• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteriaiheisia unia

Aloittaja Ritu, 05.05.08 - klo:20:07

« edellinen - seuraava »

Syrkkityttö

#30
Tästä unesta on jonkn aikaa, mutta muistan silti. Unessa olin menossa jo kuolleen hamsterini (se oli silloin vielä elossa, kun näin tämän unen) häkin luo ruokaa mukanani, kun huomasin sen kiipeävän häkistä pois! Unessa hamsteri oli marsun kokoinen... xD Ihmettelin kovasti, hetken mietittyäni ostin isomman häkin jättihamsulleni :D Aika outo uni  :)

Nykyisestä hamsusta en ole kummemmin uneksinut, ei ainakaan tule mieleen.

NipsuMakkara

#31
Viime yönä näin oudon unen.  :)

Eli Minski oli tulossa tänne kaikkien hamsujensa kanssa. Ja kun Minski oli täällä niin hamsut katos jonnekkin  XD  Sitten Minski oli yhä mukana mutta ei se enään siitä eteenpäin ollut enään hamsuaiheista.  :)  Unessa olin surffailemassa foorumilla.  XD

Tän siitä saa ku dataa foorumilla illalla ja kattelee Minskin kirjotuksia.  :)
[size=85]Kauhukakara "Nipsu" lk kemu syrkki naaras. s. 7.5.2008 k.14.1.2010 IKÄVÄ<\'3[/size]
[size=85]Valentina "Mango" lk normaali syrkki naaras. s. 11.8.2007 k. 25.6.2009 IKÄVÄ <\'3[/size]

empe222

#32
Näin kauheeta painajaista!!! Mä olin oikeessa elämässä saanut just hamsun..ja tää uni tuli seuraavana yönä..

olin ostanut hamsterilleni dunan ja unohdin sen talviseen metsään. siis sen dunan ja hamsterin myös siellä sisällä. menin sisälle ja ihmettelin missä hamsuni on ja sit muistin, menin ulos sinne metsään ja näin dunan. se oli ilmi liekeissä! heitin dunan päälle kasan lunta ja tuli sammui, avasin luukun ja etsin hamsuani. se oli ollut pesäkopissaan nukkumassa ja se oli jäätynyt kovaksi koppuraksi ja kärvähtänyt! Otin sen käteeni ja se oli ihan kylmä ja kova...  

heräsin sit yöllä oikeessa elämässä ja meni varmistamaan että hamsuni oli turvassa...olihan se. katsoi minua hölmistyneenä juoksupyörästään.
On paratiisi meillä täällä näin, vaan ei aina kaikki koe sitä näin. Sillä faunin, peikon, keijunkin suru joskus kiinni saa ja vie mukanaan...

Ritu

#33
^^Ja taas se Minski tunkeilee  :haha
- Riikka

Essi

#34
Niih :P

Minski

#35
Lainaus käyttäjältä: "NipsuMakkara"Viime yönä näin oudon unen.  :)

Eli Minski oli tulossa tänne kaikkien hamsujensa kanssa. Ja kun Minski oli täällä niin hamsut katos jonnekkin  XD  Sitten Minski oli yhä mukana mutta ei se enään siitä eteenpäin ollut enään hamsuaiheista.  :)  Unessa olin surffailemassa foorumilla.  XD

Tän siitä saa ku dataa foorumilla illalla ja kattelee Minskin kirjotuksia.  :)
Voi kamalaa, taasko olen käynyt jonkun unissa ja oikein koko hamsujengin kanssa käynyt kyläilemässä :D

Selvästikin mun olis aika vähentää foorumilla hillumista tai ainakin osata pitää suunsa kiinni eikä olla kommentoimassa jokaista viestiä täällä niin ehkä sitten en ole kaikkien unissa kummittelemassa :D
Hamsteriton tätä nykyä

GaneshaX

#36
Mulla on unet ollut sitä vanhaa tuttua rataa. Hamsut karkailee dunistaan ja murtautuvat toistensa duniin tai yritän napata ympäri kämppää karkailevia syrkkejä :roll:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Hamuliini

#37
Näin tämän unen ENNEN kuin sain Hamun. Siis:
Unessaistuin sängyllä. Minulla oli hamsteri,se oli hyllyssäni semmosessa mustassa muovipurkissa,jossa oli reunat 5cm korkeet. Sit tietty Hamu karkas sielt koko ajan,se meni mun sängyn alle. Sit otin sen sielt aina pois ja laitoin takas. Sit mun työpöydän takaa tuli kauhee talvikkorynnäkkö,kaikkii talivkon eri värejä. Ihme,silloin en tietänyt niitä. Ja sit mä heräsin ja olin sellatti huhhuh mikä uni! :lol:

Neliapila

#38
Juu näen monesti hamsuja unissani.. oon yleensä katselemassa niitä eläinkaupassa, mutta ei mitään erityisempää.. mulla kun ei ole hamsua.. :~<
Mulla ei oo hamstereja...

