Pehmoleluluokka?

Aloittaja Niina-03, 06.12.09 - klo:14:16

Mustikkamaan

Moon joskus pohtinu, et vois pitää näytsissä jonku "luennon" hamstereista, esmes ihan hoitoon liittyvästä, ja sit yleisö vois kysyä kysymyksiä. Se olis kans hyvää ohjelmaa niille, jotka käytännössä vaan odottaa oman eläimensä arvostelua ja ovat ensimmäisiä kertoja mukana (ja joita ylipäänsä kiinnostaa saada lisää hamsteritietoa). Mutta enhän mä koskaan semmosta uskaltais ite pitää, ni se on jääny ajatustasolle et "ehkä joku joskus reipas ja innokas ja uskalias vois..."  :D

Ja Eeville: kaikkiin kilpailuihin riittää ihan hyvin vain kaksi osallistujaa! Ei näiden leikkimielisten kisojen tarvii olla niin totisia :) Yhtä lailla kun näyttelyissä on parikisa ja hamstrauskisat, niin on niissäkin monesti vain pari kilpailijaa.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Vevve

^ Lemmikkimessuilla Vantaalla semmoset pidettiin molempina päivinä, olin Helin kanssa niitä pitämässä ja oli ihan hauska juttu. Ensi kerralla pitäisi kyllä valmistautua paremmin, silloin se oli vähän semmonen "ja sit öö no joo siis niinku silleen ja niinedespäin"...  xD

okori

Jops, kyllä kannattaa :pilvi:  :yes:

Jane_O

Hauska idea :).

Mä kyllä mielelläni rupean pehmoelukkatuomariksi, mä niin kovasti muutenkin niistä tykkään  :oops:. Tosin en niin mielettömästi kyllä näyttelyissä enää käy, kun noita teknisesti omia hamsuja ei tällä hetkellä ole. Mutta olispa tääkin syy lähteä näytskiin moikkaamaan tuttuja ;) (tosin jokin kyyti pitäis saada järjestyyn, tulee vähän kalliiksi muuten ;)). Mutta siis mua saa ainakin kysellä ko. hommiin, jos pehmoelukkaluokka päädytään järjestämään.
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]

Saana

Jane olis täydellinen pehmoeläintuomari! :sydan Ja epäteknisesti meidän eläimet on yhteisiä, että eipäs nyt enää keksitä tekosyitä jäädä pois näyttelyistä. Ja kun kerta kyytikin on. ;)

Minski

Onko pehmoluokasta tullut ajatusta enempää ?

Tää pehmoluokka pulpahti taas vaan mun mieleen, kun selasin gerbiiliyhdistyksen rasti ruutuun-kaavakkeita ja siellähän on oma rasti ruutuun-kaavake myös pehmoluokkaan :D

Linkit tässä, jos joku haluaa katsoa:

- Pehmo-luokka (Word) / (PDF)
Hamsteriton tätä nykyä

Saana

^Awwww tuo on aivan ihana! Saakohan tuota kaavaketta käyttää vai pitäiskö tehdä oma SHY:lle? Toivottavasti saadaan pehmoluokka jo Petexpoon! Mua saa vapaasti ainakin käyttää tuomarina kyseisessä luokassa. Ehdotan myös Minskiä tuomariksi!!

Niina-03

Ihana kaavake  :sydan  aivan mahtava :D
Poikani varmasti haluaa osallistua, jos Pet Expoon luokka saadaan ja äijät saadaan raahattua paikalle.
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

Vevve

IHANA!  :lov

Saiskohan tota esim PetExpoon koekäyttöön jos kiltisti pyytäisi?  :)

Minski

Lainaus käyttäjältä: "Annina"Mua saa vapaasti ainakin käyttää tuomarina kyseisessä luokassa. Ehdotan myös Minskiä tuomariksi!!
Mä ehdotan kyl mieluummin Saanaa :) Tai jotakuta muuta :)

Mutta tosta kaavakkeesta sen verran, että toi olis just semmonen helppo kelle tahansa, kun ei tarvi keksiä adjektiiveja sen kummemmin vaan voi ruksia tuolta vaan sopivia kohtia.
Hamsteriton tätä nykyä

MirkkuH

Mä voin väsätä sinne niitä ruusukkeita (eri-ruusukkeista), kävin jo Tiimarissa katsatamassa aiheksia :)

Saana

En usko, että tuonne kymmeniä pehmoelukoita ilmotaan niin varmaan kaikki voisi palkita. Sen puoleen Minski sopisi tuomariksi, kun löytää varmasti kaikista jotain ihanaa ja haluaa kuitenkin palkita ne kaikki. Nyt saisi sitten tehdä niin! :D

Edit. Kannatan silti Saanaa tai jotakuta muuta :P
-Minski-

wiidii

Onko joku laittanut SGY:n hallitukselle viestiä että saako tuota kaavaketta lainata? :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Saana

^Varmaan hallituksen nimissä olis hyvä laittaa :)

Mustikkamaan

^Mä voin myös pikaseen väsätä samanmoisen SHY:lle, mut en tiiä tuleeks siinä vastaan jotain copyright-juttuja sit et jos son ihan ihan samanlainen sisällöltään :D