• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Syyrisnäyttely 5.10. Espoossa

Aloittaja Mustikkamaan, 30.08.08 - klo:12:17

« edellinen - seuraava »

Marla

#15
Olen kahden vaiheilla, tullako vai ei...
On kuitenkin sen verran hankalan matkan takana, että kyyti pitäisi pummia...
Kuitenkin olisi kolme syrkkiä, jotka toisin kovin mielelläni näytille.

Pari kysymystä sähköposti-ilmoittautumisesta, kun ajattelin sitä nyt ekan kerran kokeilla...
Eli siis kerrallahan voi ilmoittaa useamman hamsterin?
Jos hamsulla on kaksi omistajaa, saako jäsenalennuksen, mikäli toinen on SHY:n jäsen mutta toinen ei?
Mihin kohtaan ilmoittautumista laitetaan maininta siitä, osallistuuko hamsteri kahteen luokkaan?
Kun siis ilmoittaisin kolme hamsua, joista kaksi menee tuplaulkomuotoluokkaan, ja yksi tuplalemmikkiluokkaan. Mainitsenko, että ulkomuotoluokka x2, ja sitten hamsun tiedot?

Minnaw

#16
Täältäkin ollaan tulossa, kun näyttely on näinkin lähellä.

Lisäksi olisi toivomus päästä Helille sihteeriksi lemmikkiluokkaan!?  :angel
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

soundlovers

#17
^ Minun puolesta saat tulla sihteerikseni.  :)

viiru

#18
Lainaus käyttäjältä: "Maria"Pari kysymystä sähköposti-ilmoittautumisesta, kun ajattelin sitä nyt ekan kerran kokeilla...
Eli siis kerrallahan voi ilmoittaa useamman hamsterin?
Kyllä.

Lainaus käyttäjältä: "Maria"Jos hamsulla on kaksi omistajaa, saako jäsenalennuksen, mikäli toinen on SHY:n jäsen mutta toinen ei?
Mikäli hamsterin näyttelyyn ilmoittanut henkilö on jäsen, on hän oikeutettu jäsenalennuksiin ilmoittautumishinnoissa.

Lainaus käyttäjältä: "Maria"Mihin kohtaan ilmoittautumista laitetaan maininta siitä, osallistuuko hamsteri kahteen luokkaan?
Voit kirjoittaa ilmoittautumisviestiisi otsikot luokittain ja tuomareittain, esim.

Ulkomuotoluokat
Päätuomari: Niina Eskelinen
Lyhytkarvaiset
Nuoret urokset

Hamsu Hamsunen, 02.04, normaali, Isähamsu - Emohamsu, k. Maisa Mallikas, om. Matti Meikäläinen

Tuplatuomari: Heidi Lehikoinen
Lyhytkarvaiset
Nuoret urokset

Hamsu Hamsunen, 02.04, normaali, Isähamsu - Emohamsu, k. Maisa Mallikas, om. Matti Meikäläinen

Lemmikkiluokka
Päätuomari: Heli Ojala
Nuoret urokset

Hamsu Hamsunen, 02.04, lk normaali, Isähamsu - Emohamsu, k. Maisa Mallikas, om. Matti Meikäläinen

Tuplatuomari: Saija Kukkohovi
Nuoret urokset

Hamsu Hamsunen, 02.04, lk normaali, Isähamsu - Emohamsu, k. Maisa Mallikas, om. Matti Meikäläinen
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Ninde

#19
Mun mielestä riittää kun laittaa viestin alkuun tiedon mihin hamsut osallistuvat, esim. "kaikki ulkomuotoluokan hamsterit menevät arvosteluun päätuomarille ja tuplatuomarille". Tai sitten jos hamsuista osa menee tuplasti ja osa vain yhdelle, niin sitten jokaisen hamsun kohdalle erikseen mihin luokkiin ja monelleko tuomarille osallistuu.

Ihan turhaa joka tapauksessa laittaa niitä hamsun tietoja moneen kertaan, kun jos ilmoittaa paljon hamsuja niin siitä tulee ihan hirveä sekasotku, jos on useasti samat tiedot ja se taas vaikeuttaa varmasti hirmuisesti luettelontekijän urakkaa.

