Hamsteri puree häkkiä.

Aloittaja Inka7123, 31.07.12 - klo:15:54

Inka7123

Omistan 6kk olevan tyttötalvikon. Hamsuni puree häkkiänsä. Mistä tämä voisi johtua? Huomasin yksi päivä, että hamsu oli purrut juomapulloansa. Olen omistanut hamsuni kohta vasta 4kk, ja en haluaisi alkaa ostamaan heti uutta häkkiä.

soihilne

Minkälaisia virikkeitä hamsullasi on? Entä onko sillä muuta jyrsittävää kuinka paljon?
Intensiivistä hamsuilua maaliskuusta 2012. Lajeina tällä hetkellä syyrialainen, talvikko ja roborovski.

metsku

Mittaa häkki, minkä kokoinen se on? Mitä siellä on virikkeenä? Ei ole hyvä merkki tuo, joutunet asumuksen ostoon. Tyytyväinen hamsteri ei pure häkkiä eikä juomapulloa.

pikkumyy

Mulla syrkkinaaras kans innostu tuohon noin 3kk iässä , oli katossa roikumassa dunassa ja jyrsi sitä.Nyt kun olen enemmän iltaisn ottanu syllin ja rapsutellut, häkkiin laitoin pajunoksan, joskus kokeilin koivun oksaa ja vähän jättää lehtiä(tykkäs) sekä kirsikkapuun runko on nyt niin on lopettanut sen. laita vaikkka kuiva näkkärin pala, pieni pala koirankeksiä tai nuita turvalisia puun oksia mitä saa nakerella  :icon_smile:

Inka7123

Hamsulla on häkissä 3 omenapuunoksaa, ja "kiipeilysilta" ja muuta jyrsittävää. Joskus on auttanut kun olen laittanut hamsterin "hamsupalloon". Nyt on onneksi hieman rauhallisempaa.

Snow Hurricane

Hamsteri taitaa olla pitkästynyt. Minkä kokonen sen häkki on? Lisää häkkiin lisää erilaisia virikkeitä ja katso jos auttaisi. Ja kuten tuossa ylempänä jo sanottiin, tyytyväinen hamsteri ei yleensä pure häkkiään.