• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Grand Gala 2010

Aloittaja Ninde, 24.09.10 - klo:10:08

« edellinen - seuraava »

Ninde

Laitoin näyttelykutsun tänne foorumillekin tuolta nettisivujen puolelta, siellä oli muuten Heidillä vanha sukunimi...  :D

Ketäs tänne on tulossa? Itse tulen tuomariksi ja jospa uskaltaisi syrkin tai pari tuoda arvosteluunkin, saas nähdä! :) Onkohan tuo tarkempi paikka jo selvinnyt tai edes paikkakunta?

Vevve

#1
Tulossa ollaan tietysti, kun kerran on tässä pk-seudulla. Eläinkokoonpanosta ei tietty vielä mitään tietoa.  :D

Nape

#2
Tottakai tulossa :D

Anonymous

#3
Juu tulossa ollaan näillänäkymin. Eläimistä nyt ei oo viel mitää hajuukaan ketä kehtaa ottaa mukaan.

Mustikkamaan

#4
Mä kans tuun sekä tuomariks että ehkä jopa tuon näyttelytettävääkin!  :sydan
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Sirpa

#5
Täytyypä harkita, kun olisi noin lähellä ja toivoakseni myös helppojen kulkuyhteyksien päässä. Ja jos meidän ei-niin-pikku-neiti olisi siihen mennessä saanut karistettua jokusia grammoja pois elopainostaan, niin kehtaisi tuoda näytillekin.
Jos olen tulossa niin yritän kyllä sitten tuppautua johonkin sihteerinhommaan saman tien, muttei vielä mitään varmaa. Onhan tässä enemmän kuin pari kuukautta aikaakin vielä.

Saana

#6
Hui mikä tuomareiden lista. :D Ja kyllä multakin välillä lipsahtaa Heidi L. :P

Eiköhän täältäkin olla tulossa. Toivottavasti ei ole näyttelypaikka ihan Helsingin keskustassa, ettei ajelu aiheuta ylimääräisiä harmaita hiuksia. :D Laitan kyytipuolelle vielä juttua kanssa.

Juulia

#7
Tulossa ollaan! :)

// Nilla: Jee! :lov Ei meiltäkään taida oikein löytyä ketään näytille tuotavaa :grin .
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

Nilla

#8
Lainaus käyttäjältä: "Juulia"Tulossa ollaan! :)

Hyvä, niin mäkin  ;)  En tiiä onko mitään näytille tuotavaa, kun ei hamsujakaan oo enempää kun 3, mut täytyy nyt kattella.
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Marla

#9
Tulossa ollaan, kun Saana jo ystävällisesti kyytilistallekin laittoi (joo, musta saa sellaisen kestoloisen loisimaan kyytiin :D ), ja muuteskin. :) Saas nähdä, lähtiskö tuo äiteliinikin reissailemaan, niin vois kahdella autolla lähteä, että pääsis enempi sakkia mukaan.
Eiköhän täältä löydy jotain näytille tuotavaa - vielä mä en kyllä uskalla mitään veikkailla, kun tuohon on niin aikaakin.

GaneshaX

#10
Näillä näkymin olen tulossa myös.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Rose

#11
Me ollaan varmaan tulossa, riippuu siitä missäpäin pääkaupunkiseutua pidetään, jos pidetään jossain espoossa päin niin se on sitten ehdoton ei :-D

Ken_G

#12
Totta kai paikalla ollaan.

PiiaL

#13
Eiköhän mekin jotenkin tiemme selvitetä Galaan :) Muutaman hamsukaisen kera.

ammie

#14
Saas nähdä, tulenko itse paikanpäälle, mutta pari hamsutinta mahdollisesti voisin laittaa ainakin kyydillä tänne.  :)
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.