• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Lemmikkinäyttely Limingassa 31.1

Aloittaja Sintturainen, 04.12.14 - klo:06:27

« edellinen - seuraava »

Sintturainen

Tuomaritkin ois jo tiedossa

Syrkit Janika Skofelt
Kääppärit Eve Immonen

Ketäs on tulossa  :mhappy:

Ana

Tulos :) mut pienen määrän kans. Akkaa oleen suurin osa eläkkeellä jo. Mut eiköhän tuossa 5 esitteky kelposta ole :)

Eve87

pitkästä aikaa saa omia syrkkejä näytille! En muista millon oon viimeks näyttelyttäny syrkkejä  :icon_cheesygrin:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Sarie

Tulossa, jos vaan vapaapäivätoive menee läpi  :hauskaa:
Talossa asustavan neljän syrkin voimin tullaan. Josta tulikin mieleen, että kuljetusbokseja täytyy hommailla lisää....  :icon_eek:

Dee

Tulossaaa! En tiä tarkemmin ketä lähtee mukaan hamstereista, mut muita elikoita lähtis vaihteeksi myös näytille. :D

Ana

Eipä tiijä pääseekö sittekään. 6 ois alustavasti näytille menossa, jos vain pääsee lähteen.

Sarie

Menipä meillä eilen hyvin  :peukku:  On hamsut aiemminkin hyviä arvosteluja saaneet, mutta aikaisemmin ei ole sijoille päässyt kuin Mustikka.

Nyt Oikku sai erin ja oli  plh 4 (laitetaanko se sijoitus noin?) Oikkua kiinnosti kotona enemmän arvostelupaperi, kuin poseeraminen.




Kuman sai Lumiukko (eri-)  yleiskunnosta (huh, kun hoksattiin, että kisaa jo veteraaniluokassa, meneepä aika nopeaan....) EP:t saivat sitten Melinda (eh+) ollen ihanan iso  :hauskaa: ja Mustikka (eh+) ollen jääkarhu  :puna:.

Kotimatkalla huomasin, että taisi olla meidän hamsujen pärjäämisen salaisuus, kun tuli tuomarinvaihdos ja Satu ei voinut omiaan arvostella eli jäi pois monta hienoa hamsua. Mutta ei se meidän iloa himmennä, kiva oli kun jokainen hamsu palkittiin.

Kovasti ilahdutti tälläistä "vahinkokasvattajaa" vielä se, että Oikun vauvoista Limingassa sai pks creme uros KuMan kiiltävästä turkista ja Viialan näyttelyssä oli lks creme uros ollut PLH1 ja saanut KuMan hienosta turkista. Toinen lks lv uroskin oli saanut eh+  :loov: Näistä kasvateista tosin ei kunnia niinkään minulle kuulu, vaan hienoissa poikasissa  näkyy  Tertun jalostuksen tulos, kun emä ja isä sieltä, niin eipä poikasetkaan sitten huonoja voineet olla suvullisesti tai muutenkaan  :applause:

Nytkin oli Tertulla niin ihania poikasia mukana, että hyvä kun ei lähtenyt mukaan söpö minkkityttö  :icon_redface:

Tierran lemmikkipuodista lähti mukaan ruokaa ja pesämökkiä ja ihan extempore sitten dunakin, vaikka olen koettanut loputkin hamsuista siirtää terroihin ja niitä etsinyt. Mutta kun oli niin hyvä tarjous, niin pakkohan se oli ostaa ja sitten kotona huomasin, että mulla ois ollu sille minkille kotikin valmiina  :nuija:

Mukava päivä oli ja kiitos kaikille järjestäjille, teillä oli kyllä kädet täynnä hommia.

Ana

Meni kyl mukavan nopeesti päivä :) kiitos järjestäjille! Harmi kun ei bissiin kerenny jäädä.

Eve87

Oli taas todella hyvä päivä, niinkuin OSJH:n näyttelyissä aina  :icon_cheesygrin: Elikkäs kiitos ja terkut kaikille järjestäjille  :sydan:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani