• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Yleinen pulina poikasten teettämisestä

Aloittaja Heli, 20.08.07 - klo:23:39

« edellinen - seuraava »

Maikkis

#15
Missä vaiheessa olette alkaneet tunnistamaan poikasia toisistaan isoissa (samanvärisissä) poikueissa?

KaisaM.

#16
Minä en kyllä tunnista tuosta kasasta kuin sen yhden poikasen joka on puolet muita pienempi. Ja tytöt (2kpl) sitten vatsan alle kurkkaamalla.  :oops:  Tosiaan 7 soopelia ja 7 cremeä. Noh, ehkä se siitä kunhan ne vähän vielä kasvaa.  :D
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Mustikkamaan

#17
Lainaus käyttäjältä: "Maikkis"Missä vaiheessa olette alkaneet tunnistamaan poikasia toisistaan isoissa (samanvärisissä) poikueissa?

En mä tunnistakaan pitkälti :D
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Ninde

#18
^No en mäkään, ainakaan jos on 14 normaalin väristä syrkkiä.  XD Enkä mä toisaalta tiedä miks pitäiskään. Tai tietty sieltä ne omat suosikit löytyy mitä jättää kotiin (norreilla yleensä tummimmat yksilöt), mutta muuten mä ainakin myyn niin että ostaja valkkaa poikasen ja sitten sille nimen. Eli tavallaan en nimeä niitä valmiiksi että "tämä on nyt tämä", jos niitä on mahdoton erottaa toisistaan.

Sarantha

#19
Miulla on myös safiiripoikasten kanssa ollut niin, ettei niitä välttämättä erota toisistaan. Ekassa poikueessa oli kolme safiirinaarasta ja ne olivat jotenkin ihan erilaisia kaikki, sen sijaan seuraavassa myös kolme safiiria, joita en vielä 2-3 kuisinakaan tahtonut erottaa toisistaan ainakaan ellen nähnyt niitä kaikkia yhtä aikaa. Ja poikaset jäivät siis vähän käsiin, ja siksi ovat olleet kotona pidempään.
Talvikkoharrastusta 2006-2008.
Kotona tällä hetkellä 2 gerbiiliä, 2 maatiaiskissaa & bordercollie.

Anonymous

#20
tänään nostin emon kuljetuslaatikkoon, hienoin omat kädet puruissa ja nostin poikaset erilliseen laatikkoon, jotta näin onko kaikki ok. poikaset on15pv. ikäisiä ja silmätkin on ollut jo auki 2pv. toivon mukaan en niitä liian aikaisin katsonut..?

Peikko

#21
marjo89: Kaksi viikkoisiin poikasiin kyllä saa jo koskea ja käsittelyn saa myöskin jo aloittaa. Emon ei enää tässä vaiheessa pitäisi poikasia poskeensa pistää, kun silmätkin ovat jo auki  :D
Hamsterit <3

Anonymous

#22
emo näyttäisi olevan vain helpottunut, ku ei tarvii poikasia koko ajan hyysätä :)

Peikko

#23
Niinhän se tahtoo olla, mitä minä olen seuraillut poikasten kasvua  ;) Innoissaan, kun pääsee hetkeksi eroon pikkuisista tuholaisista  :grin
Hamsterit <3

Anonymous

#24
nämä natiaiaset tekee sillee, et jos äiti ei anna maitoa h yvällä, niin sitten se antaa pahalla.. kaikki meinaan hyökkää yhtäaikaa häntään kii ja sit sen on pakko antautua :)

Peikko

#25
Kuinkas monta näitä pienokaisia ompi ?  :p Tämä ei kyllä enää liity aiheeseen, mutta...
Hamsterit <3

Anonymous

#26
5 :) yritin äskö kattella et tyttöjä vai poikia, mutta ei siitä oikein tahdo mitään tulla, ku vilasta vaa ehtii. 4 luonnonvalkiaa ja yks creme

Tiare

#27
Eilen syntyi ihana nakkikasa. Laskin, että oli noin 10 päätä. En malta millään odottaa niiden värejä ja sukupuolia ja turkkimuunnosta. Pitäis tulla rexiä ja  satiinia väreissä soopeli ja creme.  :lov  Toivottavasti kaikki poikaset jaksaisivat kasvaa.
Elämä on tanssimista, joskus tanssi vaan ei luista.

Somnium

#28
Täällä syntyi viime yönä ainakin 9 pienen pientä talvikkovauvaa :')   :lov

Ensimmäinen poikue ja näin paljon vauvoja ekalla kerralla! hui :o
"MADNESS"hamsters
Every night they visit you, Every night they come,
And bit by bit, They steal your brain, And feed it to their MUM.

Kahvitee

#29
Meilläkin on pesässä syrkkipoikue, syntyi 12.10  :lov