• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterin vessalaatikko

Aloittaja Woollen, 25.08.07 - klo:19:10

« edellinen - seuraava »

wap`

#75
Lainaus käyttäjältä: "wap`"Onko se Best Friend(?)in kissoille tarkoitettu puupohjainen pelletti hyvä hamsun vessalaatikkoon?

Oscar

#76
Lainaus käyttäjältä: "Maria"
Lainaus käyttäjältä: "Oscar"
Lainaus käyttäjältä: "trap"Kepponen käyttää tällä hetkellä vessalaatikkoaan pesupaikkana :D Aina herättyään kipittää sinne siistimään turkkinsa.

Nii meilläki ^^  :sydan   ;)
Samoin meillä :) .
Rico hengailee vessassaan aika paljonkin, toisinaan torkkuu siellä.

Kaikki osaavat käyttää vessalaatikkoa, Väiski tosin päästelee yhteen ylätasanteen nurkkaan välillä. Ja Maukka merkkailee pitkin häkkiään niin vietävästi.

Ja tuossa vielä taidonnäyte asiasta ;)
[/color]<3<3<3<3<3<3<3<3

Cami

#77
mun robot käytetää kylpyheikkaa vessana ;)
- Bric'A-Brac Dirt Dog aka Taffel
- Bric'A-Brac Protect Ya Neck aka Chili
- Bric'A-Brac Got Your Money aka Taco
- Nacho

Elmeri-hamsu

#78
Lainaus käyttäjältä: "mona"sain viikko sitte hamsterin, ja oon joka ilta tutkinu sen häkkii, mut ei missään näy pissaa :< . en oo myöskää nähny sen juovan. onks kenelläkää toisella ollu samaa ongelmaa?


Meillä oli alussa sama ongelma ja olin kuolla kun en tiennyt mitä tehdä. Mutta kyllä se  juo kun sillä on jano. Olin kauhusta kankea. Mutta lopulta näin sen juovan. Hamsut juovat yleensä sillon kun ovat hereillä. Et varmaan valvo koko yötä. Kyllä se juo usko pois. :mrgreen:  :mrgreen:
Elmeri <33

tintsku

#79
Meillä osataan käyttää vessalaatikko, mutta joskus kakkii pesämökkiin ;)

Pauliina

#80
meillä ennen osattiin käyttää, mutta nykysin ei enää :/ pissat tulee ruokatasolle ja kakat tulee pesämökin eteen  :huh
<3 Just live with it <3

eta

#81
Meilläkin kun vaihdan purut ja mökin paikan niin silloin ei meinaa pissalaatikkoa osata käyttää. Joten aina kun vaihdan purut ja siivoan häkin/terran jätän vähän vanhaa pissaa vessalaatikkoon niin silloin hamsut osaa taas siellä käydä.
Vessalaatikon olen nyt myös pitänyt samassa nurkassa ja mökin siinä lähellä.

Bobo

#82
Minun oma syrkkini oppi pissalaatikolle heti. Kun huomasin sen pissinurkan niin pissaisia puruja ja wc-hiekkaa vessalaatikkoon niin hetihän se pikkuinen sinne meni.  :lov  :sydan

Oscar

#83
Kuinkas kun multa loppui eilen se vessan hiekka, enkä pääse sitä ostamaan lähiaikoina  :|
Niin onko mitään korviketta hiekalle, vai oonko pulassa?
[/color]<3<3<3<3<3<3<3<3

Maikki^

#84
Lainaus käyttäjältä: "Woollen"Päätin nyt tehdä uuden topicin, kun tällaista en ainakaan haulla löytänyt. Eli osaavatko hamsunne käyttää vessalaatikkoa?
Hamsullamme on pisukippona margariinirasia, jossa on puupellettiä, mutta hamsuni ei vain opi sen tarkoitusta. Aluksi se pissi vääriin nurkkiin, otin pissaiset purut laatikkoon, josko se oppisi sitä käyttämään. Mutta ei, nyt se pissaa aivan vessalaatikon viereen, ja käyttää laatikkoa enemmänkin pesänään; se rahtaa pesäkopista vessapaperit pehmusteeksi ja välillä piilottelee pelletteihin ruokaakin.
Käytättekö te jotain ihmekeinoa hamsujenne "opettamiseksi", vai pissivätkö karvapallonne minne sattuu? ;)
//////




Muin hamsteri, Ninni, oppi vessaa silei jot sinne tippu juomapulosta vettä , ja hää kai luul pissaks. ja mie laitoin ihan luonnn hiekkaa (haittu naapurin montusta) missä ei oo kauheesti kiviä.  Siihe se pissii. Mut jos siinä on puruja, ei se kelpoo.  ;)  Ninni tykkee myös sudittoo siinä  :D

Ninni <3                                Harri <3

Maikki^

#85
Lainaus käyttäjältä: "Oscar"Kuinkas kun multa loppui eilen se vessan hiekka, enkä pääse sitä ostamaan lähiaikoina  :|
Niin onko mitään korviketta hiekalle, vai oonko pulassa?


Mie otan ihan luonnon hiekkoo. Siitä se tykkee. Ja se on ilmastakkii....  :oops:

Ninni <3                                Harri <3

Oscar

#86
Lainaus käyttäjältä: "ninni<3"
Lainaus käyttäjältä: "Oscar"Kuinkas kun multa loppui eilen se vessan hiekka, enkä pääse sitä ostamaan lähiaikoina  :|
Niin onko mitään korviketta hiekalle, vai oonko pulassa?


Mie otan ihan luonnon hiekkoo. Siitä se tykkee. Ja se on ilmastakkii....  :oops:



okeii : D D  kuinkas onko se vaarallista jos hamsu työntää sitä poskipusseihinsa?
kun sen takia oon kuullu että kissanhiekkaa ei saisi laittaa, koska se on vaarallista hamsterin elimistölle?
[/color]<3<3<3<3<3<3<3<3

Syyris

#87
Ensin Fiina teki pisut aina yhteen nurkkaan, johon laitoin aina sellaisia pellettejä. Myöhemmin ostin hamsterin kulmavessan. Nykyään Fiina tekee AINA pisut vessaan. Mutta kakkoja lojuu milloin missäkin.. Vessanhiekkana käytän nykyään sellaista hamsuille tarkoitettua raehiekkaa.

Cindu

#88
Ei oo wc laatikkoo, ei ainakaan vielä. Tulee varmaan myöhemmin..
Kattoo nyt oppiiko  :)
[size=85]Cookie Dough \'\'Pipari\'\', naaras syyrialainen hamsteri, pks keltainen musta s. 09.09.10 ?
R.I.P Söpö uros roborovski normaali, s. 2008-10.08.10 ?[/size]

Sohvi

#89
muuten onko ihan ok jos  kummatkin hamsuni päästelee noin 2 tunnissa yli 20 papanaa... Aika turha kyssä mut  XD   :P
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi