• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poikaspäiväkirjat 4

Aloittaja Heli, 09.06.11 - klo:02:16

« edellinen - seuraava »

Heli

Edellinen osa löytyy täältä.

Ja täällä jatkukoon.  :)
Destiny's hamsterit 2001-2009

Mustikkamaan

#1
Mä eilen sain kurkattua jo Tulikeijun pesään, kun se on tehnyt (kerrankin) niin näppärään paikkaan. Siellä on 11 kersaa  :lov
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Nape

#2
^Oi onnea  :sydan

KaisaM.

#3
Meilläkin taas pitkästä aikaa poikasia tilauksessa, pk ky-hu x pk hopeamusta-keltainen.  :sydan
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Mustikkamaan

#4
Mä vähän vilkasin, niin ainakin mein kersat on mustia! Vähän näyttäsivät vähentyneen kyllä. Pelkäsin et kö isä kantaa cremeä, että emäki kantais ja sit saan mun tuurilla koko poikueellisen creme-mustia  :D Toivotaan, ettei ainkaa oo montaa satiinia.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Ken_G

#5
Lainaus käyttäjältä: "KaisaM."Meilläkin taas pitkästä aikaa poikasia tilauksessa, pk ky-hu x pk hopeamusta-keltainen.  :sydan

Hei, ketkä nuo tulevat vanhemmat ovat ?

KaisaM.

#6
^Bleeding Love (Everything Is Possible x Love Game) & Itsy Bitsy Spider (See Who I Am x Frozen Star).  :)
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Anonymous

#7
Meillä on Annabellen massu kasvannu jo ihan selkeesti. :lov

PiiaL

#8
Meillä nähtiin viime viikolla hamsulempeä ja jos hyvin käy, niin meille syntyy juhannuslapsia :sydan

Mustikkamaan

#9
Kurkkasin vaivihkaa Tulikeijun pesään, siellä oli yksi kuollut minkä poimin. Muutoinkin pääluku oli vähentynyt seitsemään, joista yksi oli niin pieni että se varmaan vielä potkasee tyhjää. Muut näyttivät isoilta ja pirtsakoilta. Tällä minikokoisella kuolleellakin oli masu täynnä maitoa, että mikä lie sitten heikkouden aiheuttanut.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Nape

#10
^Toivottavasti loput selviää.

Mä jännitän Lissua- vielä olis pari päivää laskettuun. On se pyöristynyt ainakin :)

Mustikkamaan

#11
Näytti sen verran mötköiltä että eiköhän nuo loput pitkälti mee ok :) Mun tuurilla tietty potkasee tyhjää kaikki nauhattomat ja sit mul on käsissä pelkkiä nauhallisia ja neki on varmaan jotain satiineja  xD
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Nape

#12
No hyvä että ovat voimissaan olevia :) toivon kyllä että sulle tulis sieltä sitä mustaa, ilman nauhaa ja satiinia :)

Tuli muuten tällainen kysymys mieleen että kun synnytys naaraalla lähestyy niin alatteko minkä verran enemmän panostamaan ruokintaan? Vai vasta sitten kun poikaset on syntyneet?
-ite olen siinä muutamia päiviä ennen synnytystä lisännyt tuoreruokaa eli kasviksia ja hedelmiä enemmän ja useampaa sorttia kerrallaan. Ja saatan antaa lihasosetta tai puuroa kerran mitä muuten ei yleensä meillä tarjoilla. Niin mietin vaan että olenkohan ihan hakoteillä?

Mustikkamaan

#13
Mä alotan oikein erityisen "tehoruokinnan" jo heti kö oon astuttanu, mutta semmoset naaraat mistä tiiän että ne tulee vääntää tulevaisuudessa kersat, ni niitä ruokin aika säännönmukasesti ihan erityisen tarkasti jo ikään kuin "aina", ettei ruokavalio tehostu ihan liian yhtäkkiä.

Edit: Ja siis just tuollain että jos tyyliin en jaksa kaikille jakaa vihannesta, niin ainakin tulevat emot saa. Ja sit kö oon astuttanut, niin sit alan heti semmosen päivittäisen erityisen monipuolisen ruokinnan.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Nape

#14
Juu ku meillä on muutenki erityisen vaihteleva ja terveellinen ruokavalio kasvisten ja hedelmien puolesta ja päivittäin kaikki saa jotain. Niin sit astutettu naaras ei tarvitse varmaankaan ihan heti sen kummempaa mut LA kun lähestyy niin silloin vielä monipuolistan sitä ruokavaliota ja tehostan ja annan sosettakin.