• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Talvikko VS Syyrialainen

Aloittaja Jane, 16.04.12 - klo:21:43

« edellinen - seuraava »

Kumpi on mieluisampi; talvikko vai syyrianhamsteri?

Syyrianhamsteri
19 (52.8%)
Talvikko
17 (47.2%)

Äänestäjiä yhteensä: 36

Jane

Eli tämmöinen pikku äänestys, kumpi sinulla on,kummasta pidät enemmän ja miksi päädyit juuri siihen? :)
(Haulla en samanlaista aihetta löytänyt, mutta jos on, niin lukkoon vaan)


Itse saan perjantaina talvikon :sydan: Talvikko siksi, koska se on minunmielestäni hamstereista suloisin. Pidän talvikoista ehkä enemmän kuin syrkeistä;)

mutta anyway, teidän vuoronne vastata!:)

Edit//äänestysmahdollisuus lisätty  :peukku:

Tiu

Mulla on syrkki ja tykkään niistä enemmän kuin talvikoista, mutta talvikotkin on todella ihania!
Ehkä siksi syrkki, koska ne on vähän isompia ja todella suloisia, sekä värivaihtoehtoja on monta  :tongu:
Meillä temmeltää
Yksi pk hopeakyyhkynharmaa syrkkipoika Hattivatti "Hapsu"
Sekä kaksi tyttö cavalieria Tara ja Titine
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Hemulitin

Ehdottoman ehdottomasti talvikko! Meidän tapaus tosi seurallinen, kiltti, ei melua ja ahh ?? Tokihan syrkeillä on paljon eri värejä, mutta ne on isoja, tykkään pienistä.

mesis

Tekisi ihan mieleni lainata edellistä viestiä, -ja lainaankin  :icon_cheesygrin: vähän muunneltuna vaan:"Ehdottoman ehdottomasti syrkki! Meidän tapaus on tosi kiltti, ei melua ja ahh ?? " (Ethän suutu, Hemulitin?)  :icon_smile:

tammenterho

Mulla on molempia, mutta tykkään enemmän syrkeistä koska ne on isompia ja niitä voi käsitellä ihan erilailla kun talvikoita.

Eve87

Syyrialainen ehdottomasti. Ovat kaikinpuolin niin hamstereita, kuin olla vain voivat. Ihania nallukoita  :loov:

En sillä, ettenkö talvikoSTAKIN tykkäisi, oma Tiitus on ihana pikku säksättäjä  :tongu:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

kantsuuh

itse oon sitä mieltä et ehdottomasti syrkit mut talvikotki on ihania  :icon_lol:

Vevve

Talvikot  :sydan: :sydan: :sydan: :sydan: :sydan:
Ensimmäinen hamsterilaji johon tutustuin, ja mulle aina se The Hamsterilaji  :loov:

Marin

Syrkki  :loov:

Niin söpöjä kuin talvikot ovatkin ja kätevämpää olisi, että vähän pienempi asumuskin olisi, niin niiden reviiritietous ei miellytä...  :icon_neutral:

En edes ole mikään sylitteljä, mutta niin vaan yllätän itseni välillä pitelemässä tuota syrkkipoikaa sylissä ja se nököttelee ihan rauhassa siinä ja on nii-in nallekarhu kuin vaan olla voi  :icon_lol:

typynen

Syrkki!!!!!!!! Vaikka talvikot ovat ihania mutta pidän eniten syrkeistä  :loov:

Snow Hurricane

Syyrialainen ehdottomasti! Sulosia palleroita, mun mieleen.  :loov: Talvikotkin on ihania, mut kyllä syrkki vie voiton.

kiivi

Syyrialainen! :sydan: Söpömpiä kuin talvikot, ja pidän enemmän niiden koosta :) Toista syrkkiä hankkimassa..

Viivi

Syrkit on parhaita! Ofc  :icon_e_wink:

typynen


Monzku

http://www.youtube.com/watch?v=u9nz_heaVak
Meikäläisen Hamsteri agilityä :)