ostamaan heille myös jotain herkkuja, mutta silloinkin vaan euron–parin edestä. Asunnot ja kaikki mökit yms. ovat, joko itsetehtyjä tai uusiokäytössä olevia vanhoja keittiötavaroita tms. joten niistäkään en ole koskaan mitään maksanut (paitsi se yksi duna, joka ihan vahingossa tarttui mukaan kun oli niin halpa :oops: ).