• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

8.2 näyttely -voiko ilmoittautua molempiin luokkiin?

Aloittaja NipsuRakkaani, 10.12.08 - klo:20:22

« edellinen - seuraava »

viiru

#210
Meilläkin oli tosi kiva näyttelypäivä, kiitos vain kaikille osallistujille! Omalta osaltani päivä meni aika pitkälti sihteeröidessä, vaikka kovasti olisi kaikkea muutakin ollut. Olisi ollut mukava ehtiä kunnolla juttelemaan kasvattieni uusien omistajien kanssa, nyt poikastenluovutukset meni vähän sillein "ota tosta laatikosta!"... Ja kamalaa vauhtia poikasmäärä vähenee, vastahan ne ovat neljäviikkoisia ja tänäänkin lähtee yksi taas uuteen kotiinsa. Vain pari pikkuista enää kotona. =( Terkkuja vain kaikille kasvattajalta, syöttäkää pieniä hyvin ja käsitelkää paljon.  :sydan  

Harmitti myös, kun minun oli tarkoitus tehdä viimeinen koearvosteluni syyrialaisille, mutta en vain kerta kaikkiaan ehtinyt kun päädyin tosiaan niitä ulkomuotokääpiöitä sihteeröimään. Alunperinhän minun oli tarkoitus olla Saijan sihteerinä lemmikkikääpiöillä.

Olin aivan huuuurjan väsynyt koko päivän ajan ja sen jälkeenkin, nukahdin kuin tukki jo yhdeksältä illalla heti kun mies oli lähtenyt takaisin satamaan. Tosi jännä, koska näyttelypäivä oli kuitenkin reilusti tavallista lyhyempi, ja eläinmäärätkin olivat kohtuupienet. Olin jo puoli viideltä kotona, eikä ollut edes sellaista tavanomaista hurjaa eläinmäärää mukana, minkä kanssa kestäisi ikuisuus purkaa näyttelybokseista omiin koteihinsa.

Arja, olit allekirjoittaneen näkökannasta ainaskin aivan loistava sihteeri! Käsialaasi on huojentavan helppo lukea, menee tulosten uhtaaksikirjoitus sukkelammin, kun ei tarvitse ryhtyä mitään ihme hieroglyfejä tulkitsemaan (mitenkään vähättelemättä tietty muiden käsialaa, ne hieroglyfit löytyy yleensä sellaisista mitä olen itse kirjoitellut...).

Joku huhuili täällä arvostelukaavakkeita. Olen napannut näyttelypaikalta seuraavat kaavakkeet mukaan;
LL10. Tapsu, om. Sohvi Vihavainen
LL9. Delfoin Bellamo, om. Sohvi Vihavainen
29. Delfoin Bellamo, om. Sohvi Vihavainen
91. X-File's Vertical Limit, om. Erja Lehtinen
82. Echinops, om. Erja Lehtinen


Minulle voi laittaa vaikka sähköpostiin mailto:martina.munther@gmail.com">martina.munther@gmail.com osoitetta, niin voin postittaa kaavakkeet tällä viikolla omistajilleen.

Ihanasti huolehdin muiden jättämistä kamoista, mutta itse unohdin näyttelypaikalle kattilan ruokineen päivineen...
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Nilla

#211
Minäkin otin muutamia (melko huonoja, mutta ei ole parermpiakaan) kuvia:







Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Ninde

#212
Kiitos minunkin puolestani mukavasta näyttelypäivästä, erityisesti enskattarelle kiitos hyvästä sihteeröinnistä. :) Yritän jossain vaiheessa kirjoitella jonkinlaista raporttia arvostelustani. Onnea vielä voittajille ja tuloksiinsa tyytyväisille!

Vevve

#213
Lainaus käyttäjältä: "Nilla"Minäkin otin muutamia (melko huonoja, mutta ei ole parermpiakaan) kuvia:


Aaag, mä olen tuossa toi sinipaitainen!  xD

eta

#214
^Hyvä kuva, kuten muillakin on ollut.

Pikkaisen täytyy korjata tuota Bluesin sijoitusta kun meinasin että olisi ollut ulkomuotoluokassakin kolmas  :P  mutta siis viides on oikein. :D
Silti olen supertyytyväinen Bluesiin.

Elliska

#215

Minski

#216
Näyttelyreissu meni hyvin. Matkalla tosiaan sattui pikkuinen ulosajo-episodi, josta jo näytti kuviakin täällä olevan :) Onneksi kuskilla oli todella hyvin toimivat refleksit ja sai käännettyä ratin niin ettei menty oikein rytinällä niitä puita päin, vain kylki rysähti pariin puuhun ja tietty otettiin sitten niitä puun palasia "matkamuistoksi" :D Autollekaan ei onneksi kovin pahasti käynyt. Omituisena luonteena nauroin katketakseni koko jutulle; kun törötettiin siellä lumihangessa auton kanssa ja kun yritettiin mun ja jjennan "suurin" voimin työntää autoa sieltä tielle eikä se pirulainen hievahtanutkaan, vaatteet vain saatiin kuraisiksi ja kengät sukkia myöten litimäriksi :D Onneksi saatiin poliisisedältä hyvän hinauspalvelun numero ja puolen tunnin kuluttua jo tulivatkin auttamaan neidot pulasta :D Kaiken kukkuraksi olin Tampereelta lähtiessämme vitsillä heittänyt autossa, että "tällä reissulla tarvitaan varmaan hinausautoa", ei ole eka kerta kun avaan suuren suuni vitsailemalla tyhmiä asioita, jotka sitten toteutuu, kotimatkalla pidin kummasti suuni soukemmalla, hiukan taikauskoinen kun olen :D


