PiNan Kesänäyttely 13.6.2010 Tampereella

Aloittaja Saana, 18.05.10 - klo:21:13

Sirpa

Lainaus käyttäjältä: "Tupuliina"Turo tuli mulle eläinkaupasta ollessaan noin 3½ kk ikäinen ja villi kuin mikä. Se ei ollut tottunut yhtään käsittelyyn ja oli aivan paniikissa kun vain näkikin käden. Se ravasi paniikissa ympäri terraariota törmäten kaikkeen, meni nurkkaan selälleen hampaat säksättäen, eikä sitä kertakaikkiaan saanut millään otettua käteen!

Mitä tuohon väriin tulee, niin Pet Expossahan oli mukana molempina päivinä se yksi hopeanmustaksi (tai mikä se nyt oli, silver black englanniksi) määritelty kaveri, ihan aikuinen jo ja hieno musta kans, vaalealla aluskarvalla. Andrew teilasi sen ihan normi mustaksi, Paul sen sijaan piti sitä hopeanmustana ja selitti, että ne juuri pysyvät pitkään hyvinä mustina, mutta en muista syytä. Mutta jos vanhempia ja niiden värejä ei ole tiedossa, niin todennäköisesti on mahdotonta tietää Turosta mitään. Oikeillakin mustilla on kai usein vaaleampi pohjakarva vaikkei pitäisi olla.

Tupuliina

Lainaus käyttäjältä: "Sirpa"Tsiises, sen mitä minä näin tuota poikaa (sikäli kuin en sekota sitä johonkin toiseen hamsteriin), niin se oli varsin lunkki kaveri. En kyllä usko tätä tarinaa  xD Tai sitten olet antanut sille rauhoittavia  :)

Mulla on vuosien varrella ollut enemmänkin näitä panikoivia hamstereita, niin jotenkin jo tottunut kesyttelemään niitä - jokainen säksättävä pieni kiukkupussi on uusi mahdollisuus  xD

Turo ei ollut edes niin paha kuin aikaisempi hamsteri oli nuorena. Voi kun on sitäkin ikävä, Tarmo eli melkein 3-vuotiaaksi ja oli aivan täydellinen pakkaus! Se nuorena pelkäsi niin paljon, että MURISI! En ole ikinä ennen kuullut hamsterin murisevan, mutta se piti sellaista matalaa murinaa samalla kun naksutteli hampaitaan.

Mutta edistyttiin hienosti - Tarmosta tuli TÄYDELLINEN. Kävin myöhemmin Tarmon kanssa pariin kertaan näyttelyssä ja se sai kummallakin kerralla KuMan erinomaisesta käsiteltävyydestään  :lov
Riemuloikan kääpiöluppakasvatus värissä valkoinen sinisilmäinen
Hattula / Kanta-Häme
Tervetuloa tutustumaan kotisivuille!