Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Monzku

Toivon todella että siellä olisi myynnissä cämpsyjä! sen takiahan sinne tulen, olen etsinyt myytäviä cämpsypoikasia jo monta kuukautta :/
Kerjää minulta huomioo, että nostaisin sen pois dunasta :)
Näin et mun hamsusta otettiin kuvia arvioitaessa. Mistä kuvan vois löytää? (Grand Gala 2012)
Mun hamsu näki kerran unta että se oli joga tunnilla  :nuija:
Tassuja vaan työnty ulos mökistä niin oli pakko kurkata. Nostin mökkiä ja siellä se makasi selällään takajalat kohti kattoa ja etujalat siinä takajalkojen välissä... Säikähdin ihan, niin hurjassa asennossa oli. Sitten se nytkähti hereille ja näytti ihan kilpikonnalta kilvellään :D Se ei päässy takas jaloilleen ollenkaan! Hetken väänneltyään oli taas normaalisti neljällä jalalla :)
Okei :) Väijyn noita kasvatuskursseja  :icon_e_wink:
Juu, meikä haluaa saada kaiken tiedon hamsuista päähänsä. Mä käyn vaikka missä kursseilla jotta vaan tietoa päähän tulis. Erityisesti kasvatuksesta olen kiinnostunut ja lukenut vaikka mitä artikkeleita!
Jostakin luin, että hamstereiden kasvattamiseen ja myymiseen täytyy olla ikää vähintään 15 vuotta. Jossakin taas luki että 18 vuotta...  :c8:
Joo, jotenki silleen :P
Niin niin, mut ei ne kisat millään onnistuisi. Pitäis varmaan jotain kuukausi ennen kisoja antaa kaikille osallistujille kopio radasta. Sitten sen voisi opettaa hamsulle ja kisassa katsoa kuka on nopein. Eihän se nyt niin mene että laitetaan hamsteri sellaista rataa menemään jota ei ole ikinä mennyt. Ei voi olettaa että se ylittäisi esteen itsestään, jos ei sitä koskaan ole mennyt. Esimerkiksi: toi Sauli pujottelee puukeppejä, mun Aatu lego-palikoita. Tai Aatu menee puukiikkulaudalta ja joku syrkki putkista tehdyn omatekoisen putkihöskäkiikkulaudan läpi.

Toivottavasti edes joku tajusi mun mahtavan puheen idean  :icon_cheesygrin:

Kyllä hamsut osaa agilityä!! Mun hamsuni ainakin (ylhäällä linkki videoon)
Hybridin Dunassa noin 30min
Isomman juoksupyörän
Haluaisin joo (lähelle Tamperetta), mutta tuskin tämmönen alaikäinen pikkutyttö pääsis :(
Mitä mieltä ootte hamsuagilitystä? Harrastatteko? Minä ja hamsuni harrastetaan ahkerasti ja kyllä se kannattaa. Niin taitava poika se on :) Tossa linkki Aatun YouTubeen ladatusta Agilitystä =>

Suosittelen Hamsteri-Agilityä kaikille :)