Mulla oli mukana 6 syyristä; vain 1 ulkomuotoluokassa, 4 koestandardiluokassa ja 3 lemmikkiluokassa. Yllättäen kilpailin taas itseni kanssa koestandardiluokassa, joten olihan se menestyskin sitten sen mukainen :D Voi kun sais muitakin koestandardeja näyttelyihin, olis niin kivaa kun olis vastusta, mutta taitaa olla koestandardihamsut niin vähissä, ei niitä taida moni omistaa ja näkeehän sen itsekin, että todella vaikea on saada mistään hunaja-kyyhkynharmaata hamsua suoraan, lähinnä ne tarvitsee itse "tehdä" alusta lähtien, pitkä tie, mutta toisaalta myös ihanan haasteellinen :) Ihana hunajakyyhkynharmaani Viliina Vinhatuuli oli KS1, Paras nuori ja BIS1 ja siskonsa Tanisha Taikatuuli KS2. Anemone's Kissankulta oli Tuomarin suosikki ja sai Kuman turkin laadusta. Lemmikkiluokassa kaikki 3 hamsuani (Roderick, Miro ja Niko) saivat ERI:t ja Kumat yleisvaikutelmasta :)


Onnea kaikille menestyneille ! Ja kiitos näyttelyn järjestäjille ja kaikille työntekijöille, kiva näyttely kaikin puolin !


Nist: Huokailin sen ihanan Kinderin perään siellä näyttelyssä, hitsi kun oli upea kuvio ! Ja tollasia sit jotkut löytää naapurista sattumalta ja monet kasvattajat, jotka tietoisesti yrittää saada sellaisia aikaan eivät välttämättä koskaan onnistu, reilua :D

Soundlovers: Ai se Anzukan hamsu meni sulle. Ihana poika olikin, kävin ihailemassa sitä pariin otteeseen Anzukan myyntipisteellä, kolmannella ihastelukerralla se olikin sitten jo myyty :)
Hamsteriton tätä nykyä

jjenna

#217
^^Voi ei, tuolla oli mustakin ihan hirveä kaksoisleuka-lähikuva  xD
Hamsterikasvatus jäädytettynä

Minski

#218
^ No sun kuva on sentäs nätti, mutta mä löysin itsestäni jotain tosi onnellisia kuvia :D
- http://www.hamsteriyhdistys.net/galleri ... mal_46.jpg
- http://www.hamsteriyhdistys.net/galleri ... mal_11.jpg
- http://www.hamsteriyhdistys.net/galleri ... mal_32.jpg

Ainoa kuva, missä onnistuin on tämä: http://www.hamsteriyhdistys.net/galleri ... mal_45.jpg :D

Oot sääkin kyllä noissa kuvissa :)
Hamsteriton tätä nykyä

jjenna

#219
^ Minä voin toki lisäillä sen puolipää-valottuneen Minski kuvan  xD
Hamsterikasvatus jäädytettynä

GaneshaX

#220
Meillä oli ihan kiva päivä. Oli mukava löpistä ihmisten kanssa taas naamatusten. (niiden, jotka kehtaa tulla puhumaan mun kanssa julkisella paikalla)
Mulla oli yksi eläin ulkkiksessa ja kaksi petissä. 2 x eri ja 1 eh ja Cherokee oli PLH2 ja tuomarin suosikki.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Anonymous

#221
Sulla meni tosi hyvin ja oli tosi hauska höpistä kanssasi (muuten oisinkin ollut aika hiljasta :D ) Näyttelyssä oli tosi mukava fiilis ekaks kerraks. Kiva nähdä erinlaisia/tasosia hamsuja. Meillä ei mennyt hyvin mutta nyt laitetaan pojat lihotuskuurille ja katsellaan taas jonkin ajan päästä uudelleen josko uskaltautuisi näyttelyyn. :o

Tiituz

#222
Oli todellakin mukavat näyttelyt, vaikka meilläkkin se lähinnä oli hupiajelu täältä Jyväskylästä  xD  Mutta olen kyllä itselleni vihainen kun en ollut huomannut noita knikkejä. Pitää sit Diivan kasvattajallekki ilmotella että siinä poikueessa oli knikkiä.  :S  Suututtaa Maikin puolesta niin hirmuisesti kun olisin todellatodellatodella halunnut sille poikaset :<  DIivakin haettiin ylihärmästä :D noh, nyt täällä asustaa kaksi knikillistä syrkkiä ja yksi hybridi, mikä tuuri  ;) ihania ne on silti :sydan
Anemone\'s Deep Blue Sea?
Marvellous May Lily?
Eternal Flame?

Hamsula] http://www.freewebs.com/lindan_hamsula/index.htm

Sohvi

#223
Hei pystyykö knikki "parantua" ? Oltiin Tapsun kanssa näyttelyssä Vantaalla ja silloin sanottiin että oli knikki. No  nyt Espoossa kaavakkeessa sitä ei ollut joten voiko se parantua ?
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi