• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterin vessa ja sen kuivike

Aloittaja nöpötin, 25.12.11 - klo:19:54

« edellinen - seuraava »

nöpötin

Ajateltiin siis ostaa vessa tolle meidän hamsulle. Mikä sinne olis paras kuivike? Onko mistään kotosin ne kuivikkeet mitä lemmikkikaupoissa myydään? Vai olisko joku muu parempi?

Ken_G

#1
http://kodinterra.com/market/kodinterra ... =Hakutulos

Itse tuota käytän, ja olen ollut tyytyväinen. Älkää ihmetelkö Kuopio-linkkiä, oli vaan ensimmäinen google-hakutulos jolla tuotteen sai esiin. Löytyy ainakin K-marketeista myös.

p@llero

#2
Juu ja itse kun asun täällä kittilässä (pienimmässä tuppukylässä ever) niin täältä K-marketista saa ainaski tuota samaa pirkalta, toimii varmaan melkein yhtä hyvin :) Eikä maksa niin paljoa :D
Syrkkinaaras Mocca *29.11.2011

Eläimet ovat paranneltu versio meistä?

nöpötin

#3
Elikkäs siis kissan pelletit toimii... Hassua, meillä kissa ei nimittäin suostu tekemään niihin tarpeitaan. Mutta kokeillaan josko tuo hamsu suostus... Mites ootte hamsun opettanu vessalaatikolle?

p@llero

#4
No se on vähän silleen että jotkut oppii ja jotkut ei. Näin mie sen olen ainaki käsittäny. Pallero oppi kyllä hyvin  :) Jos hamsusi on jo pissinyt johonkin nurkkaan, ota siitä vähän pissapuruja sinne vessalaatikkoon ja laita laatikko siihen nurkkaan, niin saattais hiffata ;)
Syrkkinaaras Mocca *29.11.2011

Eläimet ovat paranneltu versio meistä?

Hilmeliini

#5
meillä käytetään sitä kissalle tarkoitettua puupuristejuttua, Pellexiä. toimii hyvin, vaihdan kerran viikossa uudet "ainekset". pikkuiset ovat yrittäneet tosin syödä tuota... xD
Kolme pupua ja kaksi hamsteria, kasvatus loppunut 2013.
Lk creme ps n. Musti Somali Neekeriina
Lk norre laikukas n. Sirpa Unelma Kaarina

nöpötin

#6
Lainaus käyttäjältä: "p@llero"No se on vähän silleen että jotkut oppii ja jotkut ei. Näin mie sen olen ainaki käsittäny. Pallero oppi kyllä hyvin  :) Jos hamsusi on jo pissinyt johonkin nurkkaan, ota siitä vähän pissapuruja sinne vessalaatikkoon ja laita laatikko siihen nurkkaan, niin saattais hiffata ;)

Yritin tota et laitoin niitä pissapuruja sinne vessaan. Lopputulos oli se et hamsu on ottanu pissanurkaks viereisen nurkan ja vessan nukkumapaikaks...  :)

Vilmuski

Meillä on sellanen posliininen "isohko" wc astia. Se on mökin vieressä. Meillä wc-astian sisältönä on ihan sitä perus jyrsijöiden wc-hiekkaa. 3kg säkki. Oppi heti käymään siellä  :mhappy: