Hamsterinäyttely 29.11 Oulussa

Aloittaja Syyris, 12.09.08 - klo:08:22

Lainaa[center:o2gsvdut]Oulun seudun jyrsijäharrastajat ry järjestää
15-vuotisjuhlanäyttelyn
LEMMIKKILUOKAT kaneille ja kaikille jyrsijöille, ULKOMUOTOLUOKAT hamstereille ja gerbiileille.

29.11. klo 10 Oulussa Kaijonharjun nuorisotalolla, osoite Kalevalantie 5 (kirjaston vieressä).
Eläinten vastaanotto kello 8.45-9.45

ILMOITTAUTUMISET 14.11. MENNESSÄ.
Pet-luokkiin voi myös jälki-ilmoittautua näyttelypaikalla klo 9.45 mennessä.

Syyrialaisten ja kääpiöhamsterien ulkomuotoluokka
Aija Peura
Urheilukatu 14 B 7, 94100 Kemi
tai ilmoittautumiset@osjh.net

Gerbiilien virallinen luokka

Anna Takkinen
Viklatie 1 B 6, 90540 Oulu
tai http://www.osjh.net
[/center:o2gsvdut]

Ninde

Virallinen näyttelykutsu löytyy täältä: //http://www.hamsteriyhdistys.net/foorumi/viewtopic.php?f=18&t=3047

Lainaus käyttäjältä: "Syyris"Haluaisin vain kysyä, että jos ilmoitan syyrikseni sekä ulkomuotoluokkaan ja lemmikkiluokkaan, ilmoittaudunko erikseen? Ja maksan erikseen?
Ilmoittaudut erikseen, koska ilmot vastaanottaa eri henkilöt (lemmikkiluokat Nellille ja ulkomuotoluokat Aijalle). Maksaa voi samalle kuitille, eli könttäsummana.

Lainaus käyttäjältä: "Syyris"Ja ilmoitanko syrkkini myös samalla ilm. kaavakkeella kuin lemmikkiluokkaankin. :)
Erilliset kaavakkeet siis täytyy olla, kun menevät eri henkilöille. Ilmoittautumiset voi laittaa myös sähköpostilla, täältä löytyy ohjeet: //http://www.hamsteriyhdistys.net/sp_ilmo.php

Ninde

Kannattaa ehkä käyttää SHY:n kaavaketta, niin tulee ainakin ilmoitettua kaikki tarvittavat tiedot.

//http://www.hamsteriyhdistys.net/NAYTTELYILMOITTAUTUMINEN.pdf

Ja huomaattehan, että hamsuilla ikä ilmoitetaan muodossa kk.pv (kuukautta.päivää), ikälaskuri on hyvä apuväline //http://www.hamsteriyhdistys.net/ikalaskuri.php

wiidii

Lainaus käyttäjältä: "Syyris"Kiitos vastauksista, mutta tarkoitin sillä ilm. kaavakejutulla sitä, että kun OSJH-sivulla on se ilm. kaavake, jonka voi tulostaa. Niin että sopiiko se myöskin ulkomuotoluokka-ilmoittautumiseen?  :huh

Helpommalla pääsee, kun lähettää sähköpostia.  :)  Mutta voit käyttää myös tuota OSJH:n omaa kaavaketta.

Aya

Mä törkeesti lisäsin tohon Syyriksen aloitusviestiin tuon näyttelymainoksen :P Juu eli jostain syystä noi ilmouttumiset menee hamsujen osalta niin, että lemmikkiluokkien ilmot menee Nellille ja ulkomuotoluokkien mulle. Eli jos ilmoitatte molempiin luokkiin niin sitten joudutte laittamaan mailia/postia kahdelle henkilölle. Ulkomuotoluokkien sähköposti-ilmot sitten tulisi laittaa shy:n ohjeen mukaan.

Elisabet

Onkos ulkkikseen ja lemmikkiluokkaan samat OSJH:n hinnat?

Toki täältä tullaan kerta ulkkikset näin lähellä  :pilehile:
Hiiriä ja hamstereita
..pienimuotoista kasvatusta..
Kurkkaa uudet kotisivut!

wiidii

Lainaus käyttäjältä: "Elisabet"Onkos ulkkikseen ja lemmikkiluokkaan samat OSJH:n hinnat?

Samat hinnat kaikkiin luokkiin.  :)

Siarra

Pitääpä katsoa, josko täkäläiset gerbiilikasvattajat ovat lähdössä ja mahtuisi kyytiin.  :D

Syyris

Niin jos tulostan tuon SHY:n ilm. kaavakkeen, ja täytän sen, ja lähetän sille virallisten luokkien ilm. vastaavalle, niin onko se siis mahdollista?
Että voiko hamsuni osallistua SHY:n kaavakkeella OSJH-näyttelyyn?

wiidii

Onnistuu, samat tarvittavat tiedot sieltä löytyy.

^^ Juuh, kiitoss.

Enkeli89

Tänne olis kyllä huisin kiva päästä jos vain saisi kyytipolitiikan järjestymään- meilläkin kun muutama näyttelyikäinen kaverus tällä hetkellä :)
enää neljä syrkkkiä, kaksi gerbiiliä, kolme karvaista kania ja kissat-liian moni rakas on nyt tähtenä taivaalla \":(\"

Ceizarinna

Meiltä tulee noviisipoppoo.  xD
Eli minä ja kulti ollaan hamsumme lisäksi ensikertalaisia. Jänskää miten kaverille käy.... Kyytihommat on vielä pikkasen auki, todennäköisesti kääritään boksi lämpimästi ja mennään julkisilla, kun oululaisia ollaan.

May the best hamsester win! XD
Strange what desire will make foolish people do

Marla

Vantaalle kun en pääse, niin tämä kutkuttaisi kovasti...
Voisi lähteä kunnon sakin kanssa reissuun, mutta matkat ovat pitkät. Onneksi opiskelija-alennusta saan junalipuista.
Tietääkö joku, tarvitseeko hamsujen vuoksi varata junasta lemmikkipaikkaa tjsp? Ja jos on monta hamsua mukana (eli vievät tilaa), niin miten se kannattaa järjestää se paikkapolitiikka? En nimittäin ole liiemmin junalla kulkenut...
Mutta saa nyt nähdä, josko tänne mentäisiin.

Miten muuten on tuon ei-jäsenten ilmoittautumishinnan laita, kun täällä näyttelykutsussa lukee, että 3. jne. eläin maksaa 3 €/eläin, kun taas OSJH:n sivuilla hinnaksi mainitaan 4 €/eläin? Onko se siis oikeasti tuon 4 €/eläin?