Kangasala (Pirkanmaa) 19.8.

Aloittaja Mustikkamaan, 28.06.07 - klo:19:40

Minski

Me tullaan ! Saa jotain tosi tosi ihmeellistä tapahtua, ettei meitä siellä näkyis :) Nää lähialueen näyttelyt tarttee tottakai aina hyödyntää ja vielä kun on tollanen tuomari, josta en oo koskaan kuullukkaan niin jo pelkästään silkasta mielenkiinnosta pitää tulla sinne :) Jyväskylässäkään kun ei oltu niin tänne nyt senkin takia pitää tunkee nenänsä. Pitää lähemmin sitte kattoo, että ketä sinne kehtaa tuoda.
Hamsteriton tätä nykyä

Mustikkamaan

Mietin että tulisin, mutta pähkäilin sitten että eipä ole mitään näyttelytettävää, joten varmaan sittenkin jätän tulematta... Möh...köfantti
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

soundlovers

Näillä näkymin olen tulossa muutaman hamsun kanssa.

Tiiina

Mä tuun ainaki kattoo, joko ilman hamsteri tai hamsterin kanssa. Marsut ainaki tulee!
kiitos kysymästä, pidän kiinni tästä ystävästä.

wiidii

Tulossa ollaan, kun sisko suostui chinchillojen ansiosta kuskaamaan :D  Hamsterit jotka ilmoitan sitten tuonne on vielä vähän arvoitus.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

soundlovers

Mietin, että ko. nlyssä ei taida olla ulkomuotoluokan veteraanihamsut maksuttomia, kun ei ole missään erikseen mainittu...  :pihalla:

Maikkis

^ samaa mietin minä, ei ole mainittu

Kyselin sähköpostilla tarkempia tuomaritietoja: Tuleat piakkoin nettisivuille.

Ninde

^^Kyllä ne yleensä on olleet ilmaisia, vaikka ei erikseen olekaan mainittu. Joku toki voisin tämänkin vielä varmistaa...

Maikkis

^ Laitoin sähköpostia menemään asiasta, kerron sitten kun saan vastauksen.

Maikkis

Sain vastauksen: Kyllä veteraanit pääsee ulkomuotoluokkaan ilmaiseksi, on vain unohtunut kutsusta.

soundlovers

Kiitos tiedosta Maikkis! Meiltä osallistunee 1 vetsku  :)

Minski

2 viikkoo ilmoaikaa. Pitäs ruveta miettiin osallistujia pikkuhiljaa.
Hamsteriton tätä nykyä

Ninde

Mä en tuu, vaikka vähän jo alustavasti lupailin että voisin tulla tuomariksi (ei vaan kukaan ole vieläkään virallisesti yhdistyksen taholta kysynyt..). Mut ei oo mitään näyttelytettävää ja tuun koirien kanssa edellisenä iltana Tallinnan näyttelyreissulta, niin on varmaan jaksaminen aika vähissä.

soundlovers

Haluaisiko joku ihana ihminen tarjota näyttelyaamuna kyydin minulle ja kassilliselle hamstereita Tampereen bussi-/rautatieasemalta tuonne nlypaikalle? (en ole vielä päättänyt tulenko Tampereelle bussilla vaiko junalla). Niin ja mahd. päivän päätteeksi takaisin. Luvassa kyytikorvausta.
Toki jos useampikin olisi kyytiä vailla, niin kimppataksi tuskin tulisi mahdottoman kalliiksi?
Yhteydenottoja vastaanotetaan: mailto:heliojala@yahoo.com">heliojala@yahoo.com

Johanna/PiNa

Moikka kaikille PiNa:n elonäyttelyyn osallistuville!  :)
Teen luettelon ko. näyttelyyn. Viim. ilmoittautumispäivä on 8.8. joten hyvin ehtii vielä mukaan! Luettelontekijänä toivoisin, että mahdollisimman moni alkaisi jo lähettelemään minulle ilmoja joko etanapostitse os. Johanna Revonniemi, Tammikuja 2 c 14, 33840 Tre, tai sähköpostitse os. mailto:johanna.revonniemi@gmail.com">johanna.revonniemi@gmail.com, jotteivät kaikki ilmot ryöpsähtäisi postiluukusta taas sinä viimeisenä päivänä...  :roll: Minulla on dead-linen jälkeen aikaa vain pari päivää saada luettelo painokuntoon, ennenkuin lähden viikon lomalle Sunny Beachille!  8-)  Siksi siis toivoisin, että lähettäisitte ilmonne minulle mahdollisimman hyvissä ajoin ja huolellisesti täytettynä. Kiitos, ja
Hyvää kesän jatkoa kaikille!