• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsun synttärit!

Aloittaja Pimu96, 28.10.07 - klo:15:33

« edellinen - seuraava »

vilkku

#15
pirpana synty 5.10 nyt on vajaa 2kk vanha :)

e??a

#16
Lilo täyttää sunnuntaina (2.12.) tasan neljä kuukautta. :lov :sydan :sydan Ei ihan vielä puolta vuotta. ;)
[size=85]Lil Mr Mysterious "Lilo"
musta poika
s. 2.7.07 ?[/size]

avain

#17
Arthur täytti eilen 3v.
Saa nähä kuinka kauan poika vielä puksuttaa...
Alea iacta est! - Arpa on heitetty!

e??a

#18
^Oi, onnee vaan sinne!! :D
[size=85]Lil Mr Mysterious "Lilo"
musta poika
s. 2.7.07 ?[/size]

Tiituz

#19
meilläkin kyllä juhlitaan jo puolivuotis synttäreitä :lov  Milolle en kerennyt juhlia järjestämään, sillä poika kuoli kuukausi ennen 1-vuotis synttäreitään  :(
Anemone\'s Deep Blue Sea?
Marvellous May Lily?
Eternal Flame?

Hamsula] http://www.freewebs.com/lindan_hamsula/index.htm

Tawu

#20
Silvukka (Silvia) täyttää ens lokakuussa 1 v. Ootan sitä TOSI kovasti.  :mrgreen: . Annan varmaa synttärilahjaks Maissintähkän ja ISON KASAN uusia leluja! xD (sis. synttärit on 1.10.07)
Silppu (1.10.07 - 13.9.2009) <3
Seuraavia hamsuja odotellessa...

-karo\\

#21
Tiuhti täyttää 29.3. kaksi vuotta.
Nuutilla ja Pojulla on samana päivänä synttärit, onhan ne samasta poikueesta. :haha Eli 21.5. täyttävät kaksi vuotta myös. Ei se hamsujen synttäripäivä mulle mikään iso juttu ole, päivä muiden joukossa. :pihalla: Silti jos joku tarvii uusia virikkeitä, niin toki teen tai ostan uusia, juoksutan synttärisankareita/-sankaria irti vähän kauemmin, kuin normaalisti. Tuoreruokaa saavat joka ilta ja se vaihtelee melko usein, eli eivät yleensä saa monta päivää peräkkäin samaa ruokaa (poikkeuksena piltti, jota ne saa yleensä pari kolme päivää putkeen, mutta lisään siihen yleensä jotain.) Eli erityisiä synttäriruokia ei ole ollut, voisihan sitäkin kokeilla  sitten kun on synttärit ensi vuonna. ;>
koiruus ja syyrialainen ?

e??a

#22
Jee, Lilo täyttää 2.1.08 puoli vuotta. :D Eli siis viiden päivän päästä..! :haha
[size=85]Lil Mr Mysterious "Lilo"
musta poika
s. 2.7.07 ?[/size]

Anonymous

#23
meillä oli 23.päivä 1-vuotis juhlat.. onnea Firefly`s G-pentue..

vilkku

#24
Pirre[pirpana] täyttää 5.10 1v <3

e??a

#25
Lilo täytti tänään ½ vuotta! :lov
[size=85]Lil Mr Mysterious "Lilo"
musta poika
s. 2.7.07 ?[/size]

Mianna

#26
Kun mun serkun hamsu oli meillä hoidossa, niin sillä oli synttärit..  :) Ostin lahjanki.. Se tykkää siitä kovasti, se oli sellane puumökki jossa oli kaks kerrosta..

Mun hamsuilla on syndet:
Aada 13.1 eli ihan kohta  :haha
Iida 9.4

Oulun akvaarioshopissa maksaa duna tarvikkeilla 55 euroo ja ilman tarvikkeita 36 euroo. Sitte siellä on jotaki putkilla varustettuja dunia, putket kulkevat dunan ulkopuolella..
Käytettyjä en oo siellä nähny vaikka käyn melkee joka viikko...

vaibbagorilla

#27
Sopuli: 9.9.-06 (nyt: 1v)
Sipuli: 9.9.-06 (nyt: 1v)
Taunon syntymäpäivää en tarkalleen tiedä, mutta luulen että sen syntymäpäivä on joskus kesän aikoihin.. mutta Tauno on jtn 1v.
Muistoissa:
[size=85]Pipari, [/size] [size=85]Sopuli, Sipuli, Arttu & Tauno hamsut[/size]
[size=85]Ikävä on suuri.[/size]

Mort

#28
Tänään (14.1) on Mortin yksivuotis syntymäpäivä. Tänään saa mortti itse tehdyn kakun johon kuuluu porkkanaa, piltin jotain hedelmäsekoitusta ja paprikaa. Tietysti mortille vielä kunnon kana-ateria(kissan ruoka). Muuta lahjaa en ole vielä keksinyt paitsi ehkä ekstrapitkä jaloittelu kämpässä.

Patricia

#29
Minun iki ihana Iitu neiti täyttää 7. helmikuuta 2 vuotta. Mummo on ihan teräskunnossa edelleen, mitä nyt vähän turkki ohentunut entisestään.
Fairyland\'s kiinankääpiöt