Nilla

#39
Mä nään usein sellasia unia et joku hamsu saa poikasia ja sit kaikki poikaset yksitellen katoo johonkin.¨

Viime yönä mulla oli syrkkipoikasia, robopoikasia ja kinkkienpoikasia. Ne syrkit vaihto joka päivä kokoansa. Alussa ne oli ihan täyskasvusia mut sit seuraavana päivänä niistä oli muuttunu jotain viikon ikäisiä. Ne robot oli n. 2 viikon ikäsiä ja kinkeistä en tiedä, koska ne katos heti siinä alussa, koska pidin niitä koko kämpässä vapaana  :pihalla:  Sit olin ihan paniikissa ku syrkitki alko vähitellen katoomaan johonkin. Sit sanoin veljelle et ''Noni, annahhan niitä hamsuja tänne, laitan ne tähän kippoon kaikki, ettei ne katoo'' Ja näytin sellasta ylipientä kippoa. Sit veli anto niitä hamsuja yksi kerrallaan niitä mulle ja mä laitoin robot ja syrkit sinne kippoon yhdessä. Sit ne syrkit kiipes vaan sieltä kiposta ylös ja alko juosta portaita alas  XD  Loppujen lopuks mulla oli sit jäljellä vain roboja.
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

liljaa

#40
Haaveilin joskus hamsterista ja olin vinkunut jo kauan no sitten mä näin unta ja siinä unessa mä sain hamsterin joka oli vitivalkoinen ja sillä oli punaiset silmät!  :) Noh aamulla erroin äitille unesta ja kappas sainkin luvan hamsterin hankintaan sillä ehdolla, että kerään itte rahat ja ostan hamsterin! Minähän kilttinä keräsin ja sain hamsterin Joka mulla on vieläkin eli Liljan. Liljassa on valkoista ja ruseaa ja Lilja on syntynyt 21.6.2007 minun pikku vanhus :lov
[size=150]Rakkautta hamstereihin ja gerbiileihin <3 <3 <3[/size]

Lotu

#41
Mä näin kerran semmosta unta että mun roborovski sai lapsia. Ja sitte niitä sattuki tulemaa semmoset 25. Ne oli ihan eri näkösii siel oli pilkullisii, raidallisii, sinisii, mustii, oranssei...

mun hamsteri sai muuten ihan oikeesti poikasii mut niit ei tullu 25 vaan niit tuli 7. eikä ne ollu hassuja ne oli ihan normaaleja!    

O_o    <3    =D    :)       xD     :sydan

Scarlett

#42
Viime yönä näin hamsteriaiheista unta, ja siinä seikkaili myös - kukapa muukaan kuin Minski!  xD

Paikallisessa vaatekaupassa (!) pidettiin näyttely, ja Minski oli yhden luokan tuomari. Itse jostain syystä lähdin arvostelun ajaksi pois, ja kun myöhemmin hain hamsterini, sen arvostelukaavakkeeseen oli kirjoitettu mm. "välttelee suihkuun menemistä", ja arvosanaksi se oli saanut OH:n (= "on hyvä"). Minä siinä sitten kysymään, että minkä takia hamsterin pitäisi mennä suihkuun, ja vastaus oli, että sillä kuulemma testattiin rohkeutta ja luottamusta ihmiseen. Hamsuni oli varsin reppanan näköinen märkänä näyttelyboksissaan, se oli siis käynyt siellä suihkussa, joskin vastahakoisesti  :D

Jane_O

#43
^ :D
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]

Kääppäri

#44
Edesmenneestä Henkasta näkyi paljon unia:

Henkka oli karannut ja se löytyi jostain huvipuiston "hupitalosta" jonkin naaraan ja lukemattoman monen poikasen kanssa. Sitten pidettiin niitä poikasia ympäri taloa ja ne kun oli pajunkissojen kokoisia ja muotoisia, astuttiin koko aika niitten päälle. Sitä en tiedä, mitä sille naarashamsulle kävi...


Isä toi jonkun syrkin meille pahvilaatikossa, sitten ihmettelin, että mihin se laitetaan kun ei ole mitään ylimääräistä asumusta... :|  Sitten laitoin sen Henkan kanssa dunaan ja sitten se muuttui yhtäkkiä lokiksi. Siihen loppui.
Mun pääkopassa gerbiileistä tulee erilaisia lintuja harva se viikko. :shock:


Muistoissa syrkki Henkka
\":cry:\"