• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterinäyttely 21.2.2015, Kouvola (SHY)

Aloittaja jensku, 01.01.15 - klo:20:56

« edellinen - seuraava »

Tarinan

Minä voisin sihteeriköidä ainakin osan aikaa Saijalle...ole mainostanut näyttelyä tutuille ei-hamsuharrastajille ja jos heitä tulee, luvannut pitää lyhyitä  hamsterinäyttelyinfoja. Joten jos joku haluaa tuurata noina aikoina niin kiva.

Tinjau

Mä teen harjoitusarvostelun Saritalle :)

jonna

Hahaa löysin mun foorumitunnukset  :xd:
Tulossa, tekemään koearvostelut cämpsyille ja kiinareille. Kirjurinpesti auki jos eläimiä on paljon  :enkeli:

Vevve

^ Mahtavaa nähdä pitkästä aikaa!  :loov:

Katitar

huhuillaan nyt täälläkin että jos jollakin on joutilaita jalostuskelpoisia roboja niin saa tarjota. mulla on aukkoja hamsulassa jotka pitäis täyttää.  :icon_cool: maililla ainakin tavoittanee.
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

Alkemistin

Lainaus käyttäjältä: gimlixx - 02.01.15 - klo:15:28
Mieli tekisi lähteä, mutta 380km ajomatka matka per suunta ei nappaa yhtään. (Ja oululaiset ja muut voi olla ihan hyshys tässä kohtaa.  :icon_cheesygrin: )

Ellei sitten joku turkulainen kelpuuta minua kyytiinsä...  :enkeli:

Eiköhän sitä voisi harkita, bensakuluja jakamaan.  :icon_e_wink:  Tuleehan tuossa matkaa.

Jonnakas

Onko kenelläkään näyttelyyn tulijalla myydä kiinankääpiöhamsteria? Pitkän aikaa ollu haaveena ja nyt olisi kiinarin kokoinen aukko vapaana  :loov: En tiiä saiko tässä viestiketjussa kysellä myytäviä eläimiä.  :nuts:
Jonna Paatelainen

karov

CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa
http://www.karoliina.info/hamsula

Anchali

#23
Voivoi, taitaa jäädä tää näyttely multa nyt väliin, kun vaikutti junalla matkustaminen aika hankalalta...  :icon_sad: Tietäiskö joku jotain, joka menis tänne näytsiin ja takaisin autolla Tampereelta? Tai vaihtoehtoisesti Tampereen ohi. Voisin jakaa bensakulut.  :icon_smile:
Pähkinävorot- blogi: http://nuuskuttimet.blogspot.fi/

Tuhnutin

Tuosta talkookortista senverran, että olen ilmottanut kummatkin hamsut sekä ulkoon että lemmikkiin, eli saako ilmaiseksi vain yhden luokan vai kummatkin yhdelle hamsterille? Luultavasti maksan siis vain toisen hamsun ja jos toisen saa kokonaan ilmaiseksi kun vien paikanpäälle näyttelypvänä sen kortin..? :DD Kiitoss

Tinjau

Lainaus käyttäjältä: Tuhnutin - 28.01.15 - klo:12:22
Tuosta talkookortista senverran, että olen ilmottanut kummatkin hamsut sekä ulkoon että lemmikkiin, eli saako ilmaiseksi vain yhden luokan vai kummatkin yhdelle hamsterille? Luultavasti maksan siis vain toisen hamsun ja jos toisen saa kokonaan ilmaiseksi kun vien paikanpäälle näyttelypvänä sen kortin..? :DD Kiitoss
Saat joko lemmikkiluokan tai uml ilmatteeksi talkookortilla :)

gimlixx

Minä haluaisin tehdä harjoitusarvostelun Evelle, jos se toimi suinkin vain on vapaana.

Anchali

Kyytitarjous. Mä oon lähdössä Karoliinan kanssa Tampereelta tänne näyttelyyn autolla ja samana iltana takaisinkin päin. YKSI ainakin MAHTUIS vielä KYYTIIN niin sais bensoja jaettua eikä tulis niin isoa summaa yhelle  :icon_smile: Ei kukaan täältä Tampereelta tai lähistöltä ois lähössä näyttelyyn? Laita yv ja ilmoita siitä vaikka vielä tässä ketjussa niin huomaan lukea sen. Näyttelyn jälkeen tulee varata sen verran aikaa, että jäädään auttamaan näyttelyn purkamisessa.
Pähkinävorot- blogi: http://nuuskuttimet.blogspot.fi/

Vevve

Ilmoittautumiset tehty :sydan:
Ilmoitin 18 hamsteria neljästä lajista. Kiva päästä taas näyttelyyn  :icon_smile:

Ana

En oo vielä ilmonnu kun ei oo hotellia varattuna. Kuka käynnyt niin mitä suosittelette? Cumuluksesta tykätty muilla paikkakunnilla. Mukaan lähtee mahdollisesti jopa 9 hamsua!