GaneshaX

#20
Mutta lemmikkiluokan ja ulkkiksen hamsutiedothan on erilaiset?
Esim. minä olen laittanut aina tuon esimerkin mukaisesti:

Esimerkki 1.1 - ulkomuotoluokkaan ilmoitettava syyrialainen: Ulkomuotoluokka
Syyrialainen, lyhytkarvainen
Synt. 13.2.2005, naaras
Yökyöpelin Felle, HLS 329-05, 17.29, satiini* keltainen laikukas, Yökyöpelin Vietävä - Yökyöpelin Caunocci, k. Mia Laine, om. Heidi Lehikoinen
Esimerkki 1.2 - ulkomuotoluokkaan ilmoitettava kääpiöhamsteri, jolla ei ole tiedossa vanhempia, kasvattajia, eikä sitä ole rekisteröity:

Ulkomuotoluokka
Venäjänkääpiöhamsteri campbelli
Synt. 13.2.2005, uros
Banaanikärpänen, 17.29, argente, om. Heidi Lehikoinen

Esimerkki 2 - lemmikkiluokkaan ilmoitettava syyrialainen:
Lemmikkiluokka
Syyrialainen
Synt. 13.2.2005, naaras
Yökyöpelin Felle, 17.29, lks**, keltainen laikukas, Yökyöpelin Vietävä - Yökyöpelin Caunocci, k. Mia Laine, om. Heidi Lehikoinen


Eli jos ilmon yhden hamsun sekä ulkkikseen että pettiin, niin mun pitää laittaa sen tiedot kahdella eritavalla? :huh

*) Ulkomuotoluokassa turkkimuunnoksista satiini, rex ja wavy merkitään ennen väriä. **) Lemmikkiluokkaan ilmoittautuessa hamsterin laji tai turkkimuunnos laitetaan hamsterin tietoihin itseensä heti iän perään.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Piipari

#21
huom. espoolaiset: mikä bussi sinne menee?
elämäni elimet: luppa ja piipari

Mustikkamaan

#22
Ganeshax - joo, mut ei se kauheen vaikeeta oo ku kopiit ja pasteet ja pari kirjainta isket väliin lisää ni son siinä!

Sinne menee juna ihan ihan ihan ihan ihan viereen.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Ninde

#23
Lainaus käyttäjältä: "GaneshaX"Mutta lemmikkiluokan ja ulkkiksen hamsutiedothan on erilaiset?
Esim. minä olen laittanut aina tuon esimerkin mukaisesti:
No nii-in, mutta tuossa viirun esimerkissä oli minun nähdäkseni saman hamsterin tiedot neljä kertaa, se on jo ihan turhaa, kun voi laittaa ensin ulkomuotoluokan tiedot ja siihen maininnan että arvosteluun pää- ja tuplatuomarille (tai miten nyt sitten ikinä omistaja haluaakaan ilmoittaa) ja sitten lemmikkiluokan tiedot samojen kera maininnan mille tuomareille menee arvosteluun.

Siarra

#24
Mieli olisi kovasti tulla, mutta tuo matkapolitiikka pistää miettimään. Ei täältä pohjanmaalta olisi kukaan muu lähdössä, jotta saisi jotain kimppakyydin näköistä aikaan? :oops:

Marla

#25
Lainaus käyttäjältä: "Siarra"Mieli olisi kovasti tulla, mutta tuo matkapolitiikka pistää miettimään. Ei täältä pohjanmaalta olisi kukaan muu lähdössä, jotta saisi jotain kimppakyydin näköistä aikaan? :oops:
Jos tosiaan joku olisi tulossa vaikka jostakin Pohjanmaan suunnalta, niin voisin hypätä matkan varrelta mukaan :) Tuosta... öö... kolmostien varresta voisin vaikka Ikaalisten kohdalta tulla kyytiin. Se on sellainen helppo paikka. Tai sitten mitä kautta tuleekin :)
Jos joku olisi Hämeenkyrön/Kyröskosken/Ylöjärven/Mouhijärven/Nokian kautta tulossa, niin voisin änkeä kolmen hamsun kanssa mukaan. Osallistuisin tietysti polttoainekustannuksiin :)
Tähän lähiseudulle kyllä kuljetus onnistuu, mutta Espooseen asti ei ihan...

Juulia

#26
Voisin tulla, jos vaan mitenkään mahdollista Helille lemmikkisyyristen assariksi? :lol:
Mutta jos joku toinenkin voisi tulla assaroimaan mun kanssa? :oops:

Mutta katsellaan vielä lähempänä näyttelyä :) .
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

Goue

#27
Mulla on ajatuksena yrittää lähteä tuonne ja reitti olis Porin suunnasta Tampereen kautta eli ohittaisin mm. Mouhijärven... Ei oo nyt vaan lähtö vielä ihan varmistunut...

GaneshaX

#28
Turun kautta tulen varmaan. Vink vink ;)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

NipsuMakkara

#29
Itse Vantaalta päin tulossa.  :lol:
[size=85]Kauhukakara "Nipsu" lk kemu syrkki naaras. s. 7.5.2008 k.14.1.2010 IKÄVÄ<\'3[/size]
[size=85]Valentina "Mango" lk normaali syrkki naaras. s. 11.8.2007 k. 25.6.2009 IKÄVÄ <\'3[/size]