• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

8.2 näyttely -voiko ilmoittautua molempiin luokkiin?

Aloittaja NipsuRakkaani, 10.12.08 - klo:20:22

« edellinen - seuraava »

myntsi

#180
Meille ei oo tullut vahvistusta ? :)
Minnos <3
X-file\'s Zeba <3
Firefly\'s Omar <3
Kanelin Flora <3
Napoleon <3
OceanPitfal Elestren Iris <3

Elliska

#181
Laita viirulle sähköpostia (mailto:martina.munther@gmail.com">martina.munther@gmail.com), hän huomaa varmaan paremmin sen sieltä :)

Nilla

#182
Huomenna näytskä!  :)
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Sohvi

#183
Jee ! En malta odottaa. Kumpikin menee hamstarauskisaan ja saa nähdä miten pärjää  :)
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

Anonymous

#184
Meillä mennään vaan Bilyllä ja tänään mentävä ajoissa maate jotta jaksaa aamulla ajella  XD

Sohvi

#185
Saaks boksissa olla tyhjä vessapaperirulla ??
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

Mustikkamaan

#186
^Saa.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Essi

#187
No teki meette tänää espooseen =)  Lumipallo täyttää tänää 2v.

( Mä en mee sinne )

Vilma

#188
Meillä meni tänään näyttelypäivä kivasti. Kiitos seurasta erityisesti Nillalle.  :sydan
Ronja sai lemmikistä EH:n ja kuman yleiskunnosta, hamstrauskisassakin menestyi hienosti toiseksi. Fanny sai ulkkiksesta H:n ja Väinö lemmikistä EH:n. Ronjalle menivät siis tänään meidän lauman palkinnot. :)

Kuvia en ehtinyt itse ottaa, mutta toivottavasti te muut laitatte kuvianne tänne esille.
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Sohvi

#189
Meille kävi Johannan kanssa pieeeeeeeeeeeeni moka. Arvostelu kaavakkeet jäi sinne joten kyselisin onko joku ottanut niitä talteen ?
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

Minnaw

#190
Minun puolestani kiitos kaikille ihanasta näyttelypäivästä. Kotona ollaan nyt onnellisesti, eikä edes ole pahasti väsy  :)
Erityiskiitos Viirulle ruuasta, valehtelematta parasta risottoa mitä oon syöny! Tätä lisää, kiitos  :D

Meille ei menestystä kuitenkaan eläinten puolesta tullut, mutta hyvillä mielin ulkomuotoluokasta H:t ja lemmikistä EH. Oikein tyytyväinen olen.
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

jjenna

#191
Kiitos vaan munkin puolesta, oli mukavaa vaikke erityisemmin mainetta ja kunniaa tullutkaan  :D
Mie napsin jonkinverran kuvia, voisin muutaman laittaa..
 
Meidän taipale alkoi näin:




Poliisi kyllä puhallutti, mutta olisikohan pitänyt tutkia kaikenvaralta onko kuski muuten ihan (sielun)voimissaan..


..mutta onneksi hinausauton voimin päästiin jatkamaan matkaa..


Lopulta kuitenkin päästiin näyttelypaikalle, tosin vaatteet kurassa ja märkinä (olisiko ollut fiksua soittaa heti se hinausauto eikä yrittää naisvoimin saada kaaraa takaisin tielle?








Kaiken kaikkiaan tosi mukava reissu, tuli kyllä naurettua, varsinkin kun kaivoi lunta auton alta.. :D
Hamsterikasvatus jäädytettynä

enskatar

#192
jjenna, oliko se kuskikuva pakko laittaa  XD

Mutta tosiaan, oli kyllä varsin mukava näyttely, kiitoksia vaan täältäkin suunnalta! :)
[size=85]2 x syyrialainen hamsteri
1 x venäjänkääpiöhamsteri roborovski  [/size]

marlena

#193
Ai. oliko se teidän auto. Me nähtiin se tien poskessa- :huh
Susa-Erma´s Syyrialaiset ja Venäjänkääpiöt: Talvikot ja Campbellit
Asumme Tampereella! 040-5839435  
http://susaermas.suntuubi.com/

jjenna

#194
sinnehän me sukellettiin, tienposkeen..  xD
Hamsterikasvatus jäädytettynä