Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - X-File's/JonnaMilaya

Lainaus käyttäjältä: "Marrux1"Ite en ikinä hanki lemmikkiä eläinkaupasta kun siellä myydään kalliimmalla kuin kasvattajalla.
Ite katoin vähän aikaa sitten Faunataresta kanin hintaa joka oli 70e kun kasvattajalta saat paperillisen kanin 60€ ja siellä myytiin kerran 80€ yksi kani :shock: .
Nyt meni ohi aiheen.Kyllä kanikasvattajilla on kalliimpiakin kaneja.Täältä ei kylläkään lähde paperillinen kani noin halvalla.
Mutta aiheeseen: virheitä toki voi sattua,kerran voi toki antaa anteeksi,toisella kertaa alkaa mietityttämään.Varsinkin roborovskit ovat hiukka hankalia joskus....Itse en halua koskaan kiirehtiä myyntitilanteessa vaan näytän kasvattini aina niin hyvin kuin mahdollista
On siellä joo tiedotus,mutta eipä sitäkän ole vähään aikaan päivitetty.Eli missä mennään?
Hamsteri päiväkirjat
Eipä osunut silmään et joku muu ois vielä mitään maininnut tästä uudesta sarjakuvasta. Siis ihan oikea manga hamstereista.Mut auts ku vilisee virheitä.... Kääpiöille kelpaa häkki.campbelli ei ole venäjänkääpiö vaan campbellin kääpiöhamsteri joka vaihtaa talviturkin...Robot kuiteski aika ok. Japanistahan tää on suomennettu.
Vielä en ole sen enempä jaksanut lukea, kaikkea sitä nyt tuleeki ostettua...
Mä en tiedä miten toi sähköpostin liitetiedosto linkitetään,mutta messun järjestäjän taholta se sakkouhkaus on tullut.
mä en niinkään pöpöjä pelkää,vaan sitä ettei joku random lekuri osaa käsitellä mun elukoita ja ku siinä on viel aika hässäkkä.
Jännä nähdä mitä tästäkin tulee...
Ihan selvästi luki että sen normikäytännön,eli näyttelykiellon lisäksi tulee messunjärjestäjän antama sakko mikäli eläin poistuu liian aikaisin.Mielenkiintoisuutena lisäksi ettei kaniyhdistykselle ole ilmoitettu mitään mistään eläinlääkärin satunnaistarkistuksesta.
Onneksi en tuonne hamstereita ilmonnu
kaniyhdistyksen vahvistuskirjeestä
Ja taas lisää informaatiota: jos olen oikein ymmärtänyt,kaikkien eläinten tulee olla paikalla kello 18.00 asti tai saa sakon
PetExpossa oli joo joku erityislupa ku siel ei ollu kennellittoa täl kertaa järjestämässä.
Tuonne saa kyllä vissiin sisälle viedä,muttei poistua ennenkuin koko homma on loppu.Kiva kun tiedot ovat näin leväperäisesti ilmoitettu ja ristiriitojakin esiintyy.
Lainaus käyttäjältä: "TiBe"Onko tuonne näyttelyyn tulossa pöytää myytäville eläimille?  :)
Tässä näyttelyssä ei saa myydä eläimiä.Harmittaa ja paljon,tämäkin tieto tuli sen jälkeen ku ilmot piti jo olla perillä.
Vai että tekee eläinlääkäri satunnaistarkistuksia....Toivottavasti muistaa pestä kätösensä eläinten välillä,ettei käy niin kuin mun gerbiliraukalle kauan sitten...
Olen siis paikalla,mutta vasta paria päivää aiemmin päätän ilmoanko jonkun mukaan.Harkinnassa ois 3 kääppäriä,kun en tiedä mihin luokkaan toi mun yks syrkki kuuluu.
Olenko mä ainut joka tykkää lukea pientä tekstiä???????Ja mä en luopuisi lehdestä,kaikilla ei ole nettiä.
Sitten on pakko kysyä tuosta kasvattajalistasta.Onko se nyt ihan varmasti oikein? Eipä hääviltä näytä ja omat tiedot ovat edelleen siinä väärin.
Noi piirrustukset ovat kyllä aivan ihania! Lisää tällaisia,harmi ku ei ei oo mulle taiteelisia lahjoja suotu.
Eikö se kävis kätevemmin niin, että yhdistyksen sivulla ois ladattava kaavake, joka siis ladattais koneelle ja siihen kirjoitettais ja lähetettäis liitetiedostona sähköpostitse?
On kyllä tosi huonosti ilmoitettu. alussa meinasin silleen,kun kuulin että Hyvinkäällä ois sekä hamsteri että kaninäyttelyt, että ottaisin hamsterit kaninäyttelypaikalle mukaan,veisin ne jossain välissä hamsteripaikalle ja sit tilaisin taksin niille kaninäyttelypaikalle ku näyttely ois loppu.Sit vasta tuli tieto että ovatkin samassa paikassa.Mitään muuta en ole kuullut ja mutama tieto on vieläkin ristiriidassa toisen kaa.Kanit ovat siis ensisijaisia,mutta jo nyt on tullut 2 potentiaalista hamsteria vastaan ku läpi olen käynyt.
Pienin määrä mitä koskaan olen kuullut kauhisteltavan on 3. Tämä tapahtui eräässä hamsunäyttelyssä kauan sitten. Siinä joku perhe katseli hamstereita ja totesi että heillä on peräti 3 hamsteria ja se on monta se, hyvä ku niitä ehtii hoitamaan ku joka päivä on vaihdettava kaikki purut ja siksi niillä ei voi olla isoja häkkejä.
Tuon uutisen mukaan Sveitsi on kaikista maista se jolla on tiukin eläinsuojelulaki.En kyllä todella tajua mitä elinsuojelemista se on että jollain eläimellä on pakko olla terrassaan kaveri.Missäs se olikaan missä eläimillä piti päivällä olla valaistus päällä ja ihmeteltiin miksi eläimet ovat karvattomia.
Ja sitten myöskin se, ettei ensi töikseen pitäis lopettaa eläintä,vaan käydä hoidattamassa,vaikka jalka pitäis amputoida