Hamsterimiitti 6.8.2011 Jyväskylä

Aloittaja Saana, 22.05.11 - klo:01:01

Hamsterimiitti kesällä 2011!

Yhdistys järjestää tänä kesänä tapaamisen kaikille hamsteriyhdistyksen jäsenille! Myös perheenjäsenet ja ystävät ovat tervetulleita mukaan, mutta heiltä peritään mahdollisesti pieni kuluja kattava maksu.

Tarkoituksena olisi viettää leppoisaa aikaa vanhojen ja uusien ystävien kera grillaten, ehkäpä saunoen ja uiden ja tietenkin hamstereista jutellen. Yöpyminen omissa teltoissa, asuntoautoissa tai -vaunuissa sekä mahdollisesti myös mökissä. Mökkiyöpymisestä kiinnostuneet ottakaa yhteyttä sähköpostilla muhun http://www.metsaranta.net/

Ennen miittiä yhdistys järjestää näyttelyn viewtopic.php?f=18&t=9066

Sintturainen

Ois vaan ollut helppo pitää jonkun näyttelyn yhteydessä, siis jos aattelee meitä kaukaa tulevia. Ei oo varaa, eikä aikaa matkustella erikseen miittiin  :(

Minttu

Onko asuntoautolla mahdollisuutta yöpyä?  :)

Saana

Katsotaan millainen paikka löydetään. Yhtä leirintäaluetta on tarkoitus kysellä ja sinne voi ainakin tulla asuntoautolla.

Ikävä kyllä nyt kesällä ei ole näyttelyä. Se on aina hankala ilmojenkin takia. Hamsujen paahtumisvaara jne. Ja tarkoitus siis olisi, että kaikilla olisi mahdollisuus jutusteluun ja vapaa-aikaan. Näyttelyissä moni on koko päivän kiinni aamusta iltapäivään jossain hommassa ja sitten illalla on aivan naatti. Mutta ehkäpä ensi vuonna voisi järjestää tuplanäytsin ja yöpymisen yhteydessä sitten illanviettoa yhdessä.

Sintturainen

Paitsu tuo Jyväskylän näyttely, on kai se aika kesää vielä, elokuun alku  :)  Mutta jospa ens vuonna ois tosiaan tuplanäyttely. Joku Jyväskylä ois sijainniltaan aika passeli, suunilleen yhtä pitkä matka sekä pohjoisesta että etelästä tulevilla...

mirauh

Ehdottomasti joku asuntoauto alue olisi aivan mahtava !:)
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

lulu ja lili

voisi olla

Sintturainen

Lainaus käyttäjältä: "Saana"Jyväskylässä ei vaan tahdo olla niin paljoa aktiiveita tällä hetkellä. Onhan kaikenlaista mahdollisuus järkätä vaikka missä jos joku vaan viitsii järjestää. Nyt meitä on Tampereella niin monta ja tämä on etelän porukalle taas lähellä ja hyvien kulkuyhteyksien päässä. :)

En nyt halua vängätä vastaan, mutta jos näyttelyn yhteydessä pitäs, niin ne kaikki aktiivit on jo valmiina siellä maisemissa. Paikan voi varata kauempaakin. Toivottavasti saatte miitin aikseksi, oon kyllä kade kun ite en pääse  :D  Mutta jos tosiaan ens kesänä, sillon on tuo meidän kuopuskin jo sen ikäinen että sen voi jättää isän luo kotiin...

Anonymous

Mä tuskin olen tulossa tänne. Ne ketkä menee niin pitäkää hauskaa.

Saana

Ketkäs alustavasti mahdollisesti olisi tulossa? :)

Marla

Kunhan ei ole mikään Härmälän leirintäalue tai vastaava, ja kunhan vain tuolloin ei ole muuta tärkeää menoa, enköhän siinä tapauksessa tule.

Saana

No ei todellakaan Härmälään. Pitää olla rauhallinen paikka. :)

Vevve

Tulossa, ellei tule jotain yllätysestettä.

wiidii

Eiköhän sitä Tampereelle asti jaksa vääntäytyä.  ;)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.