• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poikaspäiväkirjat 3

Aloittaja Minski, 17.11.10 - klo:00:15

« edellinen - seuraava »

mesis

#225
Onnittelut Kurnulle ja Hessuiselle!  :)

Karvakorvathamsula

#226
Meidän Tytti synnytti 5.1 keskiviikkona  :lov  Masu oli kyllä niin iso jo koko alkuviikon, että mietin milloin poksahtaa... Katoin koppiin, niin eikös siellä ollutkin läjä poikasia, silloin laskin päällimäiset kun en viitsinyt mennä sorkkimaan, ja siellä oli kuin olikin yli 13 pientä vauvaa !  xD

Nyt sitten toivotaan että suurinosa pysyy hengissä. Kuinka monta tissiä hamsuemolla on?  :huh
http]

[size=85]
lk normaali umb. vkkk Delfoin Saimi
lk nvkkk Alise (sijoituskodissa)
kanat ja lampaat
lk collie Sandcastle's Treasure Me, tutuimmin Napsu
[/size]

Nape

#227
^ Iso poikue :) toivottavasti porukka selviää. En muutes tiedä montako tissiä on mutta eiköhän emo ruoki niitä vuoronperään. Kannattaa panostaa emon monipuoliseen ja runsaaseen ruokintaan että pienille riittäisi kaikille hyvin maitoa :)

Anonymous

#228
Meijän pikku-Sissi kuoli viime yönä :cry:

EmmaTi

#229
Lainaus käyttäjältä: "taikahamsu"Meijän pikku-Sissi kuoli viime yönä :cry:

Voi itku, miten surullista  :cry:

Ken_G

#230
Voi surku, otan osaa  :cry:   Jotain mitä emme tiedä, on varmaan täytynyt olla syynä, että luonto päätti tämän asian näin surullisesti  :(

KaisaM.

#231
Voi miten surullista, taikahamsu :(

Meillä ei kanssa haluta lisääntyä, Raksulta ei löydy kiimaa ollenkaan, talvikot eivät myöskään lisäänny. Sitten taas keväälle on muutamakin yhdistelmä suunnitteilla, pitää varmaan niistä ensimmäisiä alkaa jo toteuttamaan, ettei tule sitten kaikki yhtä aikaa jos nämä "emmää viitti lisääntyä"-jutut jatkuu.  :D  Kamala hamsuvauvakuume!
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

lentsu

#232
Voi ei... otan osaa Taikahamsu! :cry: Noi on kamalan surullisia juttuja, kun koko poikue menehtyy. Ei toivo kenenkään kohdalle...  :(

Tämä aika vuodesta... se huonoin hamstereiden lisääntymiselle! Päivän pidentyessä ja kevättä kohti helpottaa.

Itse olen ajatellut poikuetta helmi-maaliskuulle.

Nape

#233
On ikävää Taikahamsu :cry:

Seuraava poikue joka meillä kotona syntyy, niin tulee olemaan joko helmi-maaliskuussa tai sitten vasta joskus huhti-toukokuussa näillä näkymin, riippuu nyt vähän kaikesta.

mesis

#234
Otan osaa Taikahamsu  :(

iidaer

#235
Meillä kolme yllärirobolasta vilistelee pitkin terraariota ja ruoka maistuu. Ihania ovat kyllä. Ja vikkeliä!  :lov

jonna

#236
Lainaus käyttäjältä: "jonna"Meilläkin on joululapsia, cämpsynaaraan pesästä löytyi äkkiseltään laskettuna kahdeksan nakkia  :)

Edittiä, ipanoita on yhdeksän  xD

Mustia, dove, musta täplikäs sekä pari mustaa nauhallista näyttäisi olevan.

MirkkuH

#237
Mirkulla riittää siellä sitten pikku nyytisköitä kerrakseen xD

Voi Mirkku!  mun piti lainata sun tekstiä niin näköjään olen painanut että muokkaa ja sit katoin vaan että menipä lainaukset omituisesti ja tyhjensin mun viestikentän ja kirjoitin tuon oman lauseeni sit vaan. Ja nyt katsoinki että mähän olen muokannut sun tekstiä enkä ollenkaan mitään omaa vastausta kirjoittanut! Nyt en kyllä enää osaa palauttaa sun vastausta takas. Anteeksi Anteeksi!

KaisaM.

#238
Jippii, tänään viimein löytyi kiima Raksulta, nyt katsotaan josko tällä kertaa tulisikin jotain.  :)
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

wompatti

#239
Laikku robo+ laikku robo yhdistelmän pesässä piipittää vielä en oo uskaltanu kattoo mutta kauhee piipitys! Toivotaan parasta!!! laitan tietoja kun oon katsonut :lov